/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Forum for forældre til Down
Fra : Queenie
Vist : 595 gange
100 point
Dato : 04-10-06 11:42

Hejsa,
Vi er en flok pædagogstuderende, der skal til at skrive opgave om forældre til børn med Downs. Mere specifikt omkring den tid, fra man får at vide, at risikoen er der for at føde et barn med Downs og den tid, man har til at overveje, om man skal afbryde graviditeten eller gennemføre. Hvilke tanker der går igennem forældrenes hoveder osv.
Jeg leder lidt efter et online debat forum, hvor forældre deler tanker, bekymringer og glæder, og vil også meget gerne i kontakt med forældre, der har skulle gøre sig disse overvejelser.
Har fundet div forskellige hjemmesider med kontaktgrupper, men ikke rigtig et decideret online forum. Er der nogen, der kender et sådan?

På forhånd tak!
Birgitte

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 04-10-06 11:48
Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 04-10-06 11:49

Dette er start siden på det forum
http://www.down.dk/forum/Default.asp

Kommentar
Fra : fleurss

Dato : 04-10-06 12:07

KENDER DU EN HJEMMESIDE OM ZEBRAER