/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
hehe hvor sjovt
Fra : bublebee
Vist : 673 gange
100 point
Dato : 11-10-06 14:32

Hva så, hvad sys i om det her. Jeg sys det er total griner og er ret sikker på at Danmark er ret ligeglade med det :

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-5074470.html

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 110 point
Dato : 11-10-06 14:41

Det viser bare at de rabiate klovner fuldt lever op til forventningerne. Imponerende at de prostesterer mod at blive fremstillet som terrorister netop ved hjælp af terrorisme.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-10-06 14:53

Og jeg kunne tænke mig at invitere på flæskesteg med blød svær til vinderen.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 11-10-06 15:00

Hehe ja de er virkelig for dumme ind imellem. Man skulle være hård, når de så boykotter os, så fint. Så boykotter vi også dem, så skal de bare ikke have nogle penge fra DK.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 11-10-06 15:31

De bliver sq ved med at tro, at vi tænker som de..... er de fatsvage?

Kommentar
Fra : pve

Dato : 11-10-06 15:38

Ja det er vel meget sjovt, men jeg syntes faktisk også det er lidt sørgeligt .

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 11-10-06 15:50

Og så lige suppleret af den gamle billedtekst :

Dette er et billede af dronning Margrethe og et svin.
( Det er svinet til højre )
Gambrinus

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 11-10-06 15:52

Jeg synes at vi øjeblikkelig skal indstille til FN at der bliver lavet en kollektiv fordømmelse af den indoneiske stats forsøg på at tilsvine kristendommen, og jeg foreslår at alle herboende indonesere intereneres i en udryddelseslejr så vi en gang for alle kan få fastslået at vi ikke kan lide at blive drillet

Kommentar
Fra : pve

Dato : 11-10-06 16:11

Jeg syntes samtidig vi skal internere DF's ungdom et sted hvor de i fremtiden kan få lov at drikke deres cider, blive fuld af det og så i øvrigt afholde deres mere eller mindre hjernedøde tegnekonkurencer således at disse ignorante personer ikke i fremtiden kan påvirke den danske økonomi.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-10-06 16:25

Fint, lad os finde en Ø, dele den på midten a' la Robinson. Så kan vi smide de autodumme og resten af de mere venstreorienterede brostenkastere på den anden halvdel!

Kommentar
Fra : pve

Dato : 11-10-06 16:32

3773 - se det var et forslag - de måtte bare ikke kunne stemmes væk fra øen.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-10-06 16:41

LOOOL

Hva' for en ø skal vi vælge? Fyn eller Sjælland. Alle klaphattene kan alligevel ikke være på Bornholm (den sælger vi bare til Sverige). Fordelen ved Sjælland er, at de autodumme og Christianitterne ikke behøver at flytte!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-10-06 16:44

Jylland frit!!!!!!!!!!!!!!!

Så bliver vi også fri for alle de satener på BMW motorcykler fra Danmarks største landsdækkende rockerbande.

Vi kan altid ringe efter dronningen, hvis vi skal have indviet en motorvej. Skal det gå rigtig stærkt kan hun køre med en af prinserne istedet for at flyve!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-10-06 16:45

Og vi kan beholde vores "J" bagpå bilen og sjællænderne kan beholde deres "S"

LOOOL

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 11-10-06 16:45

Ææææhh... Øøøhhh......
Får vi strøm og internetadgang ude på den der ø ?
Hvad er skatteprocenten ?
Er hjemmebrænderri tilladt ?

Citat
indoneiske stats forsøg på at tilsvine kristendommen

Der står ikke en døjt i den der artikel med kristendom.
Det er bare grisene, de indajanere vil drille.
(Og kongen)
Gambrinus

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-10-06 16:46

..og da vi ikke betaler skat herovre, kan man også beholde skatteministeriet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-10-06 16:57

gambrinus - jeg tror du det er indojanere

hvilken konge er det mon de vil tegne ???????

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 11-10-06 17:51

Hehe ja den med øen er en god ide, bare ik fyn vel - her bor jeg

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 11-10-06 19:19

Giv dem en rumfærge til deling... he he

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-10-06 19:23

Nårhh nej, det havde jeg glemt bublebee

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-10-06 19:34

Jammen den ø skal heller ikke være Sjælland, for det er slemt nok at vi har alle de Jyske jægere rendene og skyde efter os.
Citat
"á will prov å ram en a de dersen sjæll-ænder"
siger de

Men de skal nu passe lidt på, for det er nu blevet tilladt at skyde efter Klodrianden

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-10-06 19:45

Avvss og i Tyrkiet jagter de KURTerne.

Sgu ikke nemt at være til

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 11-10-06 19:50

Johh, men Jyden han er stærk og sej!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-10-06 19:54

Ja ja Moster - men vi spiser heller ikke den klodriand...................alt for sej.

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 11-10-06 20:03

Hvor skal arne.jakobsen så være. Tror ingen af grupperne vil være sammen med ham

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-10-06 20:04

Du er fra Kværndrup Bublebee. Ved du hvad der blev af Ulla & Bjarne fra Stenstrup Kro?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-10-06 20:09

Arne skal være over det hele .............................og holde os lidt i ørene.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-10-06 20:22

Den post har bjARNE sgu da overtaget ec

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-10-06 20:38

Nu vil jeg se hustruer af desperate slags.............de er da rare ved hinanden

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 11-10-06 22:25

Peace on earth !
Husk det er midt i ramme danerne , tid !

</Hindu>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-10-06 12:16

Jeg synes det er helt fint at muslimske lande har valgt at hjælpe Danmark med at promovere landets svineeksport udadtil..

Vi må bare håbe, at det så ikke betyder at eksporten af Dannebrog til Jihad går helt i stå. Der var jo "fut i salget"...

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 12-10-06 14:12

Hehe sikke en masse gode ideer. Kan vi ikke bare sende dem alle sammen til sibirien eller noget?

Nææ jeg ved egentlig ik rigtig 3773 - kender dem ikke

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-10-06 14:45

Ellers nogle søde mennesker, men de røg på røven med Kroen.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 12-10-06 15:19

ok det er da ærgeligt 3773 - hvor kendte du dem fra ?

Ja Kværndrup kro er en underlig kro. der kommer vi aldrig.....ss

Godkendelse af svar
Fra : bublebee

Dato : 19-12-06 14:11

Tak for svaret 3773.