/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Bowling - point
Fra : tinolarsen
Vist : 457 gange
100 point
Dato : 07-10-06 00:40

Her her tilaften været ude og bowle, og slået mig egen rekord..

Fik 191...

Jeg synes det er meget - selvfølgelig ikke ligeså meget som en prof.. - men nogen der ved hvor de ligger point mæssigt???

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 07-10-06 04:08

Det er jo meget svært at sige..
Du skal jo tag dit snit ud af 8 eller ni serier. Det er jo hvad der bliver spillet under tunering tror jeg. Men et snit på 191 er vist ikke så ringe enda. Men 191 i en serie kan jo bare være held.

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 07-10-06 09:16

Hold da helt op, hvor er du dygtig

http://www.jbwu.dk/filer/rangliste/rangliste2006_1.pdf

Kommentar
Fra : mr-question

Dato : 27-10-06 09:15

Prof... har deres oppe på 250 stykker...

Kommentar
Fra : AHansC

Dato : 02-11-06 09:33

Jeg går også til bowling to gange i ugen.Så spiller jeg også turning. Vi er et hold der spiller turning

Kommentar
Fra : JRC

Dato : 07-12-06 01:03

Hejsa går til bowling og synes det er en flot score...

Du kan jo få 300 i alt og selv for en prof er det ikke helt let.
Men han skal ligge omkring 250 til 270 mindre sker der ikke meget ved gør det kun svære for dig selv.

Men jeg ligger gerne der omkring som du har fået og det er hvad en fra 3 holdet skal ligge på mener jeg. ca 200 men det jo i snit. så hvis i har spillet 4 serier og dit snit er 191 er det godt.

Håber det svar nok har svært ved at forklare mig ordenligt.