/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Unlock af 6020?
Fra : Hallob
Vist : 532 gange
200 point
Dato : 06-10-06 13:53

Hej..

Jeg har lige åbnet min Nokia 6020 og i starten så det ud til at det virkede fint nok da den før var låst til Telia.. Jeg satte mit Telmore kort i og den virkede fint.. Derefter satte jeg et CBB kort i som er det som skal være der rigtigt.. Og der vil den ikke finde noget net.. Man kan sagtens se Beskeder og sådan.. Men den finder bare ikke noget net..

Nogen der kan hjælpe..?

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 06-10-06 17:10

prøv at resette telefonen til fabriksindstillingerne ... det kan være det virker *S*

ellers få den låst op med kabel ... nærmeste unlocker finder du på www.find-unlocker.dk eller www.dkunlock.dk

D9N

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 07-10-06 04:14

Eller du kan prøve at låse den op igen med dit cbb kort i.
Havde problemer med at låse en 6230i op. Men efter jeg satte et kort i den fra en anden udbyder end den var låst til virkede det.

Ved godt din er låst op. Men prøv igen med cbb kortet i.

http://www.tekit.dk/?url=nokia&brand=Nokia&model=6020&image=nokia.gif

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 07-10-06 04:15

Du skal selvfølgelig lige vide hvad den var låst til fra start....