/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Netbutik
Fra : nollerik
Vist : 621 gange
500 point
Dato : 06-10-06 11:27

Er der nogen, der har erfaringer med denne:

http://www.unbelievable.dk/

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 06-10-06 13:12

Nææææ..
Men de er godt nok dyre.
Gambrinus

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 06-10-06 18:52

Man kan købe en 17" fladskærm hos Zitech for samme pris. i danske kroner med moms og det hele.

Kommentar
Fra : nollerik

Dato : 06-10-06 22:54

Det, jeg er interesseret i er en Garmin Nuvi 660, og den er meget billigere end hos Zitech

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 06-10-06 23:48

Er du sikker på at du ikke skal købe en masse bagefter.

Citat
Travel Guide for Europe currently available for purchase.

= købe ekstra ??

Kommentar
Fra : nollerik

Dato : 07-10-06 01:16

The Garmin Nuvi 660 package includes:
Tilbuddet indeholder:
nüvi 660
Preloaded City Navigator® Europe (full coverage)
Vehicle suction cup mount*
AC charger
12/24 volt adapter cable
Dashboard disk
USB interface cable
Carrying case
FM traffic receiver
Owner's manual
Quick reference guide

Kommentar
Fra : MacMadsen

Dato : 08-10-06 12:15

Nu skal du huske at prisen på de £468,99 er uden moms. Eftersom du bor i et EU-land skal du betale engelsk moms. Det er prisen der står ved siden af på £567.48 hvilket med dagens kurs (1131,02) svarer til 6418,31 kr. Derudover kommer der shipping og handling (går jeg ud fra, jeg har ikke lige nærlæst hjemmesiden)
Som info kan jeg oplyse at Elgiganten har den på tilbud fra i morgen mandag d. 9. oktober til 5799 kr.
Mvh.
MacMadsen

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 08-10-06 12:29

Ja så er det måske også nemmere ved evt. garranti.

Kommentar
Fra : nollerik

Dato : 08-10-06 14:01

1! Jeg spurgte om erfaringer med butikken!!!!
2) Hvis man går ind på siden kan man se, hvad den koster 4231,23 kr. incl moms.

Linket er her:
http://www.aspidshop.com/export/store/product_info.php?products_id=2065&PHPSESSID=0bc9761a8179256c99ba89e4572fd91e¤cy=DKK
Hvis man følger sidens link til Garmin kan man se, hvad der er med.

Kommentar
Fra : MacMadsen

Dato : 08-10-06 19:42

Ja du har ret...
Jeg må have fået den engelske del af siden da jeg gik ind på hjemmesiden.
Beklager, men det var bare et godt råd, hvis det havde været prisen.

Desværre har jeg ikke personlig selv erfaringer med butikken. Men prisen er billig må jeg sige.

Mvh
MacMadsen