/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Andenden2
Fra : Manse9933
Vist : 579 gange
50 point
Dato : 29-09-06 23:07

Der er sku da ingen årsag til at blockerer mig fra dit spørgsmål Andenden2 men fred være med dig,okay det er din ret men der er ingen mening i det,bare at blockere en bruger fordi man kan,jeg er måløs en
gang skal vel være den første.
Kandu er blevet et underligt/dårligere sted at opholde sig
Der skal åbenbart ingen ting til før der bliver klikket på panik knappen,jeg kunne aldrig finde på at bruge funktionen det er endnu et værktøj mod yttrings friheden,den smule der er tilbage af den.
http://www.kandu.dk/spg94351.aspx

Underlig verden

Manse9933

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 29-09-06 23:19

Det forstår jeg heller ikke Manse

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 29-09-06 23:52

Næ,det sjove ved kandu forsvinder lige pludselig,for en tidheldigvis.
Det er en nedværdigende føelse,men det går heldigvis over efter ti minnutter

Kommentar
Fra : severino

Dato : 29-09-06 23:56

Arrrrrrrrrrrrrrrrhhhh Manse mand, en enkel der ikke ka' li' dig, hva' gør det!???
Vi er da mange der godt kan lide dig, så trøst dig med det!!!!!!

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 30-09-06 00:04

Tiden læger alle sår og nu er jeg rask
Men verden er stadig et underligt sted at opholde sig er der et ikke en alternativ planet?? pluto kan ikke komme på tale mere navnet minder mig om min uskyldig ungdomfør blockerings knappens opfindelse

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 30-09-06 00:04

e

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 50 point
Dato : 30-09-06 00:26

Manse9933

Hvorfor sendte du ikke bare et privat indlæg til spørgeren i stedet for?

Klynketråde er der nok af

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 30-09-06 01:03

Ja ikke,jeg vil også være med i Klynke klubben,formand ans(grand master off klynk) tror du jeg har kvalifikationerne ????????????
På forhånd tak til Grand Master off klynk
Din underdanigste:Manse klynk klynk 9933

Private indlæg er en overvuderet funktion

Godkendelse af svar
Fra : Manse9933

Dato : 30-09-06 01:15

Tak for svaret ans.

Må jeg forresten godt komme over i smalltake og klynke sammen med dig ans,jeg vil gerne lære så meget så muligt af mesteren

Nå nu vil jeg ikke drille og klynke mere før jeg har lært at gøre det rigtigt.

Manse klynke lærlingen 9933

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 30-09-06 01:20

( )

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-09-06 01:21

Du kan da deltage i de tråde/spørgsmål du vil, hvis du ikke er blacklistet

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-10-06 01:32

Manse! Man skal da blokere de seriøse i det her forum har du ikke fundet ud af det i endnu?

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 01-10-06 10:52

Kommentar
Fra : Andenden2

Dato : 02-10-06 09:02

haha

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 02-10-06 09:12

Tak for point Andenden2,noget kan du jo bruges til