/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Samsung X 640
Fra : Gucci1704
Vist : 463 gange
100 point
Dato : 29-09-06 18:35

Jeg har kig på en samsung x640 er der nogen der har erfaring med denne?
Specifikationer siger mig ikke så meget.

Vil gerne kunne tage lidt billeder og downloade sjove ringetoner/lyde. og evt. tilslutte den til pc men ikke en nødvendighed.

Hilsen
Gucci

Accepteret svar
Fra : dior

Modtaget 110 point
Dato : 29-09-06 18:48

Hej Gucci.
Den mobil du omtaler,har jeg ingen erfaring med.
Men jeg har en Samsung D500.Den er utolig god,og tager meget gode billeder.Når jeg overfører billeder fra mobilen til pc'en,kan man ikke se det er en mobil der har taget billederne!Ringetoner/lyde kan du nemt downloade til omtalte mærke.
Véd ikke om du kan bruge denne oplysning til noget.Syntes bare lige jeg ville nævne at det er en meget god telefon.Jeg har ikke noget at udsætte på den.
Hilsen fra Dior-Og god weekend

Godkendelse af svar
Fra : Gucci1704

Dato : 13-10-06 16:42

Tak for svaret dior.