/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Koder til universal fjernbetje
Fra : Brandos
Vist : 8426 gange
40 point
Dato : 25-09-06 16:18

Hej alle I kloge hoveder.

Jeg har mistet kodelisten og dermed også brugsanvisningen til min URC22D-8A universal fjernbetjening.

Mangler koden til et philips tv, sammen med instruktion i hvordan man koder fjernbetjeningen, for det har jeg også glemt.

På forhånd tak.

Accepteret svar
Fra : pirt03

Modtaget 40 point
Dato : 25-09-06 17:32

Prøv at se her. Kan være den er her imellem

http://www.remotecentral.com/files/ind-336.htm

Ellers prøv at søge på google med søgeordet; URC22D-8A evt. uden bindestreg. Der kommer masser af hits.

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 25-09-06 22:17

Kan du læse Hollandsk, så er den her

A.   Druk op de toets [SET] en houdt deze ingedrukt, druk daarna op de toets vanet apparaat dat u wilt bedienen, zoals [TV1], [VCR1], enz.
B.   Het LED gaat op dat moment aan. Laat daarna beide toetsen los.
C.   Voer de 3-cijferige Apparaatcode in (bijvoorbeeld: code 001 voor Philips TV).

Mvh
CiViC

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 25-09-06 22:24

Ellers prøv denne:

http://www.remotecentral.com/cgi-bin/files/dl.cgi?file=others/nse/urc2212-manual.zip&area=other

Det er til en 12i1, men din burde programmeres på samme måde

Mvh
CiViC

P.S. Søgte som Pirt03 skrev til dig

Godkendelse af svar
Fra : Brandos

Dato : 29-09-06 12:03

Tak for svaret pirt03.