/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
amandaKanDu Hurtig genstart
Fra : Gambrinus
Vist : 577 gange
67 point
Dato : 23-09-06 14:06

Vedr. http://www.kandu.dk/tip14794.aspx
Har du også en kode for genstart ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-09-06 14:15

du kan da bare hente sasserormen - det er hurtigt og uafbrudt

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 23-09-06 14:25

Hvor henter jeg den Mirit ?
Du kommer bare med et svar uden et link.
Jeg kommer jo ikke på de "voksensider" som du ynder.
Gambrinus

Accepteret svar
Fra : fluffyclaus

Modtaget 77 point
Dato : 23-09-06 14:26

Gambrinus->

Lukke ned: SHUTDOWN -s -t 01

Genstart: SHUTDOWN -r -t 01

-f'et i amandakandu's indlæg er unødvendigt

Vh Claus

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-09-06 14:29

gør jeg nu heller ikke - leger kun i børnehavesiderne som her

Kommentar
Fra : disken

Dato : 23-09-06 14:37

Skal du have en TOTAL hurtig nedlukning af din pc, så hent dette program.
Lukker din pc på 1 secund
http://www.gold-software.com/download3774.html

Kommentar
Fra : disken

Dato : 23-09-06 14:42

Men jo ikke hvad der blev spurgt om. Desværre.
Men du kan da lade din pc gå i dvale eller standby, det plejer ikke at tage en evighed
om at vække systemet igen, på den måde.
Og det sluger heller ikke megen strøm.

Godkendelse af svar
Fra : Gambrinus

Dato : 23-09-06 14:53

Tak for svaret Claus.
Mirit var først og hendes løsning nok den nemmeste,
men hun har stadig ikke givet noget link til den der orm.
Hurtig nedlukning klare jeg ved at pille ved Wait To Kill i regedit, Disken.
Luk og genstart ikoner på skrivebordet vil være godt til nogle af mine "kunder", der ikke rigtig kan finde ud af, at man skal klikke på Start for at lukke Windows. (Det er nu da meget logisk. Ik ?)
Gambrinus

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-09-06 15:29

næ du kan tro nej om jeg vil give dig link til noget som sasser ormen (hmm hvis det i det hele taget nu er en orm - jeg er da pludselig i tvivl)

jamen at man skal klikke på start for at lukke - det er da ren logik - jeg ved bare ikke for hvem

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 23-09-06 15:37

Det meste der kommer fra micro$oft kræver jo modtræk på et eller andet tidspunkt, så at skulle i start for at lukke er vel meget logisk på et eller andet sørgeligt plan *G*

P.S. Hvis du får fat i den der sasser-orm, vil jeg gerne se en hijackThis-log... jeg har nemmerlig ikke været så priviligeret at få lov til at rense sasser endnu

vh fluffy