/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
Sexlyst hos kvinder???
Fra : mp973902
Vist : 2945 gange
100 point
Dato : 23-09-06 09:26

Er der nogen der kender et præparat, en metode, en bestemt stilling, en handling, HVAD SOM HELST, der 100% kan få lidenskaben og lysten til sex frem i en kvinde? Det her er ikke et spørgsmål om en stor tissemand eller andre almindelige sexleje mm. men simpelthen om, at ligegyldigt hvad jeg og min partner gør så er jeg "død" og lysten til sex er totalt forsvundet, for mit vedkommende...
Det her har stået på over en længere periode så der er ikke tale om noget kortvarigt

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-09-06 09:36

Her på kandu har der i en længere periode kørt en reklame, for øget sexlyst til mænd og kvinder, ehm.. gad vide om min mand vil syntes om, at jeg får lyst til kvinder?, nå spøg til side. Jeg kender
ikke produktet, det hedder Rosenrod.

Din alder kan også spille ind, er du en mor med små børn?? krævende job?? for så kan årsagen simpelthen være stress.

Eller er du lige kommet i overgangsalderen, hvor homonerne flipper ud??

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 23-09-06 09:45

Fodterapi og ansigts massage.

Hvis han starter med at give dig det i ½ time mindst hver 2nd eller 3de dag i et par uger, så burde du kunne "vækkes". forsøg ikke at have sex før i har kørt massagen i mindst 14 dage, og aftal at lige meget hvad, så venter efter de 14 dages massage.

Det skyltes ofte mangel på velvære, at miste sexlysten. Genopbyg den stille og roligt, bliver i først desperate, går det hele i hårdknude.

Husk massagen bør fortsætte, dog ikke i så hyppigt interval, og gerne fra begges sider.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-09-06 11:24

Citat
ligegyldigt hvad jeg og min partner gør så er jeg "død" og lysten til sex er totalt forsvundet, for mit vedkommende

Når lysten er totalt forsvundet, så sidder dit problem sikkert mellem ørerne.....dine egne altså

Den lidt provokerende talemåde, at kvinder tænker med hovedet, mens mænd tænker med P..... er ikke helt ved siden af, forstået på den måde, at for mænd spiller det rent fysiske den største rolle, mens flertallet af kvinder ikke kan få det til at fungere hvis ikke hjernen er med

Din partner kan være nok så god til at forsøge at få dig op på mærkerne, du kan være meget forelsket i ham o.s.v., men hvis ikke du selv er med på legen, altså har de tanker der kan tænde gnisten, er det ligegyldigt hvad der forsøges, så vil det ikke virke.

Så du skal i gang med at granske din hjerne for at finde ud af hvorfor.
Måske du har nogen hæmninger du ikke tør slippe løs.
Måske det i en periode har været for trivielt, så du (ubevidst?) ikke gider.
Måske tænder du ikke på den partner du har (selv om du måske elsker ham)
Måske du er stresset og derfor ikke har det overskud du føler er nødvendigt.
Måske der er nogen småting i hverdagen (måske endda noget han siger eller gør) som bevirker at du bare ikke gider.......jeg har hørt en sige engang, at hun pludselig mistede lysten til at være sammen med sin mand, fordi hun hver gang kom til at tænke på, at engang han havde været forkølet, havde hans næse "tabt en dråbe" ned på hendes kind.

Eller også skal der måske noget særligt til for at få dig op på mærkerne.
Jeg mener...nogen kan kun få noget ud af det hvis de bliver bundet og får nogen "smæk", for andre virker det kun hvis de er iført regnfrakke....nogen kan måske kun få noget ud af det, såfremt det foregår på bagsædet af en bil hvor forbipasserende kan følge med i seancen.....kun fantasien sætter grænser

Så TÆNK......på alt hvad du kan komme i tanke om af ting og sager der måske kan få dig tændt, eller om der er nogen ting der gør at du ikke har lyst.....det er kun dig selv der kan finde løsningen.
Måske du har nogen fantasier om noget du egentlig godt kunne tænke dig at prøve o.s.v.

Og så lige en ting mere
Jo mere desperat I prøver, og hvis du "for hans skyld" går med til sex selv om du ikke har lyst.....så lad være med det.
Det gør kun din manglende lyst større.

mvh dova

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 23-09-06 14:30

sexlystensidder altså ikke i hverken dilleren eller kussen...den sidder, som den i evigheder har gjort i hjernen...det er der lysten bliver vækket.....
der indes ikke stillinger der kan vække lyst, men stillinger der kan gøre sex mere livlig...
fantasi er en stor del af lysten og intimitet og kærlighed...
at væe sød og kærlig og dejlige overor hinanden..
jeg mister selv lysten til sex, hvis min kæreste ikke har været i bad eller gider børste tænder når han har røget....eller ikke er sød og kærlig ved mig....men jeg mister ikke til sex i den store udstrækning...kun i øjeblikket....
han kan gøre mig fuldstændig svimmel ved få berøringer men han kan også gøre mig kold, hvis ikke gnisten er der.....
tror det er meget normalt, at man ind imellem har mindre lyst end andre..
der findes også kvinder der har mindre lyst til sex, hvis de er overgangsalderen..det existere godt nok ikke hos mig..jeg er heldig at være en af dem der ikke har de problemer..men så er der andre.
det er jo nok bare at vente og så være dejlige og åbne og søde ved hinanden og vække lysten til live igen ved at bruge sin fantasi og måske forslå nye og anderledes måder at dyrke hinanden på...der er utallige fasoner...
god weekend...
miss j

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 23-09-06 15:59

Der er rigtig mange ting, der kan spille ind.
Hvad der er galt med dig eller med forholdet mellem dig og din partner, det er ikke til at gætte ud fra de få oplysninger, du er kommet med.

Det, der kan have betydning er f.eks.:
Hvor gammel er du?
Tager du nogen medicin? Har du nogen sygdomme?
Har du børn? Hvor gamle?
Har du job? Hvor meget og hvilket?
Drikker du? Lever du sundt?
Er du normalvægtig? Motionerer du?
Plejer du at -og kan du stadig- tilfredsstille dig selv?

Og derudover er der en masse psykiske faktorer, der kan spille ind. Ligesom karakteren af jeres forhold jo også har betydning.....

Kommentar
Fra : Leif_og_inge

Dato : 23-09-06 16:46

har i prøvet sm i blid stil selvfølgelig - vi andre har haft de samme problemer, derefter prøvede vi partnerbytte og sm... alt foregik i samme hus frækt og spændende... 2 forskellige koner..../mænd ...

Kommentar
Fra : ypsiQ

Dato : 24-09-06 00:15

Hej mp97

Jeg er helt enig i alle de gode svar og vil blot tilføje at:

Jeg kender to kvinder der bruger rosenrod og siger at det sætter dem i stemning. Den ene stiger tillige at "det hjælper hende til at opretholde den stemning hun ønsker"

Se tråden: http://www.kandu.dk/Spg87331.aspx
Den kan måske også give gode ideer.

Og sidst: Har I sankket sammen om det?
Hertil vil jeg henvise til tråden: http://www.kandu.dk/spg92915.aspx som godt nok er med modsat fortegn, men dog siger en del om vigtigheden af få talt sammen om det.

Lykke til
fra
ypsi Q

Kommentar
Fra : fjendsbo

Dato : 25-09-06 12:14

Havde selv et lignende problem, manglende lyst kombineret med fysisk smerte ved samleje Efter at have gennegået diverse undersøgelser der viste at alt fysik set var i orden blev af min jeg henvist til en gynækolog/sexolog, hvor jeg alene og sammen med min partner var til nogle samtaler.

En del af kuren var at selve samlejet blev totalt forbudt i en periode. til gengæld måtte vi nusse og røre og lege alt det jeg havde lyst til. Lige så snart at "presset" om at nå til den "store finale" var væk, kunne jeg slappe meget mere af og dermed steg min lyst betragteligt. Det kræver selvfølgelig en personlig overvindelse at søge proffessionel hjælp, men jeg kan helt klart anbefale det. Så spørg din læge hvad mulighederne er i dit amt, eller find en privat sexolog hvis du har økonomien til det. (aner ikke hvad det koster, da jeg er så heldig at bo i et amt hvor denne mulighed findes i offentligt regi)

Held og lykke og kærlige tanker fra en der har været i samme båd, men som stille og roligt fik/får lysten igen

Kommentar
Fra : mikmaq

Dato : 03-10-06 17:06

Jeg har desværre ikke løsningen på dit problem, men jeg har det på nøjagtig på samme måde.
Jeg har fået hormonpiller...det hjalp ikke.
jeg har prøvet naturmedicin (rosenrod)...det hjalp ikke.
Folk har sikkert ret i, at det er et mentalt problem, men jeg ville nu aligevel ønske, at der fandtes en pille, som kunne få lysten til at blusse op igen.
Du har min dybeste forståelse.

Hilsen Mikmaq

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 03-10-06 18:18

det er og blir en underlig en den der sexlyst.....
det siges at kvinder mister lysten, når de kommer i overgangsalderen,,,,den er da ikke forsvundet hos mig, tværtimod......
men tilgængæld, så er den desværre forsvundet lidt i forjold til min kæreste.....der har jeg mere lyst end ham, men det har han desværre fået pillet fra mig...da han ikke har de samme stærke lyster som mig...så der er ikke rigtig noget at hente mere....derfor har jeg forsøgt mig med lidt cybersex, sammen med en dejlig sexet mand...og der mangler da godt nok ikke nogen lyst....
han gør mig pænt vild og varm..
hemmeligt og lusket...ja....
måske en form for utroskab, ja..men jeg vil ha spænding og bekræftelse...derfor......
god jagt på lysten.....
miss.j.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 03-10-06 19:16

Har I forsøgt med parterapi, miss.j.?

Utroskab kan ødelægge et forhold, og det ville være synd, hvis du ellers er glad for kæresten...

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 03-10-06 19:24

vi er ikke noget fast par...vi bor ikke sammen skal ikke bo ammen og kommer aldrig til at bo sammen...han har anderledes lyster end jeg....jeg vil det mere "alm." sex, hvor han er mere tilspecialiteterne.....
der er ikke nogen form for alm. bollesex....og det mangler jeg vedgud....denne nære kontakt ved gammeldags sex...
men det er svært, når han nu ikke kan den slags....kan ikke koncentrere sig om begge ting på en gang....
vi er ikke og har aldrig været forelskede i hinanden...det er vi enige om ikke at være...men jo da, selvfølgelig holder jeg af ham, men han er altså ikke manden i mit liv.....
men han er sexet og dejlig..
men jeg har ikke lyst til sex ret meget mere fra ham....han kan ikke ophidse mig som jeg gerne vil og jeg blir ikke varm og sitrende bare ved tanken om ham mere...desværre..
har fundet ud af, at det nok desværre ikke er alt...
hej fra miss.j.

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 24-11-06 07:51
Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 24-11-06 15:41

sådan noget har jeg i alle tilfælde ikke brug for...min sexlyst fejler ikke det mindste.....men derimod får jeg ikke opfyldt mit behov....
jeg har det nok lidt ligesom nogle eller mange mænd har det, at de ikke får opfyldt deres behov for sex...
min kæreste er ikke i besiddelse af den samme kæmpestore lyst som de fleste mænd sige de er.
han kan ikke koncentrere sig om både mig og sig selv på samme tid og derfor er der meget lidt alm.gammeldags sex med ind og ud ....og ind igen....det man gler jeg meget, den der fysiske kontakt....
vi er ikke samme til hverdag.....og når vi så er sammen, så håber jeg på lidt frækt, men det sker ikke rigtigt noget....og det kan godt gøre mig ret frustreret og ked af det....
det er ikke mig der ikke vil, men ham der ikke gør noget for det...
han er mere en krammefyr. har et kæmpe krammebehov, hvor jeg har sexbehovet....
den sex han behøver, den gør han med sig selv foran sit spejl med pornofilm på pc'eren.så har han det bedst....og kan gøre det på hans måde uden indblanding. det er da også iorden, hvis han vil det på den måde...
jeg gør så tingene på min egen måde...men vil jo gerne gøre det sammen med ham....altså lege og han ser på...det er ret frækt og så ved jeg, han blir opstemt....men der blir sjældent stadig noget desideret alm. samleje....
livet og sexlivet er sku en mærkelig starut....og meget individuelt fra kvinde til kvinde og mand til mand....det blir vi nok nødt til at finde oos i....
hej miss.j