/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Gode ideer til en fræk aften:)
Fra : 10.Totti
Vist : 10743 gange
100 point
Dato : 04-05-06 22:06

Får en pige på besøg..og ja vi ska hygge os.:P har et hel hus for mig selv og regner med vi ska ha lidt go mad osv...nogen der har nogen gode ideer til en fræk overraskelse..udover det sædvanlige:P

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 04-05-06 22:31

Husk gummi

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 05-05-06 11:35
Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 05-05-06 23:26

er det en pige eller en kvinde du får på besøg? der er jo en væsenlig forskel....og er det en madoverraskelse eller en helt anden form for overraskelse????????????????
hvis det er sex det handler om, så har jeg masser af gode ideér til noget spændende og måske anderledes....som ihvertfald overraskede mig rimelig meget, den første "rigtige" gang jeg var sammen med min søde.....
venligst fra miss.j.

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 06-05-06 10:03

Det en x kæreste og det er meningen vi ska ha noget mad og sårn..men det er efter maden jeg har brug for en go og fræk overraskelse

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 07-05-06 13:13

Stik hende en flad og sæt hende i gang med opvasken det er fandeme frækt og jeg garanterer hun bliver overrasket

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 07-05-06 14:18

Kortoververden
Ha ha Den var en af de bedste jeg har hørt i dag.
alimak

Kommentar
Fra : ypsiQ

Dato : 13-06-06 23:13

Hmmm,

ja, hvis du har til sinds at erobre din X kæreste tilbage, ville du score gode point hos mig, hvis du efter en god middag nussede om hendes velvære;
f.eks. med et lækkert fodbad efterfulgt af en udsøgt olimassage af fødderne ledsaget af en let musserende desertvin med jordbær *SS*
MEN:
Vigtigst er det da, at du virkelig kan overbevise både hende og dig selv om, at dette fremover vil være et fast og ufravigeligt ritual hve´r onsdag
Uhmm, hvad mon du så vil love hende til weekenderne? *SF*

Mvh
yypsi Q

Kommentar
Fra : chrispigen

Dato : 15-06-06 11:38

Jeg har engang overrasket min kæreste med en hyggelig aften..

Han kom hjem, på døren stod der at han skulle gå i bad, (gemte mig i soveværelset.
på badeværelset lå der en seddel at når han var færdig skulle han gå ind i stuen.
Da han kom derind havde jeg redt op til den store massage tur, roligt musik osv. Han havde stadig ikke set mig, da han var færdig lå der en seddel foran ham hvor der stod at han skulle gå ind i soveværelset, da han kom derind var sengen fyldt med rosenblade, der var stearin lys over det hele, og jeg gemte mig bag døren da han lagde sig på sengen kom jeg frem, og.. ja... så gik det hele såmænd videre derfra..
Han sagde at det var meget pirrende, da han vidste at jeg var i lejligheden og han ikke kunne se mig, men kun kunne mærke mig under massagen... Det var en god åbennaring jeg fik den dag...

Prøv det.. det er sku sager...

Held og lykke...

Kommentar
Fra : kanuck

Dato : 01-08-06 11:26

Hej Chrispigen

Tak for det gode råd...det vil jeg sørme prøve på min helt nye kæreste.

...har kendt ham i 48 timer, måtte rejse til staterne i 6 uger og skal nu se ham igen om en god uges tid i DK.

...så skal han få sig en rigtig gensyns-velkomst...

Hilsen Kanuck

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 01-08-06 17:10

jeg har prøvet noget i samme retning , men han fik at vide at han også skulle tage den sorte maske for øjnene........
han skulle selv tage vin og tænde for musikken,,og fik at v ide at jeg holdte øje med ham..men ikke fra hvor.....og at han kun måtte gøre dit eller dat....han fik 15 min til at gøre sig klar ellers var det bare ærgerligt for ham......
men nu gider han mig pludselig ikke mere..han har gjort mig ulykkelig, ved igår at lige pludselig skrotte mig efter 9 mdr..nu dur jeg ikke mere............pga skænderier der lige meget er hans skyld..fordi han desværre glemmer nogen gange at lytte........og høre ordentlig efter hvad der siges.......
sig mig ..skændes alle folk ikke mere eller mindre i alle forhold......om et eller andet på et tidspunkt.....
er det udelukkende kun os kvinder der skal finde os i mænds luner og så blive kasseret, når de føler de blir for pressede ...
selvom det også er hans problem med at glemme ting han selv ligger så stor vægt på at man aldrig skal gøre i et forhold for at det kan bibeholde gejsten......
jeg mener bl.a. det med at vi kvinder altid skal se lækre ud for manden, men manden glemmer det selv efter kort tid.......hvorfor gør de det???????????
hvorfor glemmer mænd at blive ved med at være lækre og duftende efter kort tid.....for mig virker det som om , at så har de noget at beklage sig over, når / hvis de dermed ikke får det sex de vil ha....men det får jeg heller ikke..jeg vilgerne ha mere end ham...
underligt at mænd altid skal flygte.......dehar så nemt ved bare at smutte når de blir for tæt involveret og her er der hverken tale om fælles bolig eller noget i den retning....på noget tidspunkt...
miss.j.
undskyld min udenoms snak, men jeg er dybt ulykkelig..for jeg er jo vild med fyren der er min 1 rigtige i 18 år og det er det også for ham....

Kommentar
Fra : noerager

Dato : 11-08-06 16:46

Du skal logge hende med i bad og så skal hun have den i bagdøren

Kommentar
Fra : creamcheese

Dato : 11-11-06 17:41

Alt det der med fodbad osv er enormt dejligt. Men det er din ex...så i kender hindanden godt....og du ved hvorfor i ikke er sammen mere, men ex-er....hvorfor er det? Er det fordi du ikke var god til at lytte til hende, at engagerer dig i hendes liv, hendes tanker og følelser? Hvis det er tilfældet, så en god overraskelse ville være at starte en konversation med hende, stille nogen åbne spørgsmål, og lyt, rigtig lyt, til hende, kig hende i øjne imens----- Og hvis ikke det var problemet, hvad så? Var du for nærig - så overrask hende med en dyre gave....kan hun ikke lide at du ryger for mange cigaretter, så hold op, eller i det mindste gå udenfor eller åbne et vindue, tage bare et par hive og sluk smøgen - så hun ved at du respekterer hendes præferancer.

Kommentar
Fra : noerager

Dato : 13-11-06 16:35

Som jeg siger - i røven med den - det elsker alle kvinder.

Kommentar
Fra : moisturizer

Dato : 26-11-06 13:05

Jeg foreslår spillet "Erotic 4 real". Det får min kæreste og jeg ofte noget godt ud af! Der er spørgsmål man stiller til hinanden skiftevis (via kort) om moral, holdning og "hvor godt kender du din partner".

Det er dyrt, (300-450,-) men prisen værd! :D

Kommentar
Fra : Nischa

Dato : 01-02-07 21:55

Hvis det er en eks der skal erobres tilbage som kæreste tror jeg det er vigtigt at du over den hyggelige middag og den romantiske stemning fortæller hende hvad du mener der gik galt i jeres forhold og hvordan du tror at i kan undgå at komme ud i de same problemer igen.

Desuden bør du hele tiden fortælle hende hvorfor du vil have hende tilbage og hvorfor netop hende til forskel fra de piger du evt. har mødt siden hen.

De fleste kvinder har nemlig svært ved fysisk intimitet hvis følelserne ikke er på plads.

Er det på plads skal du huske at bejle til hende så hun får lyst il at være fysisk.. masser af komplimenter,masser af nus,massage, kælen osv.

Hvis det kun er sex du vil have med hende synes jeg du skylder at fortælle hende det inden hun kommer... For hvis hun komer med forhåbninger om en forsoning og du bare vil have en ræk oplevelse er det synd