/ Forside/ Interesser / Rejser / Andet rejser / Spørgsmål
10  EA_HS 370
billig bolig i alanya/tyrkiet
Fra : yearhouse
Vist : 1234 gange
100 point
Dato : 19-09-06 01:16

Kender nogen noget til en mulighed for en bilig bolig i tyrkiet/alanya. Evt en lejebolig osv osv.
Når man søger normalt, kommer der mange dyre ting og sager frem, men muligvis, sidder i inde med nogle gode links.

Tom fra Århus

Accepteret svar
Fra : scooter

Modtaget 100 point
Dato : 19-09-06 10:57

Hej Tom. http://www.liparis4-tyrkiet.dk/ et kanon godt sted ikke ret mange turister som i alanya.... der er bare for mange. Hvis du er interesseret kender vi en der har en lejlighed til salg. Vi har selv en på 146 kvm samme sted. Hilsen Scot

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 07-10-06 12:26

Jeg kunne godt tænke mig oplysning om ganske alm. lejemål osse

Godkendelse af svar
Fra : yearhouse

Dato : 06-02-07 17:17

Tak for svaret scooter. Bedre sent end aldrig

Kommentar
Fra : scooter

Dato : 06-02-07 17:57

velbe.