/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Drevbogstav - valg af disse
Fra : moltov
Vist : 378 gange
50 point
Dato : 18-09-06 11:24

Jeg har et problem. Jeg har et Sandisk drev med 6 indgange til forskellige kort. Men den stjæler et drevbogstav, som jeg ikke vil have den benytter. Hvordan får jeg det lavet om?

VH

Moltov

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 18-09-06 11:44

har du prøvet:
kontrolpanel/administration/computeradminisration/administration/diskhåndtering/hanhling/alle opgaver

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 50 point
Dato : 18-09-06 12:50

Jeg bruger selv, at min kortlæser får drevnavne bagerst i alfabetet - så de ikke forstyrrer de øvrige drev.
Du kan se her hvordan du gør http://tips.bsjh.dk/diskhaandtering/ her vælger du i menuen "Skift drevbogstav"

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : moltov

Dato : 18-09-06 14:49

Tak for svaret bentjuul. Det var en dejlig vejledning

Moltov

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-09-06 14:56

Selv tak moltov, godt den kunne hjælpe dig.

//bentjuul