/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Brugte/defekte CD-ROM drev ønskes
Fra : viskinge
Vist : 486 gange
100 point
Dato : 28-12-02 13:54

Hvor kan man købe/afhente brugte/defekte cd-rom i Aalborg området?
Jeg skal kun bruge en bestemt ting fra drevene, fabrikat, model og hastighed er ligegyldigt

MVH

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-12-02 17:37

> Hvor kan man købe/afhente brugte/defekte cd-rom i Aalborg området?
> Jeg skal kun bruge en bestemt ting fra drevene, fabrikat, model og
> hastighed er ligegyldigt

Skriv hvad du skal bruge, så skal jeg se hvad jeg kan finde... Har nogle
stykker du evt. kan købe. :)

SonofonoS

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 28-12-02 20:28

Jeg skal bruge CD-ROM drev uanset mærke, hastighed, gerne defekte.

MVH

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-12-02 22:20

Du kan gå ned på en genbrugstion, der kan sikkert finde det du skal bruge
Hilsen Birger

"viskinge" <viskinge.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:V9hP9.15447$Hl6.1797183@news010.worldonline.dk...
> Hvor kan man købe/afhente brugte/defekte cd-rom i Aalborg området?
> Jeg skal kun bruge en bestemt ting fra drevene, fabrikat, model og
> hastighed er ligegyldigt
>
> MVH
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 29-12-02 05:28

Hej viskinge

Hvis du vil have din oplysning igennem til SonofonoS, skal du klikke på "Skriv til nyhedsbruger" og skrive meddelelsen i den derved fremkomne tekstboks. Ellers når du ikke ud i nyhedsgrupperne.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 29-12-02 06:06

"SonofonoS" skrev d. 28-12-02 17:37 dette indlæg :
> > Hvor kan man købe/afhente brugte/defekte cd-rom i Aalborg området?
> > Jeg skal kun bruge en bestemt ting fra drevene, fabrikat, model og
> > hastighed er ligegyldigt
>
> Skriv hvad du skal bruge, så skal jeg se hvad jeg kan finde... Har nogle
> stykker du evt. kan købe. :)
>
> SonofonoS
>
> Jeg skal bruge CD-ROM drev uanset mærke, hastighed, gerne defekte.

MVH

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 29-12-02 06:08

Tak Rellom.
Havde overset at det var en nyhedsbruger.

MVH

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 100 point
Dato : 29-12-02 22:38

Hej der, - Jyderup kalder....
Jeg har adskellige gamle drev liggende, de virker men er blevet for
langsomme, så skal de "bare" crashes, kan du jo lige så godt gøre det med
nogle fra mig.
Jeg skal ikke have noget for den....

Send mig en mail og vi finder ud af det
jdpmanpower@hotmail.com

"viskinge" <viskinge.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:V9hP9.15447$Hl6.1797183@news010.worldonline.dk...
> Hvor kan man købe/afhente brugte/defekte cd-rom i Aalborg området?
> Jeg skal kun bruge en bestemt ting fra drevene, fabrikat, model og
> hastighed er ligegyldigt
>
> MVH
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Godkendelse af svar
Fra : viskinge

Dato : 25-11-03 08:08

Tak for svaret Johnny D Pedersen.
Også tak fordi jeg aldrig fik nogle cd-rom drev af dig.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-11-03 14:20

jeg har en række cdrom drev liggende og vistnok også en defekt brænder der
fik statisk stød....

"viskinge" <viskinge.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:3fc2fe88$0$167$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Tak for svaret Johnny D Pedersen.
> Også tak fordi jeg aldrig fik nogle cd-rom drev af dig.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>