/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvis du skulle undervise
Fra : creamygirl
Vist : 901 gange
100 point
Dato : 12-09-06 23:34

Vi har netop siddet og talt om komiske og personlige bommerter, hvilket bortset fra at det gav et gedigent grineflip fik mig til at tænke på, hvilke formidable kurser jeg kunne starte op..

Min kursusliste kunne se sådan ud:

1. Sko på skinnerne under toget - Sådan fisker du dem op.

2. Løbsk bil med hund bag rattet - Sådan fanger du den.

3. Edderkopper og hårlak - En herlig kombination.

4. Panik i lufthavnen - Ting du ikke skal gøre.

5.Telefonregninger på 2500,- kr - Se hvordan.

Hvis du skulle undervise i et kursus, hvilke skulle det så være, hvis det skulle være emner som du har personlig erfaring med?!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-09-06 23:39

Kandubrugere´s opførsel

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-09-06 23:46

Glemte en...

Indkøbstur - sådan kommer du derhen med nederdelen oppe i trussekanten..

Det var fandme flovt

Kommentar
Fra : ehtrod_n

Dato : 13-09-06 01:02

Gò awten creamygirl

Hvor har du da nogle gode kursus forslag jeg vil overveje, at starte et forløb ved dig

Dorthes kursusliste kunne se sådan ud:

Jeg kunne undervise i at pille lakrids mellem hinandens tæer.

Eller en omgang navlepilleri.

lave snottemad til påske og til jul.

Kunstige blomster og træer til udplantning i haven.

Med kendte personer på skiii tuuur b.la kan nævnes Carl-Mar Møller & Peter AG Nielsen.

Husk jeg har også brusure på behandlinger, erfaringer samt veligeholdelse af Toiletsæder.

De sødeste hilsner fra kursus holder Dorthe

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 13-09-06 01:57

uhhhh min liste kunne blive lang

tag på kursus med Knete,,,,

Feng Sui Advanced,,,,, indret med bunker og dynger

Dellen over maven,,,,, Lær at elske den,,,du slipper alligevel aldrig af med den

Øl,,,,,, brygning,,,, drikning samt hvad der sker natten og dagen der på,,,, Incl forsøg; "Hvor meget øl kan du drikke og stadig gøre brug af tanke og tale" udføres hvis der er nok deltagere,,,

At være klodset for avancerede,,,,,sådan falder du mens du står stille

Trivial Pursuit,,,,101 lamme undskyldninger for at du er en elendig taber

Lær at se forskel på hovedpinepiller og sovepiller,,,, incl. særfordrag om konsekvensern hvis du alligevel tager fejl,,,

Avanceret madkunst,,,, Sådan får du gulerodsstykker, tun og ris i næsen

druk for viderekommende,,,,,Sådan får du Bailey´s til at løbe ud af næsen

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 13-09-06 02:00

>>>>>>Kunstige blomster og træer til udplantning i haven.<<<<<<

det er forhåbentlig ikke rigtigt vel dorte

Accepteret svar
Fra : berpox

Modtaget 100 point
Dato : 13-09-06 07:31

1) Sådan slipper du en lille vind under et vigtigt møde, meget ubemærket....

2) Sådan undgår du, at din nuværende arbejdsgiver ringer, mens du er til jobsamtale....

3) Sådan undgår du, at dine børn opdager hvad I laver "under dynen", både med og uden dyne, når de er lagt i seng....

4) Vask, rens og tørring af tegnebog og indhold efter en tur i toilettet.

5) Udvidet kursus: Vask, rens og tørring af digitalkamera og sikring af billeder efter en tur i toilettet.

PS.....enig med Knete: >>>>>>Kunstige blomster og træer til udplantning i haven.<<<<<< - den er edderm#¤% styg, hvis den er sand

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 13-09-06 07:34

PS: Til kursus 5 - skal deltagerne selv medbringe et max. 3 uger gammelt digitalkamera, samt et repræsentativt indhold fra et offentligt toilet.....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-09-06 09:12

Kursusrække for viderekomne:

1.) Livslang kontanthjælp: Sådan overbeviser du din sagsbehandler.

2.) Hjemmesidekonstruktion: Med hovedet under armen.

3.) Bestil en pizza uden chilli og få en med!

4.) Sokkevask: Sådan får du dem begge (..plus en undertrøje) til at forsvinde.

5.) Tøm dit taletidskort på under 1 minut.

6.) Fjern virus, trojanere, ad-/spyware, samt alt andet på din computer i én arbejdsgang.

7.) Betal din nabo's regninger uden du selv opdager det.

8.) Fald på cykel og kom mest muligt til skade.

9.) Drik dig fuld i Tuborg Superlight.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 13-09-06 09:51

Lær at styre AntiBussen

Lov og Regler vedr brug af AntiBus

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 13-09-06 09:54

Stearin på gulvtæppe og gardiner - på 100 måneder

Tiltræk skadedyr til dit hus - speciale i mus, rotter, flyvemyrer og gedehamse

Udvidet kursus i fordybelse på internettet - med ekstra fokus på rensning af gryder med påbrændt mad.

Hvor meget service kan der være på en bakke? For øvede: Kunsten at gå flere gange

Udvidet landbrug: hvor meget halm, kan der være i træskoene?

Og for de forskningsinteresserede: 1. modul: Studie i antal af myggestik i forhold til antallet af myg i soveværelset om natten. 2. Modul: Studie egnede redskaber til henrettelse af størst muligt antal myg på kortest tid - i nattøj, stående i sengen. 3. Modul: Studie i de bedst mulige metoder til at kradse flere myggestik på en gang. 4. Modul: Studie i forebyggende indsats; Hypotese: Det hjælper at lukke vinduerne inden mørkets frembrud?

Vaxen.... Der godt nok har mange myggestik lige nu!!

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 13-09-06 10:05

Kursus i hvordan man laver babybadeolie i en foodprocessor uden låg

Kursus i hvordan man blender kirsebær i en foodprocessor uden låg,

kursus i rengøring af køkken bagefter.

Kursus i hvordan man kærtegner sin kæreste på de ædlere dele uden at svigerforældrene opdager det.

(helt ny forelsket, står min kæreste og jeg i entreen hos de kommende svigerforældre, jeg sniger en hånd i under frakken bagfra, de gamle så godt nok underlige ud i hovedet, bagefter opdager jeg at frakken slet ikke er lukket) så så jeg underlig ud i hovedet

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 13-09-06 11:36

kvindehold: angst for edderkopper - De ultimative skrig...

kvindehold: bilen er løbet tør for strøm - Lær at se hjælpeløs ud, så du ikke bliver beskidt ved selv at sætte startkablerne på.

kvindehold: styrk din mands selvtillid - Lad ham åbne besværlige rødbedeglas, vi træner i at huske at tjekke om låget nu også sidder stramt på.

kvindehold udvidet: sådan får du rødbedepletter af bomuldstøj, gulvtæppe, gardiner, musemåtte og tastatur.

Karen

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 13-09-06 11:39

For pokker da Olesen-50, den var ikke go

men minder mig om dengang min svoger skulle forklare sine svigerforældre, hvorfor deres håndvask var braset på gulvet efter ham og deres datter havde været sammen på toilettet.....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-09-06 13:26

10.) Tøm automatisk din indbakke for alle vigtige emails og slet dem før du får dem læst.

11.) Hvordan man sender autosvar til alle Spammails:

Citat
Looking forward to learn more about your products. Please send more information ASAP.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-09-06 13:38

Kursus i almindelig sund fornuft - Sådan sparker du Koldings borgmester Per Bødker en tur til Christiansfeld, 3 gange rundt om springvandet på torvet, dypper ham i det - og sparker ham hele vejen tilbage til Kolding igen.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-09-06 14:44

Bilen, kursus for begyndere - Sådan virker den - Lær at tanke - åbne motorhjelmen - anvendelse af håndbremse. Dette kursus lægger vægt på de små ting – Du lærer at finde de små dimser på bilen. Du bliver f.eks bekendt med i hvilken side tanken sidder inden du kører bilen til rette på servicestationen. Du lærer at skrue diverse låg fast, samt at slippe håndbremsen inden du kører. Yderligere kan det være påkrævet at lære sig den svære kunst i korrekt anvendelse af viskere..

Bilen, kursus for de øvede - Sådan kører man ikke bil. Du lærer ALT om skader - store som små. Kurset har fokus på at indøve evnen til at holde bilen fri af ting, der står fast . Det være sig , lygtepæle, metalpæle, egetrer og andre biler( parkerede som i fart)... Som en ekstra bonus øver vi gearskifte og at tænde kørelys..

Bilen, kursus for de avancerede - sådan farer du vild, og finder tilbage til rette spor uden at gøre brug af besværlige Kraks-kort, Danmarkskort og ruteplaner. Her kræves tålmodighed og ekstrem god tid. Godt humør er for øvrigt et absolut must!!!

Bilen, for bilejere der virkelig tager det seriøst - Her øves der parkering, både parallel og 47-punkts-vending. Kurset henvender sig den/dem der er til lidt mere end bare en skråparkering..

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 13-09-06 16:06

Tillægsmodul til Bilen, kursus for begyndere - køb af reservedele.....

Hvordan du klarer dig ud af situationen på tankstationen, når du spørger efter en plasticdims - en "7I0"-er, dvs. den hvor der står 7I0 på - på mange nyere biler er den gul.....

TIP: Vend dimsen 180° - og se hvad der står......

Kommentar
Fra : Brinsen

Dato : 16-09-06 01:54

Jaj nok starte undervis i dansg, vis jeg skul lave kursus.

jeg næmlig majet hurtigt læer dansg. Det kun tag maj 3 år,før jeg blive rigti god, og vil gærn læer det til ander ulandsdansker.

Kommentar
Fra : Brinsen

Dato : 16-09-06 01:57

men det slæt igge sikkert groningen gi maj lov til at lave kursus.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 16-09-06 14:27

Mit kursus skulle hedde:

Lær at forsvinde, når manden laver en brøler, når han er ved at lave nyt køkken

Hvordan takcler du når han bliver rødglødende af raseri over at han bits IKKE er magnetiske.

Hvornår skal du hjælpe og hvornår skal du ikke?

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 16-09-06 14:31

Mit kursus skulle hedde:

Lær at forsvinde, når manden laver en brøler, når han er ved at lave nyt køkken

Hvordan takcler du når han bliver rødglødende af raseri over at han bits IKKE er magnetiske.

Hvornår skal du hjælpe og hvornår skal du ikke?

Hvordan du laver mad, når han konstant tager strømmen og vandet.

Og hvordan du lever med at han er uden for pædagoisk rækkevidde i 1½ mdr. Dvs. ikke hører hvad du siger, glemmer alt hvad du ber ham om, ikke ser dig, eller ungerne.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 16-09-06 14:32

Hov...nåede åbenbart ikke at stoppe den..

Godkendelse af svar
Fra : creamygirl

Dato : 24-09-06 23:36

Tak for svaret berpox.

Jeg vil gerne tilmeldes alle 5 kurser

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 25-09-06 14:20

OK - du er tilmeldt Cremy

Forresten....jeg har tænkt på, at kursus nr. 5 kan udvides yderligere med et ekspertkursus -

5) Udvidet kursus: Vask, rens og tørring af digitalkamera og sikring af billeder efter en tur i et gammeldaws das