/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Computermesse i Århus
Fra : Camillasmoster
Vist : 1624 gange
50 point
Dato : 11-09-06 23:58

Hææii folks

Torsdag og fredag - den 19.- 20. oktober - afholdes computermesse i Scandinavian Congress Center i Århus.

Åbningstider:

Torsdag 10 - 20
Fredag 10 - 18

GRATIS ADGANG!

Skal vi mødes og kikke på sagerne?

Bagefter kan vi f.eks. tage ud at spise - kan evt. bestille bord inden, hvis vi bliver mange.

Alternativet kan være, at vi splejser til en rundenommer hjemme hos mig

Hvem kan/vil og hvilken dag, fra klokken hvad?
Hvem skal overnatte? Hvem kan have overnnattende?

Kom hid!

moster

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-09-06 00:14

Har du plads til Ferrarien - uden den går jeg ingen steder

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-09-06 00:45

I'll be there

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-09-06 03:22

Moster , du er lige kommet på mig favorit-liste

Hæ-hæ refi, der står Ferrari på min skærm

Accepteret svar
Fra : IPM

Modtaget 50 point
Dato : 12-09-06 07:07

Hej Moster
Jeg vil godt tilmeldes, hvis der er plads til mig.???
Kan begge dage.

IPM

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-09-06 10:29

Jeg er på nippet at redde mig en fuldtidsstilling som socialarbejder på Kofoeds Skole. Jeg er mer' eller mindre bleven 'headhuntet' til at lave opsøgende arbejde blandt hjemløse grønlændere i København. Lige vand på min mølle. Jeg skal til jobsamtale nu på fredag
Får jeg denne stilling, er det nok tvivlsomt om jeg får tid til at komme?
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-09-06 10:31

På min skærm står der, at det ikke engang er min............. det er Philips

Så drenge, nu ikke skubbe

IPM, din drillenisse...

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-09-06 12:00

På mit kar tofler står der kim's !

Molo !
Hvis du får jobbet, kan du så ikke lige intoducere mine nye chips med sælvsmag ?

Jeg må bare med til Aarhus Computermesse, hvem ved, måske er der også nye chips der

Hilsen Jørgen

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 12-09-06 12:16

Hej moster
Jeg må sige at du er en som har finger på pulsen,du ved alt hvad der sker i og omkring Århus.
Og sikken interresse du har for nye ting inden for Pc verden, der er ikke mange der kan hamle op med dig

IPM

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-09-06 20:00

Nu må jeg jo så afsløre, at det er IPM, der meldte til mig, at der skal være computermesse i Århus...

Og så blev vi enige om, at I andre også skal have chancen for at være sammen med os!

Go for it! molo pøj pøj!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-09-06 21:11

Lige et link http://www.pressport.dk/pressrelease_read.asp?ID=3129
Jeg kan sandsynligvis huse et par stykker eller 3 (rygere og øldrikkere har førsteprioritet) men kun hvis de rydder op efter sig og den 3dje skal passe til en 2½ sofa

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 13-09-06 05:02

Jeg kræver mindst 2½ sofa, for ikke at ryge ned i øllerne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-09-06 08:04

Hvis jeg får jobbet i døgnværestedet Naapiffik for udsatte grønlændere i København (Vesterbro), er det da muligt at jeg får lov at arrangere en tur til messe i Århus for nogle af brugerne:
Citat
Grønlandske hjemløse, alkoholikere og narkomaner.

De burde da kunne opfylde kriterierne for at tage ophold hos tedd

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-09-06 11:13

Nu skal du jo ikke forvænne dem, Molo!

De kommer ikke nærmere til Grønland fordi du forsøger at eksportere dem til Århus!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-09-06 11:19

Min 2½ sofa kan forøvrigt beskues her! http://www.sitecenter.dk/liina/nss-folder/temp/temp/rejse.html#nogo
billede 2

Indholdet kan diskuteres!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-09-06 11:54

Vi har et grønlænderhus på Dalgas Avenue - ovenikøbet i et meget smukt kvarter...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-09-06 11:59

Ja der kan vi jo indkvartere Molo og det halve grøndland så?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-09-06 12:02

Ja for hunne da - så har du plads til een mere på den toenhalve!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-09-06 12:17

Ja lad os nu se hvor mange der kommer!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-09-06 12:22

Jow he he

Kommentar
Fra : jysch

Dato : 13-09-06 13:58

Jeg håber at jeg har fri til middag fredag, og regner med at komme - at gå ud og spise lyder simpelhen skønt.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-09-06 15:40

Herligt jysch!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-10-06 00:43

IPM kommer naturligvis - det var jo ham, der mindede mig på arrangementet.

Ja, så venter vi bare på resten!

Genbrug er en god ting - vi bruger seføli denne tråd færdig.

Sidste frist for tilmelding: onsdag den 18. oktober 2006!

Hermostersvoice

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-10-06 08:35

Jeg venter med at afgive melding til d. 17-10-06. Før ved jeg ikke om jeg kan komme, men har jeg muligheden? Så må jeg tigge om en overnatning eller 2 ...somewhere.

Ku' vær' hyggeligt med en lille tech-talk med IPM ...og at spise mere af Kastaniemosters bagværk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 07-10-06 09:15

Put mæ mæssen , bare der er mosters bagværk

Kan først give endelig besked efter d.16

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-10-06 11:45

Jow jow molo og natmaden - alles in ordnung.

Dét tror jeg, Peter er med på.

Molo - har du fået jobbet?

Krydse Fingre Smiley

Kagemoster

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-10-06 08:07

CaminantesKloster -> Jeg har netop fået brev om at anden runde samtaler vil blive gennemført i anden halvdel af oktober, så derfor ved jeg endnu ikke om jeg får tid? D. 19 og 20 er jo 2 hverdage, så derfor kan jeg ikke svare dig endnu. Hvis ikke jeg var kommet i betragtning? Så havde jeg nok istedet fået den sædvanlige lirumlarum: Stillingen er blevet besat til anden side. Tak for din interesse. Du ønskes held og lykke med din fremtidige jobsøgning... osv.

Såeh... ...jeg er med i slutspurten

</MÅSKE SOCIALARBEJDER>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-10-06 12:17

Waiiii, molo - herligt.

Kryds fingre-smiley!

er der et kloster, der hedder så'en

Kommentar
Fra : jysch

Dato : 08-10-06 13:16

Hej! Var der også noget om spisning torsdag?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-10-06 13:30

Det kommer an på, om det bliver torsdag eller fredag.

Kommentar
Fra : jysch

Dato : 08-10-06 13:46

Jeg har fri torsdag - og kunne tænke mig at komme derud denne dag, da jeg skal arbejde fredag

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 08-10-06 15:59

Hvis jeg kommer , så er alle dage ok for mig.
Da det var i kbh. sidste år, da var det hurtig skimtet i gennem, hvad der var,
det gennemgående tema var mediacenter !

Og under alle omstændigheder så spiser jeg hver dag

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 09-10-06 06:25

Computermesse i Århus
http://www.computereforalle.dk/
Husk at kikke på bla. konkurence !

Det digitale Hjem
http://www.pcworld.dk/art/7147?a=newsletter&i=23

Og Moster, her har du lidt inspiration til dit dukkehus
http://www.pcworld.dk/modules/davinci/getfile.php?id=5906
http://www.pcworld.dk/art/7188?a=newsletter&i=23

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-10-06 08:22

natmaden -> Mon der igen er de dersens gratis blå slush-ice? Jeg gik rundt og lignede en chow-chow i flere dage efter messen i Valby

Jeg tror nu der skal sælges no'en Vistaer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 09-10-06 09:05

Vistska der det

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-10-06 14:49

Ovkæj natmaden, så har du og molo noget at lave den weekend
molo - jeg kan se det for mig!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 10-10-06 19:43

Ja selv chow-chow-vov'erne ville have været misundelige
Gad vist om det var lavet på basis af hydrogencyanid
farven passede ellers

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-10-06 01:08

ja lyder som en base eller syre og lakmuspapir

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 11-10-06 05:55

Tedd alt er da vist enten base eller syre

hydrogencyanid = Blåsyre , må indrømme at det er farveløst, og vist nok lugter af brændte mandler.
Hvem der så end har lugtet til det og kunne fortælle det bagefter.
Men 'stakkels' molo's tunge lignede noget der rimede på blåsyre

Det blev uddelt ved, vist nok HP's stand.
Ganske smart, så kunne de jo se hvem der havde været der før

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-10-06 08:18

...det var nok derfor, der mod sædvane, ikke var nogen piger som ville kysse?

natmaden -> Vand er amfoterisk:

Altså både syre og base ved neutral Ph 7: H+ (H3+O) og OH- = (2)H2O

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-10-06 08:20

..og blåsyre (Kaliumcyanid) lugter ikke af brændte mandler (Uhmmm.....), men af BITRE mandler

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 11-10-06 10:09

ja-ja-jaa molo. HCN = hydrogencyanid = Blåsyre = zykon-B != slush-ice
HCN udvikles forresten også i mindere mængde ved tobaksafbrændning,
og ved brænd i det skun der bruges i møbler.

Måske kan man kun få dem i kiwigrøn i Aarhus.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 11-10-06 10:11

skun er øhh skum ,,,,,

øhh på møbelsprog

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-10-06 10:38

Nåeh.. ja: Jeg tænkte på cyankalium = Kaliumcyanid og fremstilles ud fra hydrogencyanid (blåsyre), men BEGGE dele lugter af bitter mandel:

http://de.wikipedia.org/wiki/Kaliumcyanid ( ..ku' kun lige finde det på tysk )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 11-10-06 19:02

JAG KA' IKK TYSK
Men kan du finde det på somaliansk, ja så kan jeg heller ikke

http://da.wikipedia.org/wiki/Cyankalium
http://www.frits.dk/tips.asp?id=1
Og man kan også fiske med det http://www.wwf.dk/3952774

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 11-10-06 19:15

Som I dog hygger jer, drenge

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 11-10-06 19:27

Det der er bitter i bitter mandeler er indholdet af blåsyren,
det samme gælder for den bitter smag i æblekerner.

Nææ blå slush-ice det er jo nok bare methylblåt

Bruges forresten også til sårheling

IKKE FOR SARTE SJÆLE
http://www.saarbogen.dk/cgi-bin/saarbogen/media/LillianS%C3%A5rbehandl.ppt

Men ellers udemærket til at fave slush-ice med

Et par dråber i en drinks , giver også en sjov urin

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 11-10-06 19:30

ja moster, håber at du laver masser af blåbærtærte !

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 11-10-06 19:48

Så bliver det også nemmere at finde hinanden på messen

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 11-10-06 19:52

Ellers har jeg tilfældigvis nogen blå knæklys

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 11-10-06 20:06

Blå knæklys??

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 11-10-06 21:01

Skib Ohøjmoster

http://www.redliv.com/

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 11-10-06 21:05

Citat
Fælles for vore knæklys er:
-De er vandtætte.
-De er ikke giftige og er derfor ikke sundheds- skadelige.
-De bruger ikke nogen form for strømforsyning, hvorfor de er særdeles anvendelige i farlige områder, hvor der er benzin, gas, kemikalier eller eksplosions/brandfare.

Så molo , du kan sagens sutte et par stykker i dig

</BØVS>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 11-10-06 23:26

Sådan nogle tror jeg sqtte vi har i den ildsprudlende danske marine... eller: jeg har ikke set så'no'en.

Men det' da smart - hvad koster de?

Min far sejler - han skal da have nogle.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 11-10-06 23:47

moster de ligger sikkert i nødhjælpen,
ja gu' det smart, men alle priserne står på siden, de er nu bare ikke så kvikke der, da de har lavet 2 forsider og det er forvirrende,
Tror jeg ville ringe til dem inden jeg ville bestille hos dem. der er andre der har dem.

2. forside.
http://www.redliv.com/ny%20redliv/index.html

De har ikke rettet deres side i over et år,
jeg har ikke købt mine der, men i en havneshop.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-10-06 01:18

Ja, de ligger nok i redningsflåderne...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-10-06 09:20

Knæklys kan købes i enhver velassorteret fiskegrej forretning

I den 'lille' udgave bruger man dem f.eks. placeret på flådet eller stangspidsen ved natfiskeri, således man kan holde øje med om der er bid og kan give modhug i rette moment.

http://www.grejonline.dk/default.php?vis=vare&kat_id=82&l1=15&l2=82&l3=&v_id=6969&pg=1

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-10-06 11:05

Nøii, nu har jeg osse lært nogle lystfisler udtryk

Må hellere sende linket til faderen.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-10-06 11:54

Av de er i spisestørelse

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-10-06 21:01

lystfisler....hmmm - hvad mon dét er....

Nå men, folks - er I klar til Computer for Alle?

Opsummering:

Molo (?) Er du nu socialarbejder?
Natmaden
Tedd
IPM
Jysch (fredag eftermiddag)

Håber ikke, at jeg har "glemt" nogen

Det kan godt se ud som om, det blir' fredag, det blir'... glimrende!

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 18-10-06 08:42

Jeg kan godt bruge lang tid på messen.
Så jeg kommer kl 10.
Dem der ikke vil bruge lang tid kan jo komme senere.
Tidspunk og mødested kan jo aftales.

Og som Camillasmoster skriver er Fredag nok den der er mest sansynlig

IPM

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-10-06 09:17

Igår var jeg i Qassi:
Citat
Kalaallit Illuutaat Qassi

Qassi qajaliorfiusinnaasumik qamutiliorfiusiinnaasumillu sannaveqarpoq, amernik mersortarfeqarpoq nutaalianik atortulik naliginnaasumik kalaallisut mersortarnermut iluaqutaasinnaasumik.

Sannavimmittaaq assassornerit assigiinngitsut suliarineqartaput, soorlu eqqumiitsuliornerit sapakkerinerlu.

Qassi sammisassaqartitsinernut assigiinngitsunut aallaaviuvoq: kalaalimernginik nereqatigiinnermik, qajartornermut, takutitsinermut - soorlu umiartornermut, aqqatarnermut pikkorissarnermut nunamullu tammaatarnermut il. il.

Qassi sammisassaqartitsinikkut siunertaraa kalaallit inuttut ajornartorsiortut imminut ikiorsinnaalernissaat.

..og bagefter som frivillig på Rådhuspladsen i anledning af den årlige internationale hjemløsedag.

Nu er jeg på vej til Naapiffik i Arkonagade for at tale med medarbejderne og hente mere information om lokalforholdene.

Lidt for mange 'projekter' i øjeblikket til at finde tid til 'udlandsrejser'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-10-06 10:55

Alså molo - du er - på godt dansk - socialarbejder.... ja ja ja???

Det er osse eneste undskyldning, vi godtager

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-10-06 13:27

Jeg ligge på langs med 11taller under næsen, løg i øjene, korkpropper i ørene,
og vulkanudbrud i halsen, men værst af alt jeg væmmes ved tanken om mad
Tvivler meget på at jeg når med

ØV !

Men da jeg ikke er socialarbejder, mærmest asocial besat,
og hvis sygetransporten gælder til udlandet ,
så kommer jeg da gerne og giver et par nys i hallen.

</ A'ka A'tju >

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-10-06 13:41

Natmaden, dit lille pus......

Du ka' få lov at beholde det, du har fået nys om....

A, ska' æ' ha' noen baciller!

Du skal sove to nætter til....hm, mnjahh, a' twivler. Øv!

Men ønske om god bedring - dét skal du få!

Kamillete med honning er godt.

DU GOEST! INGEN MAD?

Ring straks efter ambulancen!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-10-06 18:15

Nu er jeg på Cammillas the med honning og rom.
Indtil videre hjælper det, problemet er nu bare den syngen for ørene,
Tror at det er baktusserne der fester, tror at de danser runddans mens de synger.
"Vi går aldrig hjem. vi går aldrig hjem"

Men tak for din omsorg, jeg tror at det fik feberen ned med en grad [kyspåkindensmiley]

P.s håber ikke at [kyspåkindensmiley]'er smitter
Og jeg prøver også på at huske, kun at nyse mod Sverige !

ÆV, jeg er sulten ! Kan man mon komme Sthurrom på havregrød ??

</REDNOSE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-10-06 18:56

Ohhh nej! Jeg har en meget dårlig erfaring med Stroh Rum!

Jeg havde erhvervet mig en rigtig led "flue", knoklefrøs og ondt alle vegne.

Min fader kom med Stroh Rum og hældte en sjat i teen - aldrig har jeg haft SÅ varme fødder.

Tømmermændene stod klar liiige bagved mit hovedgærde!

Man siger, at hjertet ikke har godt af spriite, når feberen raser...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-10-06 18:58

natmaden - prøv at spise al mulig god is - det eneste jeg kunne få ned, da jeg lå vandret i foråret. Så har man osse en god undskyldning he he

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-10-06 19:02

Øhhh pas nu på Natmad. Se her hvad der kan ske...... billede 5

http://www.sitecenter.dk/liina/nss-folder/temp/temp/rejse.html#nogo

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-10-06 19:14

LOOOL

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-10-06 19:29

Hi hi

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-10-06 19:35

Camillasmoster

Der er da mandefald til den messekomsammen eller vil de ikke stå frem og sige at de deltager

At Molo ikke "får tid" skyldes vel at han skal se formel 1

Er det rigtigt at IPM har set dit morgenhår

Citat
IPM mener, at jeg har sådan et morgenhår, som på mit ikon.....

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=159261

I må hygge med eller uden andre brugere fra kandu.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-10-06 21:05

Hi hi hi, ans - papparatzi-skriver (staves det så'en?)

natmaden er lige til indlæggelse - han har igen appetit

IPM har ikkeset mit morgenhår, men syntes åbenbart, at det kunne være sjovt, at putte punkerhåret fra smiley'n over på mit lille babyhoved

Skal du se formel 1? Eller er du til at lokke med til Computer for Alle?

Moster Punk

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-10-06 21:24

Jeg er desværre 'begavet' med al for mange opgaver, som jeg har påtaget mig i mit afsind

...og får jeg stillingen i naapiffik? Så bli'r der dælme meget at se til. Et sisyfos projekt af de større!

Lige så velordnet, struktureret og indbydende der er i qassi, lige så usselt, rodet og kaotisk virker naapiffik. Dette skyldes nok at de lovede nye lokaler, som var udset til fremover at skulle rumme døgnværestedet, er blevet 'bremset' af beboergrupper (=De 'nyrige', som har 'indtaget' de gamle kvartere på Vesterbro), som ellers ville være blevet naboer til dette initiativ iværksat Københavns kommune og Kofoeds Skole. Derfor har udviklingen/istandsættelse af naapiffik ligget i 'dvale' en rum tid. Desværre ikke noget som ligefrem kommer brugerne til gode.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jysch

Dato : 18-10-06 22:12

Hej Camille!

Jeg har lige aftalt med min søn - at vi kommer derud i morgen torsdag - hvis du er der så kan vi måske mødes????

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-10-06 03:40

rommen virker sq da fint nåk, det må være theeeen den er gal med.

the er farligt !

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-10-06 03:45

klumme http://natmaden.dk/dsc01889.jpg hlet friskt, men apetitten mangler,
det er nærmest en ramadansynd.
I forige uge kørte det ellers meget godt...
http://natmaden.dk/nocomment/ eller var det før den forrige uge.
Svært at huske med febervildelse, og en tom flas.. øh krus the !

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 19-10-06 04:10

Sent/tidligt oppe. Hva' natmad ?
Du ved vel, at rom er noget, der gi'r te en dårlig smag, hvis man glemmer at komme den i.
Gambrinus
Jeg har ikke orket at følge med i denne tråd. Kan jeg ikke få et kort sammendrag ?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-10-06 10:28

Ja, Gambrinus - der er "Computer for Alle" i dag og i morgen - natmaden er syg og dårlig.

Og så lidt af hvert derimellem.

Camillasmosterthe

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 19-10-06 12:23

Er der styr på tropperne eller hvad Camillasmoster

IPM

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-10-06 14:32

Gambrinus -> i nutid er det for sent til the, og tømermænd går at jeg har glemt resten
Næsten som at bliver kørt ned af en Alfa.
Det må være gavesyren i theen

Håber at i får en hyggelig dag(e) i Aarhus

Å
-h
--h
---h
Tilbage til ole luk et øje

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-10-06 15:30

Johhh, der er såmænd ikke så mange at holde styr på.

Den ene er mere syg end den anden

Jysch og søn er/var der i dag - desværre går vi glip af at møde dem.

natmaden ligger li'de parade og bliver udsultet.....

tedd har det ikke så godt og jeg skranter.

IPM - er DU frisk? Kører du selv herned?

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 19-10-06 16:00

Hej
Ja jeg kører selv
Og altid frisk

IPM

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-10-06 16:21

7-9-13 IPM

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-10-06 17:14

Fik jeg smittet dig moster
Nu har jeg prøvet med
Rom og cola, snaps og citronvand , vodka og appelsinvand.
Resultatet er det samme, og mit råd til dig moster.
Hold dig væk fra cola,citron/appelsinvand.
Man blir underlig tung i hovedet dagen efter

Kommer der snart nogen billeder,
eller skal man selv google på http://altavista.com efter dem

</A.Tju>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-10-06 20:06

Ja, du har sørme nogle åårdentlige baciller, der kan flyve helt uforstyrret fra Sjælland til hovedlandet!

Peter er frisk (altid), så han har været til messe.

Så hvis jeg liiige regner sammen og især trækker fra - så var vi én til messen...

Kommentar
Fra : jysch

Dato : 20-10-06 20:26

Hvad fik du i regning

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-10-06 22:11

Ingenting - jeg måtte hele tiden lægge til...

Så nu vil jeg gøre det igen, for gamle dages skyld hahahahaha

Jeg tror sørme Jysch og søn var til messe igår torsdag.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-10-06 01:35

Sig hvad du vil moster

måske er det feberen(eller cola) , men for hulan, jeg holder med jysch !
x2

hilsen </feber>
{[atterenprivathemeligsmileydergøratdeandreikkekanlæsedet]}
Moster jeg kommer bare i al hemelighed og laver brunkål med alt tilbehør,(og jeg glæder mig)

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-10-06 02:22

Uhhmm brunkål

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-10-06 02:42

ok hos med brunkål .......
Min feberlidelse tillader mig ikke at sige mere her [hemmeligsmiley]
Og min mave skriger

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-10-06 02:54

Det lyder da som om, du er ved at få appetit igen?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-10-06 09:28

Sørgelig nyhed: Her til morgen døde natmad fisk

Han havde efter 'akvarie uheldet' for nogle dage siden pådraget sig pop-øjne (..en bakteriel infektion omkring øjnene). Idag sku' han ha' haft Sera Baktopur el. Sera Bakto-Pills, men det bli'r så ikke nødvendigt. Senere på dagen tager jeg til byen og ser om jeg kan finde natmadens afløser:

Brunkål !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-10-06 11:02

WHATTT !!
Det var jo bare en lille forkøelse

Sk'a jeg så udstoppes

Hmm, det hele føles anderledes nu,
jeg har aldrig prøvet at være poppeye eller død før

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-10-06 11:38

Må jeg kondolere!

Molo - du skal da osse gøre et større nummer ud af natmaden end det, han selv sørger for

Citat
.....bare en lille forkølelse....

Hva' vi har måttet stå model til, mens du fór rundt til alle dine
Citat
projekter

Mon alle vil møde op til begravelsen?

BRUNKÅL jahhh

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-10-06 16:09

Hr. Brunkål er faldet fint til i andedammen og har med en kongelig selvfølgelighed overtaget hele enke harem'et. Både: Ans & Mango ..fra nu afdøde 'Late Midnight Supper' også kaldet:
Natmaden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-10-06 17:07

Hedder han "Hr. Brunkål?"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-10-06 19:25

KrussedulleMor ->

Ja !

..selvom han er blå, som en natmad:

1.) http://www.akvarius.no/images/bettasplendens_01.jpg
2.) http://www.akvariet.dk/albums/album01/s_betta_splendens.jpg

0 </MOLO>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-10-06 19:53

Han er da flot!

Godkendelse af svar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-11-06 13:19

IPM - du skal selvfølgelig have poæng! Ha ha molo

Der er desværre ingen billeder fra messen - jeg kunne end ikke få øje på mig selv i menneskemængden....

Men IPM holdt fortet!

Godt initiativ - sløve deltagere!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-11-06 13:30

En af de 'sløve' gør Århus usikker i week-enden d.7-9 dec.

Man vil sikkert kunne se mig messe, siddende i et eller andet vandhul. Der hvor jeg var med tedd, var et udmærket et af slagsen. Det ligger lige overfor postgården.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 28-11-06 13:47

Hov-Hov jeg passede akvariet, mens I gik der og dovnede rundt på mæssen !

Molo , næste gang jeg dør, så vil jeg altså gerne prøve at være en lampret

Så kunne det være mig og en anden mig der var til frokost her.
http://www.7days.dk/images/Fish/Fishes/havlampret/lampret.jpg
efter et besøg hos tandlægen
http://www.7days.dk/images/Fish/Fishes/havlampret/lampret3.jpg

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-11-06 13:54

natmaden -> Jeg tror du ville egne dig bedre som havtaske:

1.) http://www.skagenfood.dk/img/Havtaske_stor.jpg
2.) http://www.fiskbasen.se/images/lophius_piscatorius.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 28-11-06 14:37

Fy moster, jeg fornemmer at du tænker at komme mig i brunkål

Citat
Lampretten minder om en slange. Dens mund har form som en sugekop, tungen er fyldt med tænder. Fisken er eftetragtet blandt europæere og indianerne ved Stillehavskysten. Den grille, koges til matelote eller laves til paté. Dens fede kød er uden ben og langt mere delikat end ålens. En fransk specialitet er,"Lamproie á la bordelaise"Til denne ret koges den i rødvin.

Molo, jeg føler mig nu mere som en
http://members.chello.nl/tmarapengopie/meerval.htm .. billede 1.
OG JEG HAR IKKE EN GANG SPIST ENDNU !!

Se moster der er osse noget for friske fiskepiger
http://members.chello.nl/tmarapengopie/woman.htm
http://members.chello.nl/tmarapengopie/women2.htm

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-11-06 20:45
Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-11-06 14:47

Hmm er munden ikk' for lille ?