/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvad burde forbydes?
Fra : Satellit
Vist : 1097 gange
50 point
Dato : 11-09-06 20:25

Nogle ting her i livet synes man bare er så ufatteligt ækle, grimme eller irriterende, at man har meget svært ved at forstå, hvad andre mennesker ser i dem. Eksempelvis synes jeg, at Mon Cherie chokolader er så modbydelige, at de burde forbydes. Jeg fatter ganske enkelt ikke, at der er et marked for dem....
Hvad hader du som pesten og hvad så du gerne blev "forbudt"???

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 11-09-06 20:27

For eksempel mener jeg også, at man burde forbyde kvinder at gå med nylonstrømper, hvis de har lange sorte hår på benene.....

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 11-09-06 20:27

Forbudstavler !
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 11-09-06 20:33

Alfa Romero'er der ikke er røde !
Her i Sønderborg kører der ski' en lyseblå rundt.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 11-09-06 20:34

Nej, en LYSEBLÅ Alfa Romeo, det går sgu ikke!

Ferrari skal også være rød.....

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 11-09-06 20:36

Hey, Gambrinus....har du været på Den Gule i dag?

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 11-09-06 20:55

Idioten fra Suzuki reklamen på TV2 burde forbydes adgang til offentlige medier i 250 år.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 11-09-06 20:58

Reklamerne for Cilit Bang og Vanish Oxi Action burde forbydes. Hvor dumme tror de lige folk er??
Lige sådan den med det der Ajax spray noget..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-09-06 21:24

Kort og godt ....MÆND! ..

Mænd koster samfundet alt for mange penge. Det er dem, der er voldelige, kører vanvittigt, voldtager kvinder, begår kriminalitet og i det hele taget ter sig uhensigtsmæssigt og kriminelt. Er de stagneret i deres udviklingstrin? Hvorfor gør samfundet ikke noget for at løse problemet?

Link: http://politiken.dk/debat/kroniker/article170721.ece

Hvem står for 90 procent af alle voldelige overfald? Mænd.

Hvem sidder i fængslerne? Mænd.

Hvem kører fuldstændigt vanvittigt i trafikken? Mænd.

Hvem begår hærværk? Mænd.

Hvem begår voldtægt? Mænd.

Hvem går til prostituerede? Mænd.

Hvem besidder børneporno? Mænd.

Hvem begår seksuelle overgreb på børn? Mænd.

Hvem begår de fleste indbrud? Mænd.

Hvem begår volden i hjemmet? Mænd.

Hvem bor på herberger? Mænd.

Hvem sidder alkoholiseret på bænken? Mænd.

Mændene koster samfundet masser af penge.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-09-06 21:28

Og Dan Cake Citronmåne

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 11-09-06 21:34

Hvem laver Dan Cake Citronmåne ?

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 11-09-06 21:36

kvinder i overgangsalderen eller yngre med pms syndrom er til tider total rundt på gulvet, forøvrigt bor der osse kvinder på landets forsorgshjem..

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 11-09-06 21:44

Citat
Hvem laver Dan Cake Citronmåne ?

Dan Cake.......

Mazarinkage burde skydes ud i rummet!

Moster

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 11-09-06 21:58

Mænd der ikke forstår PMS!!!

Men alle andre mænd skal vi sgu da have nogle flere af. Ja vi ska'

Hvad der burde forbydes???

Min kollega - lugtefrans kalder vi ham. Hans skrivebord støderop mod mit. Vi sidder ansigt mod ansigt.
Han er næsten 60 år, småfed, grim.
LUGTER af 14 gamle mænde,d er aldrig har set vand og sæbe. Og hans ånde.... Føj for den lede.
OG ved i hvad mere? Han bøvser over bordet og SPISER BUSSEMÆND!!!
Han burde forbydes.

Det er så slemt, at mine andre kolleger mailer til mig om jeg da ikke lige åbner vinduet, hvortil jeg svarer... DET ER SGU DA ÅBEN.

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 11-09-06 21:59

teroerister de burte være på en lukket ø så man ikke skal være nervøs for dem lysseblå alfa er det en 156 ? hvis ja så kunne det godt ha været den vi har haft i odense det ville være dejligt hvis den var kommet så langt væk *gg*

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 11-09-06 22:02

creamygirl du vil savne os hvis vi kke var her *SMS* især mig *lol*

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 11-09-06 22:15

citronmåner er det ikke halvmåner

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 11-09-06 22:20

Bandidos Ha'ere deres supportere...

De skal også på en øde ø.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 11-09-06 22:57

Det' sq da forurening på de øde øer

Depressioner burde afskaffes prompte!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-09-06 23:20

gamle damer med paraplyer i buskøen. Av min nyre!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-09-06 23:21

Citat
creamygirl du vil savne os hvis vi kke var her *SMS* især mig *lol*

Klart Thyfoon. Lige præcis dig får så lov at blive

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 11-09-06 23:24

Man burde forbyde: Sure gamle mænd, vrede unge, PMS ramte kvinder, sure folk i overgangsalderen, og ikke mindst alt det de er sure over.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-09-06 23:28

Men helt seriøst, så er det da en skandale, at mænd udgør et samfundsproblem ..

Jeg stemmer for, at vi opdeler statens budget i to dele..
En for mænd
En for kvinder.

Og så selvfølgelig en adskilt finanslov, hvor mænd skal betale til en kasse, der går til udgifter til mænd.. og en anden kasse hvor kvinder betaler til udgifter til kvinder.

Alle udgifter til fængsler, bistand, hospitaler, uddannelser, and so on, bliver betalt fra den mandlige kasse og det samme for kvinderne..

Jeg synes det er mest fair

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-09-06 23:42

I forlængelse af creamygirls indlæg kan jeg da tilføje

Hvem opretter flest "tudetråde" på kandu? Mænd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-09-06 23:44

Det gørMÆND

Tudetråde bør forbydes

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 11-09-06 23:46

Det er nok lidt svært at dele udgifterne op i mænd/kvinder, men da mænd vist tjener mere end kvinder tror jeg at mænd ville vinde mest ved at dele udgifterne på den måde.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-09-06 00:01

Nu bliver der ballade!

Persillesovs burde forbydes! og grønkålssuppe (mosebryg)

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 12-09-06 00:05

Persillesovs er ok.
Grønkålssuppe bør forbydes sammen med tomatsuppe og fiskesuppe.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-09-06 00:13

Citat
men da mænd vist tjener mere end kvinder tror jeg at mænd ville vinde mest ved at dele udgifterne på den måde.

De skal også tjene ret godt, hvis de skal betale for alt deres crap LOOOL ....Mon ikke min pengepung vokser i tykkelse, hvis jeg kun skal være med til at betale for kvindernes del af crap

Ifølge Danmarks statistik så er der:

261 mænd dømt for voldtægt –1 kvinde.

546 mænd dømt for blufærdighedskrænkelse – 5 kvinder.

10.756 mænd dømt for vold – 944 kvinder.

1.367 mænd dømt for trusler – 110 kvinder.

1.711 mænd dømt for færdselsuheld med spiritus i blodet – 233 kvinder.

10.106 mænd dømt for spirituskørsel – 840 kvinder.

73.941 mænd dømt for overtrædelse af færdselsloven – 17.637 kvinder.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 12-09-06 00:27

Undrer mig lidt over, hvad de gør a´ den anden halvdel af citronmånerne?

Men eller HADER jeg gule ærter....og brunkål....
Man kan sq få næringsbrev som sprøjtemaler efter indtagelsen

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 12-09-06 00:27

73.941 færdselsbøder af 500,- er 36970500,- så mon ikke vi har betalt vores del på det område.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-09-06 00:49

Satellit -> Nylon ankelstrømper (..især på kvindeben) burde forbydes ved LOV !!!

*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 12-09-06 09:37

Mænd med sokker i sandalerne burde forbydes!

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 12-09-06 10:19

svigermor

ps jeg har en tilsalg letter brugt *gg*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-09-06 10:22

Kvinder der ikke kan lide mænd som har sokker på i sandalerne skulle afskaffes (..eller straffes)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 12-09-06 10:26

INDKALDELSE TIL DEMONSTRATION:

..............................Ned med Kvinden...................
..................................(på ryggen).......................
....................................................................

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 12-09-06 10:32

HIL DIG </MOLOKYLE> det er vel vel talt
mvh din underdani tjener

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-09-06 10:36

Stilladser skulle forbydes, når folk er hjemme!

De kan larme og svine, når man er nede i Føtex eller noget andet.

Men så skal det være væk, når man kommer hjem!

Accepteret svar
Fra : karenD

Modtaget 50 point
Dato : 12-09-06 10:38

Figenpålægsindpakning!!!!

Hvem er den kegle der har udtænkt det? Han skulle forbydes!

Karen

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 12-09-06 10:47

MOLO
Skal jeg komme og sutte på dem....dine sokker altså????

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 12-09-06 11:02

Så kan du få lov til at sutte på mine nylon-ankelsokker!!! (Inden de er blevet forbudt!)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-09-06 12:22

Axelise -> Idag forbyder vejret sokker i sandaler, men jeg har et extra par med i tasken til når køligheden indfinder sig

Dem må du gerne tygge lidt på imedens

Kvinders ankelstrømper skal der IKKE suttes på. De skal destruereres
Jo før? Jo bedre!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-09-06 12:27

Kvinder uden selvsiddende ('Stay Up') sorte nyloner (..gerne med blondekant) eller hofteholdermodellen (..med søm, eller net) er; som en guitar i en tønde øl

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : calista

Dato : 12-09-06 12:38

For nu at vende tilbage til det oprindelige spørgsmål...
Vakuumpakkede spegepølser!! Fandgalme om det pokkers plastikhø er til at få af, UDEN at ødelægge både kniv, spækbrædt, spegedreng OG fingre!

Anyways, Molo.. de sorte selvsiddende er altså kun pæne hvis man har slanke stænger. Ellers ligner ens ben jo en snøret rullepølse!

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 12-09-06 16:04

RØDE PØLSER! DE burde forbydes!! Hvorfpr skal de dog være røde??? Det er SÅ klamt!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-09-06 17:28

Kvinder med 'slanke stænger' skal ikke gå i selvsiddende. De ska' klæ's på, så de er til at klæ' af

Alle andre kvinder klæ'r det med sorte nyloner
..så længe det ikke er ankel/knæ modellen

Afskyeligt derimod er: GOLF på tv !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 12-09-06 19:53

medicin der er pakket ind så folk med gigt og ikke mange kræfter ike kan åbne det

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-09-06 19:55

Ja, jeg er med på den med nyloner fra knæet og ned

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 12-09-06 22:56

Gråvejrsdage og småregn burde forbydes. Det er ok at det regner, men kan der ikke komme 60-70 mm på et par timer i stedet for, så det kan overståes.

Jeg er med på at forbyde nylon strømper, de er meget ubehagelige at berøre.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-09-06 23:00

Aha Bertel - det minder mig om, at befamlende mænd skal forbydes

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 12-09-06 23:03

Hvis det er ens husfælle, som man har delt seng med i 18 år må man vel godt røre lidt?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-09-06 23:05

Ja selvfølgelig, hvis du har fået lov

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 13-09-06 11:03

Grimt fodbold-outfit med halstørklæder og hatte og grimme fodbold-råb burde helt og aldeles forbydes!

Ishockey og fodbold i tv burde ligeledes forbydes

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-09-06 12:01

Og tennis!

Ordet "fuck" skal være strafbart

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-09-06 13:34

Uetisk markedsføring og falske varebetegnelser:

Hundemad uden det fjerneste indhold af ...hund?

Katte-ditto !

Hamsterfoder uden Hamster.

osv.

Nisseøl uden nisser.

Våde halstørklæder.

Rulletobak i pakker som ikke engang kan trille.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-09-06 21:00

"Familien Pedersen" på TV2, det er sgu det mest afskyelige.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-09-06 21:27

Myg, hvepse, stankelben og rotter!

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 14-09-06 21:52

Tømmermænd skulle forbydes!!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-09-06 22:35

Se dér behøves ingen videnskab - gæt selv

Godkendelse af svar
Fra : Satellit

Dato : 27-09-06 20:43

Tak for svaret karenD.