/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Lokal historie / Spørgsmål
10  f.larsen 510
Jernbaneviadukten i Korinth
Fra : Finn_Kyhn
Vist : 402 gange
50 point
Dato : 10-09-06 12:27

Er der nogle der kan hjælpe mig med oplysninger om jernbaneviadukten på Vinkelvej i Korinth, Brahetrolleborg sogn, Sallinge herred.
Alt har interesse.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-09-06 14:09
Kommentar
Fra : Finn_Kyhn

Dato : 10-09-06 14:32

Hej e.c.
Det er min egen hjemmeside du har henvist til.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-09-06 14:48

Ha ha - det var også det eneste der dukkede op ved forespørgslen.
Nå men så ved du da, at din side kan findes.
søge ord:
jernbaneviadukten på Vinkelvej i Korinth, Brahetrolleborg sogn, Sallinge

Kommentar
Fra : larshau

Dato : 10-09-06 15:24

Jeg forstår at det er selve jernbaneviadukten du er interesseret i!
Prøv at kontakte Jernbanemuseet i Odense http://www.jernbanemuseum.dk/
Det kan være at de har noget i arkivet som har interesse. De er i øvrigt meget behjælpelige med at henvise til andre steder, hvor man kan få oplysning om jernbanerne i Danmark.