/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
DVD afspilning hakker
Fra : tvl
Vist : 471 gange
50 point
Dato : 27-12-02 19:53

Jeg har en nyanskaffet HP Omnibook XE 4500 med DVD drev. Ved afspilning af film hakker billedet meget. Lyden er konstant. Jeg har checked at DMA er slået til, og kan derfor ikke finde alternativ problemårsag.
Jeg anvender Power DVD til afspilning. WinDVD, realOne og Zoomplayer vil ikke fungere af forskellige årsager.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-12-02 20:00

Prøv at lukke baggrundsprogrammer som ICQ, virusscanner, FTP-server og den
slags. Det hjælper hos mig.

Devast8or

--
Spamfilter activated
To reach me via e-mail: ask me for an adress :)

tvl <tvl.news@kandu.dk> wrote in message
news:ck1P9.15145$Hl6.1729284@news010.worldonline.dk...
> Jeg har en nyanskaffet HP Omnibook XE 4500 med DVD drev. Ved afspilning
> af film hakker billedet meget. Lyden er konstant. Jeg har checked at DMA
> er slået til, og kan derfor ikke finde alternativ problemårsag.
> Jeg anvender Power DVD til afspilning. WinDVD, realOne og Zoomplayer vil
> ikke fungere af forskellige årsager.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : tvl

Dato : 27-12-02 22:44

Har prøvet - giver ingen ændring

Kommentar
Fra : trumpf9700

Dato : 28-12-02 16:43

Hejsa

PowerDVD 4,0 Skulle ellers værer udmærket til at afspille dvd , så jeg ville råde dig til at opdatere din windows på nettet

Mvh

Trumpf9700

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-12-02 20:50

"tvl" <tvl.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:ck1P9.15145$Hl6.1729284@news010.worldonline.dk

> Jeg har en nyanskaffet HP Omnibook XE 4500 med DVD drev. Ved
> afspilning af film hakker billedet meget. Lyden er konstant. Jeg har
> checked at DMA er slået til, og kan derfor ikke finde alternativ
> problemårsag. Jeg anvender Power DVD til afspilning. WinDVD, realOne
> og Zoomplayer vil ikke fungere af forskellige årsager.

Har læst at det kan hjælpe at slå hardwareacceleration til/fra (alt efter
hvordan den står).

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/
Nu med mit nye Chieftec røntgen mod.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-12-02 20:57

Har Du nok RAM i din PC ????????????

--
Stefan A. Tøndering
Skrøbelev Hedevej 4 A
Ny Skrøbelev
5900 Rudkøbing
Tlf.: 62514534
Bil.: 28403495
"tvl" <tvl.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:ck1P9.15145$Hl6.1729284@news010.worldonline.dk...
> Jeg har en nyanskaffet HP Omnibook XE 4500 med DVD drev. Ved afspilning
> af film hakker billedet meget. Lyden er konstant. Jeg har checked at DMA
> er slået til, og kan derfor ikke finde alternativ problemårsag.
> Jeg anvender Power DVD til afspilning. WinDVD, realOne og Zoomplayer vil
> ikke fungere af forskellige årsager.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>