/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
leder efter ledig butik/klinik
Fra : genius
Vist : 474 gange
100 point
Dato : 08-09-06 19:44

Jeg skal opstarte min egen behandlings- og velværeklinik. Helst beliggende i København med en vis synlighed. Jeg har fundet ud af at det er lidt af et puslespil at finde frem til de gode lejemål, og det er jo de gode lejemål vi alle vil have størrelsen på stedet er sekundært i første omgang, da jeg har planer om at inddrage flere behandlere til stedet, hvis der skulle være plads til flere end mig.

Hvis nogle skulle kende til et sted i København som står tomt, eller har et godt fif.....så skriv endelig hvis det giver pote i den sidste ende, så gir jeg en gratis omgang, hvilket vil sige enten: massage, zoneterapi, kraniosakral terapi.

på forhånd meget 1000 tak

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 08-09-06 21:51

Jeg så et forleden - tænker så det brager!
Hvis du har brug for hjælp til indretning så vil jeg gerne stille op til det også. jeg er næsten færdiguddannet arkitekt og har forstand på "genren".

Kommentar
Fra : Kortoververden