/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Ang.mit tips om StudioLine Pho
Fra : jangchr
Vist : 564 gange
10 point
Dato : 05-09-06 21:01

Ang mit tips om studioline photo
http://www.kandu.dk/Tip14667.aspx

Som Manse9933 skriver i hans tips
http://www.kandu.dk/tip14671.aspx

At programmet kun virker i 29 dage.Manse9933 hvad om du læste det hele inden du kommer med kritik af mit tips,der står også dette og hvis du havde installert programmet,viste du også at det er gratis

The program is indeed free. You must registeer, for FREE, to get a FREE activation code within 30days

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-09-06 21:07

http://www.kandu.dk/Tip14671.aspx

Dato : 05-09-06 06:50
Vis man læser alle bruger indlæg igennem så er det ikke et program jeg ville have på min pc.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 05-09-06 21:20

Citat
Vis man læser alle bruger indlæg igennem så er det ikke et program jeg ville have på min pc.

Alle bruger?,der var 2 og ok jeg har ikke set den sidste,men programmet har ikke ændret på min firewall eller porte på min computer da jeg installert det

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-09-06 21:31

nede i bunden af siden.
er der pile der fører dig videre.
Min mening er at, jeg vil ikke have det på min pc.
Det må være op til hver enkelt og de vil installere
programmet eller ej,bare det at man skal bruge sin
mail adresse,for at kunne bruge det efter 30 dage
er nok til at jeg hopper af,blandt andet.
Nær læs.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-09-06 21:34

om.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 05-09-06 21:38

Det er bare helt iorden at du ikke vil installer programmet fordi du skal give dem din e-mail adresse,men hvis du vil havde avast eller zone-alarm skal du jo også give dem din e-mail adresse

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 20 point
Dato : 05-09-06 21:58

Det har du ret i,derfor har jeg heller ikke avast og i
zoneAlarm kan du sætte en dummy adresse,jeg bruger heller
ikke ZA,jeg benytter mig af købe sikkerheds programmer fra kendte firmaer hvor jeg har læst deres privat politik
igennem.
Har du f.e.k.s. læst det omtalte program's privat politik/licens på deres HP)
Det har jeg heller ikke fordi det ikke er aktuelt.
Skriv tipset om 40 dage og fortæl mig omig/os om dine affaringer med programmet,så vil jeg overveje at hente programmet vis du har gode affaringer med det.
Hvem skal jeg tro på,dig eller dem inde på downloade.com
Jeg ved det ikke så jeg holder mig til fletallet
Kan du hygge dig
Manse privacy policy 9933

Godkendelse af svar
Fra : jangchr

Dato : 05-09-06 22:01

Tak for svaret Manse9933.
jeg skriver tipset om 40 dage

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-09-06 22:06

Det ser ikke ud som om de har en privat politik,vis
de har det så er den gemt godt væk.
http://www.studioline.biz/EN/home/Default.asp
Firmaer der ikke har en privat politik gør mig mistænkelig.

Min simple mening.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-09-06 22:08

vi ses i foto tip's jangchr.

Hygge.
Manse9933

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 05-09-06 22:50

Tror der er mange herinde der bedømmer tips efter deres egne interesser i stedet for at bedømme efter kvaliteten det måske har for andre.

Kort sagt. Lad være at bedømme et tip hvis man ikke ved hvad tippet drejer sig om. Eller gider at bruge tid på at læse det hele. Bla. de link de kan indholde!

Mine 2 eksempler på at folk har dømt i uvidenhed. Eller fordi de kendte til det i forvejen og mente alle vidste bare fordi de gjorde!

1 eksempel: http://www.kandu.dk/tip14630.aspx

2 eksempel: http://www.kandu.dk/tip14632.aspx

Men sådan er det herinde og det bliver nok ikke anderledes.

Men til gengæld er man næsten altid sikker på et godt svar fra folk herinde. Og noget som man kan bruge til noget. Måske nok også derfor jeg stadig besøger denne side en gang imellem.

(Hmm.. det var vist ikke helt "kort sagt" det her)