/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Silicone vs naturlige ???
Fra : disken
Vist : 877 gange
50 point
Dato : 05-09-06 18:58

Ville bare høre, om der er nogen herinde, der finder et par silicone_ håndbolde
mere Sexet, end et par almindelige bryster.
Og så tænker jeg ikke på hængebryste,r eller hvad man ellers kalder, et af Verdens vidundere.
Men bare det at være dem NÆR, i naturlig form, ikke som en, hvad man skal kalde det,
uhyggelighed, syntes, at have læs tmeget herinde, både om det ene og andet.

Men hvordan, kan en kvinde se på sig selv, og syntes, at det er pænt,
for det første, er der operations ar, og brysterne kan sidde helt åndet.

Og efter et par årti´er, skal de skiftes IGEN.
Men at helt unge mennesker/ piger vil igennem dette, var nærmest det jeg tænkte på

Mens man kan se/høre om andre unge, der har problemer med store, (hænge) bryster.
Der ligefrem gør livet svært for dem, da de ødelægger, ikke i mine øjne, men deres egne, udseende,
men kan tænke mig til, at det må da gøre ondt, at have en BH, der skal holde vægten oppe.

Dette var bare ment som en debat.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-09-06 19:30

Jeg forstår så heller ikke hvorfor så mange absolut skal have opereret fremmedlegemer ind i kroppen

Og jeg vil til enhver tid fastholde, at de der gør det, gør det for på en eller anden måde at købe sig til en falsk tilfredshed.

Forstået på den måde, at det ikke er deres små bryster der var problemet, men at de helllere burde have professionel hjælp til at acceptere deres krop som den nu ser ud.

Anderledes er det, såfremt operationer foretages ud fra fysiske nødvendigheder, evt. bryster gøres mindre fordi vedkommende har problemer med skuldre ryg p.g.a. dem o.s.v.

Og nej Siliconebomber er sgu ikke pæne, og det er altid tydeligt at se de er kunstige.

mvh dova

Kommentar
Fra : disken

Dato : 05-09-06 19:41

Citat
Anderledes er det, såfremt operationer foretages ud fra fysiske nødvendigheder, evt. bryster gøres mindre fordi vedkommende har problemer med skuldre ryg p.g.a. dem o.s.v.

Og nej Siliconebomber er sgu ikke pæne, og det er altid tydeligt at se de er kunstige.

mvh dova

Kan kun forstå dig.
Men som du ved, er der visse (operationer) der kan afhjælpe diverse småskanker.
Og her tænker jeg på kæmpebryster/måske fedme, hos meget unge piger.
Men det mener jeg også er en SAG, for det Offentlige, før det TOTALT ødelægger en ung pige.

Man at unge mennesker, fra 14-18 år, står og venter på de har penge nok, til at få en større DETTE,
løber helt ud i vandet hos mig.
For det første, ser det UHYGGELIGT ud, og så ville jeg egentlig have skrevet noget,
der er SÅ synligt åbenbart.

Accepteret svar
Fra : jeb3

Modtaget 50 point
Dato : 05-09-06 20:13

hmmm. da min den mindste var 10 år var vi ved stranden.
Der lå en solariebrun dame på mellem 40 og 50 år.
Blondine foroven - så ret afbleget ud.
Forneden et par Meget minimale g-strengstrusser.
Hun lå på ryggen, og op strittede et par kolonorme bryster - ja de strittede bare lige op i luften.
Ikke sådan nogen som vi andre har, der skal vippes op med en paletkniv, men et parkanonhårde halvkugler, der i øvrigt var ujævne (hun trængte måske til en udskiftning).
Min dreng stoppede op - stirrede - og udbrød meget højt, hold da kæft, hun ligner en dukke i en tøjforretning.

Den kære "unge" kone for op, og skulede, men jeg sagde til min dreng: hvor er jeg glad for at du kan se det.
Jeg håber han bliver ved med det.

Bare lige for at pointere, det er ikke kun de helt unge.
Jeg har været der, hvor jeg overvejede en brystreduktion (før jeg fik børn).
Brugte en 70 D (stor D)
Det er ikke sjovt med den opmærksomhed, når man er ung. Jeg fik det aldrig gjort (trods lægen tilrådede det pga. hovedpine og nakkesmerter).
Idag bruger jeg en 80 almindelig D. Han en veninde, der bruger det man nærmest skulle kalde en 75 minus AA. Men vi har det kanon sjovt, holder ofte sjov med bryster. Det er en utrolig opmærksomhed de får i øvrigt.
Men hendes mand har til gengæld ALTID fortalt hvor vild han er med hendes bryster, og hvor ophidste han bliver af at hun bliver vild i varmen når han leger med dem.

Bryster er en naturlig ting. De er fulde af erogene zoner, de er alle tides mælkeproducent (uanset deres størrelse).Min veninde kunne brødføre hele gadens børn med den mælk hun havde.
Så lad dog de stakkels bryster være kære unge som ældre.
Prøv engang at tænke på, hvor mange nervetråde der skæres over???
Er de lige så følsomme?? Jeg ved det ikke og vil heller ikke prøve.

På sin vis kan jeg følge de unge piger. Da vi var unge, efterlignede vi også vores idoler, men de havde jo tøj på, og dyrkede ikke hidsig aerobic og sultekure.
De var mennesker med store og små bryster, skæve næser og tænder.
Tænd lige for mtv venner, og se de duller. Det er næsten porno.

Nej du. Vi er nu engang som vi er.
Prøv da at være tilfreds med det.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 05-09-06 20:25

Personligt foretrækker jeg et af hvert.
Så er der noget at vælge imellem.
Og så koster det kun det halve.
Ved dog ikke om der laves brystbeholdere til den løsning.
Gambrinus

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 05-09-06 20:51

Hvorfor laver man tatoveringer, ringe i ører, malede negle, osv?

Jeg har kan ikke se at det er ret meget værre at lave silikone bryster.

Godkendelse af svar
Fra : disken

Dato : 17-09-06 17:38

Tak for svaret jeb3.
Havde ventet lidt mere respons, men du får poænnerne, for knægtens måde at udtrykke sig på.
Meget Pædagogisk - men hvad.
dova. Kan kun give dig ret.