/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Vil du være selvstændig ???
Fra : Tooncompany
Vist : 668 gange
200 point
Dato : 01-09-06 16:06

Vi ønsker at sælge vores kiosk, der er beliggende i Nyborg.

Husleje: 13053,- + moms (ca 100 M2)
Omsætning 4.5 - 5 mill årligt

Vi har Solcenter, Spillehal med 10 maskiner, (skrabespil (danske SPIL mulighed for tips og lotte er der også) DVD-udlejning, stor IS-afdeling og øl, slik, vand, tobak og andre kiosk varer. Vi har også tilladdelse til at sælge håndkøbemedicin. Der er mulighed for at udvide f.eks. med bake-off.

Prisen 450.000 + varelager

Kontakt os på telefon 29452945

Kommentar
Fra : jtlaursen

Dato : 01-09-06 16:23

Nu er det jo ikke en ejendomsmægler side.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-09-06 16:26

Jo det må det være - for ejendomsmægleren eller rettere sagt ejendomshandleren er her da.

Bare det nu går godt med denne handel.

Kommentar
Fra : Tooncompany

Dato : 01-09-06 18:26

Hej,

Der er mange ting det ikke er herinde...

Men hvis man ikke prøver noget utraditionelt engang imellem sker der jo ikke noget.

www.festvognen.dk www.lykkerosen - ja der må i også gerne kigge ind