/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Nordsted
Fra : 3773
Vist : 567 gange
50 point
Dato : 01-09-06 13:57

En værdig vinder

Nu skal du bare se at finde den der DVD til mig, skal du!

LOOOL

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-09-06 14:04

Hvad er den af, har du glemt en DVD hos nordsted1 (nordsted) LOOOOL

Nu ved jeg ikke lige hvad du mener, men der er da ikke en bruger der hedder nordsted

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-09-06 14:06

hej hov tillykke med dimsen nordsted1 - nu bliver du jo ikke til at råbe op

(heldet forfølger de tossede

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-09-06 14:11

Arhh fis Ans. Glemte bare et et-tal

...og Nordsted1 har bare uden held desværre forsøgt at finde en dvd-plade til mig!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-09-06 14:15

Kan du ikke huske hvor du lagde den LOL

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-09-06 14:19

...en ny en jeg vil købe!!!! Men den er udsolgt over alt, og kan kun findes hos mystiske personager i rusland, letland og fjernøstlige lande. Dem tør jeg ikke handle med.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 01-09-06 14:28

IIIhhhh mange tak....

3773..... Ikke et ord om DVD'ere lige nu, min maskine er lige brændt af....

Jeg ville nu gøre forsøget med at købe den hos de mystiske personer, de følge da ikke med i købet eller hva'??

Det er helt ok at kalde mig Nordsted, jeg ved ikke engang hvorfor jeg i sin tid skrev det 1 tal

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-09-06 14:40

Nordsted1!

Lige årstiden for en dvd-presse

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 01-09-06 14:40

osse fra mig.
og...
gider du lade et ord falde til mig, når du har modtaget gevinsten, jeg har nemlig intet hørt endnu (trods tre mails). jeg vandt marts eller april. høh

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-09-06 14:57

Ups...................hæver lige blacklist'ningen på et par stykker så de også kan få lov at sige tillykke hvis de vil.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-09-06 15:09

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-09-06 15:57

Hvem mon der SÅ dukker op?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-09-06 16:03

Halooooooooooooooo nå hun kan nok ikke høre det for al den musik.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 01-09-06 17:17

Jamen hvis jeg ikke er blacklistet mere :
Tillykke !
Gambrinus

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-09-06 18:16

Tillykke Nordsted1

Så er det jo spændende om du nogensinde modtager præmien?
Jeg har selvf. ikke modtaget min endnu men det er vel oså OK.
Men selv vindere fra for 5 mdr. siden har stadig ikke modtaget deres.

Så det kan jo ende med at vi bare må glæde os over, for én gang skyld
at have haft mere held i spil! o.s.v.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-09-06 08:28

Aasenissum og AJ jeg skal nok lade et ord falde når/hvis jeg modtager præmien, jeg har ikke engang modtaget en mail om at jeg skulle have vundet så,,,,,,,

Grambrinus din nød, du har sq da aldrig været BL af mig, men bliver du for fræk, så gør jeg det sq

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-09-06 10:27

Hov! Præmien for august måned er ikke en dvd-presse, men en fjernbetjening til ørerne

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 04-09-06 08:42

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-09-06 09:02

Jeg syntes det var rigtig pænt af dig, at oprette tråden

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 04-09-06 14:29

Selvfølgelig!

Og jeg mener det der står i indledningen. Altså værdig!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-09-06 14:36

Mange tak.

Nu har vi fået købt en ny DVD-afspiller, så nu må du godt snakke om dvd'ere igen