/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
"fejlbesked" ved usb-nøgle
Fra : hovhow
Vist : 424 gange
100 point
Dato : 26-08-06 20:46

Beklager hvis dette spørgsmål stilles i forkert forum!

Jeg har en en usb-hub med 4 porte sat i pc'en - når jeg sætter min usb-nøgle (2.0) i en af portene, får jeg hvergang denne møgirriternde besked: "denne enhed kan arbejde hurtigere...bla. bla.....".

Jeg ved godt at det er et rent luksusprolem...men ved nogen hvordan man slipper for den besked -permanent?

På forhånd tak for forståelsen...

/HovHow

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-08-06 21:02

Ja - køb en hub der kan klare 2.0

Kommentar
Fra : Jockel

Dato : 26-08-06 21:05

Din PC skal være udstyret med en 2.0 USB kort, og der skal din hub sættes i

Jockel

Kommentar
Fra : hovhow

Dato : 26-08-06 21:06

Genialt svar! ;-(

Kommentar
Fra : hovhow

Dato : 26-08-06 21:10

Jeg spørger kun til hvordan jeg undertrykker "fejlbeskeden" - at jeg bare kan købe noget andet udstyr er åbenlyst - og ikke interessant.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-08-06 21:34

Så er der muligheden at når beskeden dukker op er der muligvis en boks du kan aktivere

"vis ikke denne besked igen"

Kommentar
Fra : Jockel

Dato : 26-08-06 21:34

Jeg tror ikke at du kan undertrykke beskeden som jo ikke er en fejl men en oplysning til dig

Mvh Jockel

Kommentar
Fra : hovhow

Dato : 26-08-06 23:54

ok - tak Jockel og refi for jeres betragtninger.

Jeg havde håbet at svaret var noget i stil med "slet den-og-den" nøgle i registry - eller noget andet smart - "problemet" er også at man ikke kan vælge "vis ikke igen", man kan lukke boksen ned, men det skal man så gøre hver gang man sætter nøglen i - irriterende!

/HovHow

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-08-06 00:08

Du kan godt fjerne meddelsen, men så skal du i regedit og oprette en ny nøgle, Bill Gates har syntes det er så genial at Windows kommer med den slags tip, at der ikke er en mulighed for at slå det fra, den nye nøgle skal du sætte til værdien 0 i stedet for 1, gør du det, fjerner du alle balon tip i Windows, er det det du ønsker ? For så vil jeg grave i hukommelsen, for huske hvordan man gør, hvis ikke en anden kommer først med løsningen

Kommentar
Fra : hovhow

Dato : 27-08-06 00:16

Tak for tilbudet o.v.n., men nogle ballon-tips er jo ok, det er bare lige dette specifikke jeg gerne vil af med

/HowHov

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 27-08-06 00:32

Det tror jeg ikke kan lade sig gøre (uden at købe et USB2 kort, men det må jeg jo ikke sige) men du kan håbe på at en anden ved om det kan og hvordan, prøv alligevel at læse om TweakUI på ludvigs hjørne, ca. ¾ nede på siden: http://kimludvigsen.dk/programmer-tools-tweakui-trin.html

Godkendelse af svar
Fra : hovhow

Dato : 27-08-06 23:32

Tak for svar og råd o.v.n.. - jeg prøver dén vej!

/HowHov

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-08-06 23:46

Selv tak hovhow jeg tror ikke på du kan annulere et enkelt ballontip, men held og lykke med projektet