/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Navn på min e-mail
Fra : rwo
Vist : 511 gange
50 point
Dato : 25-08-06 11:18

Når jeg sender en mail fra min Microsoft Outlook, vil der i modtagerens indbakke stå mit fulde navn som afsender, dette er jeg ikke længere interesseret i. Hvordan ændre jeg denne indstilling?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-08-06 11:23

nu har jeg ikke outlook installeret så håber jeg husker rigtigt - du skal ind i egenskaber for konti og hvor der står navn forandrer du det

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-08-06 11:25

ps.. vær dog opmærksom på at sender du til nogen der har dig fast i for eks adressebogen - kan de selv bestemme hvordan dit navn træder frem

Du kunne jo oprette en ekstra mailkonto i stedet - men problemet med modtager der kender dig vil stadig være det samme.

Accepteret svar
Fra : Leo.pedersen

Modtaget 60 point
Dato : 25-08-06 11:31

Hej

Jeg har Microsoft Outlook 2003

Der vælger man "Funktioner", "E-mail konti", "Få vist eller rediger eksisterende e-mail-konti".

Vælg den relevante e-mail, og klik på "rediger".

I feltet "Dit navn" ændre du til det navn der skal vises ved siden af din e-mail ved modtageren.

Hilsen

Leo

Godkendelse af svar
Fra : rwo

Dato : 25-08-06 11:39

Tak for svaret Leo.pedersen.