/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
billedet er utydeligt..
Fra : rwo
Vist : 564 gange
150 point
Dato : 21-08-06 10:36

Jeg har sat min video til.

Jeg har sat antennekabel fra antennestikket i videoen, og et fra videoen og op i fjernsynet.

Videoen virker og kan optage og det hele, og kanalerne på fjernsynet virker også.. Altså alt virker umiddelbart som det skal.

Men kanalerne er virkelig utydelligt - både på fjernsynet, og hvis man ser tv på videokanalen...

Det er måske et for mærkeligt spørgsmål, men har du en anelsen om, hvorfor kanalerne nu er så dårlige?

rwo

Accepteret svar
Fra : Baxon7

Modtaget 150 point
Dato : 21-08-06 14:39

davs...

det lyd som mine da jeg lægge fra antennestikket til videoen,så video til tv..men dårlige kvaliet billede..pga dårlige video...prøve tjek dette fra antennestikket til tv..hvis skarp så ved du det..
scart-stik kan mulige dårlige eller selv video..da jeg udskift video blev det bedre...
det skulle være video eller ledning det er dårlige...

og hejsa...

baxon7

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 21-08-06 16:00

ok.. hvis jeg sætter antennekablet fra stikket og direkte i TVet, så er der næsten ingen forskel..

Så hvis jeg køber et nyt kabel.. tror du så det bliver bedre??

rwo

Kommentar
Fra : Baxon7

Dato : 21-08-06 17:29

davs..

det er ikke til svar...det er mange hvis...
men hvis tv er helt iorden...så kan det være vel antennekablet...
det kan være galt med tv-stikket...eller
prøve gør det rigtig med det antennekablet..især den ledning til med stikket..(folie/flet)

http://tdckabeltv.dk/ShowProperty?nodePath=/CS%20Repository/KondiFile-1094481283763//Attribute_BinaryFile#search=%22antennekablet%22

dette kan være hjæpe..hjalpe det ikke så er det nye kable hjalp nok...

forrest helt og lykke med disse uheld...

baxon7

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-08-06 18:08

Du skal udover antenne fra væg til video og videre til fjernsyn OGSÅ bruge scartkabel.

Evt. kan du prøve at finde en anden videokanal på videoen (kan normalt stilles bagpå) og så lave tilsvarende kanal på fjernsynet.

Det kan være fordi der er kanaler der ligger for tæt på hinanden.

Når du sætter antennekablet via videoen - virker fjernsynet så godt nok når videoen er slukket ???

Godkendelse af svar
Fra : rwo

Dato : 20-09-06 15:47

Tak for svaret Baxon7.