/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tør du lufte dine fordomme?!
Fra : creamygirl
Vist : 2281 gange
100 point
Dato : 19-08-06 12:44

I 80'erne var det moderne at se ned på de arbejdsløse, for der var mange af dem, og så kunne man booste sit eget lille ego, hvis man var en af de heldige med job.

I 90'erne var det moderne at se ned på indvandrerne, for der var mange af dem, og så kunne man booste sit eget lille ego hvis man var en af de heldige med bleg hud og -sen efternavn.

Nu er det moderne at se ned på de fede, for der er mange af dem, og så kan man booste sit eget lille ego, hvis man er en af de heldige med en anden slags afhængighed - druk, shopping, fitness osv.

Kom glad - og luk den indre svinehund ud og luft din yndlingsfordom – hvis du altså tør?!

Jeg lægger selvfølgelig selv ud med et par stykker

Nørder har rødt hår, er blege og har briller..

Alle grønlændere er alkoholiske sutter..

Kvinder med silikone bryster har føleforstyrrelser. De går og retter på dem hele tiden, ( kan de ikke mærke de er der?!)

Side 9 pigernes begavelse er ligeså ikke-eksisterende som deres påklædning..

Fanatiske ikke rygere er sjældent generet af røgen. De tænder såmænd blot på at spille forarget – og elsker at prikke til andres dårlige vaner..

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-08-06 12:56

Folk der ikke kan stave er smådumme...

Børn og unge har ikke lært betydningen af respekt...

Danskerne ejer ikke kø-kultur...

Moster

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-08-06 12:57

Hmm! ..Måske er kandu blæst for fordomsfulde mennesker?!.

Jeg selv har mange fordomme, kan jeg mærke. Så her er lidt flere..

Campinglivet er for kedelige mennesker i Bilka-habit, der drikker lunkne øl og hører Liller, Kandis, Kim Larsen i forteltet.

Biva-møbler er det værste lort man kan slæbe ind i sit hjem. Det samme gælder Lars Larsen møbler.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-08-06 13:02

Rygere og fede mennesker er karaktersvage

Overdrevet afbleget hår: Tomhjernet gås, som ikke er til de dybe samtaler

Indvandrere er samfundsnassere

Unge mødre med curlingbørn, har valgt denne livform for at undgå uddannelse og kariere

Snobber køber Weber-grill

Svigermødre er ondskabsfulde

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-08-06 13:03

Smart bluse må ikke "ose" af Føtex...

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-08-06 13:05

Socialdemokrater går med hønsestrik og grønne gummistøvler med snøre..

Folkeskolerlærere er ordblinde..

Tykke kvinder i gamacher og kondisko og 5 børn rendende efter sig, har et intetsigende og kedeligt liv..

Byfolk der flytter på landet, er nogle potbønder, lilla elskende øko-hippier..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-08-06 13:12

Københavnere er overfladiske

Hollændere?! ..Ja hvad er der med dem og trance-musik?!..De generelt mærkelige

Franskmænd er arrogante svin, der nægter at kommunikere på andet end deres eget sprog

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 19-08-06 13:18

lalleglade labradorer skulle stå i lære sammen med de lalleglade købere..ååååhhvorerdensøøøøød før de blev sluppet ud til resten af menneskeheden.

hårdtpumpede madammer med lyserød hovedbund og lyslilla puddelkrus, burde investere i et nakkespejl

en fra barndommen: pige med store bryster ser billige ud

pyh creamy, hvor havner vi henne

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 19-08-06 13:20

Højrøstede damer på et-dagssmut til grænsen, er de samme der går til banko hver uge

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 19-08-06 13:28

Alle jyder går i træsko og blå overalls.De bor alle sammen på en gård og lugter af ko

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 19-08-06 13:34

Og så er alle københavnermænd tordnende homoseksuelle,der går i lyserøde skjorter

Men Fyn er fin

Kommentar
Fra : frueyde

Dato : 19-08-06 13:42

Gamle mennesker skulle forbydes at handle efter kl 16. de har hele dagen og det er altid dem der brokker sig over køen.

Kommentar
Fra : peterjg

Dato : 19-08-06 13:56

Til Knete !

Vi burde sku sælge sjælland til Sverige, købe får for pengene og sætte dem ud på Fyn.
Så skal der nemlig kun tre mand til at vogte, en ved hver bro.

Så kunne vi Jyder gå og have det godt.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-08-06 14:10

Unge politibetjente i københavn kommer altid fra Jylland eller Fyn,
De er aldrig den førstfødte !
Den førstfødte aver nemlig gården !

Unge politibetjente i københavn, de overgår holigans og rockere i vold.
Unge politibetjente i københavn, de overgår Regeringen i indpakning af,
det var ikke mig ord !

Kvinder der sidder på kontor og ordner negle(neglelak-lakfjerner-neglelak-lakfjerner-neglelak-lakfjerner-neglelak-neglefil-lakfjerner-neglelak-lakfjerner-neglelak)
dagen lang, og kan ikke tælle til fem !
Det siges, at det er usundt at sniffe.
Må en maler betjene neglelak uden sikkehedsudstyr ?

Kandubrugere der giver nul stjerner og skriver:
"Dette er ikke et tips"
"vitighedder høre ikke til under tips"
"kan jeg ikke bruge"
osv. De er arogante, passer ikke i kemi til mig , og havner på den sorte liste.

Folk der giver mig penge, er majet søde !!!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-08-06 14:13

Folk uden for min spændetrøje, de er underlige !!

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 19-08-06 14:21

Unge indvandrere, der kører på en knallert eller en lækker cykel, har nok stjålet den...
Indvandrerknægte, der står og "hænger ud" på gaden er dovne og sikkert kriminelle...
Folk med tatoveringer er tabere og proletarer...
Mænd på et karriereniveau, der er lavere end ens eget, er ikke tiltrækkende...
Kronragede unge mænd med muskelmasse er voldsmænd...

Pyyyhha!

Men der er nu ret interessant at kigge på de fordomme, som sidder fast i ens indre, og som man oplever verden udfra

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 19-08-06 14:25

Hvis der sætter ordet "mange" i stedet for "alle" ind i sætningerne er det ikke mere en fordom, men en dokumenteret tendens.

Indvandrre er kriminelle......nixen, men MANGE indvandre er kriminelle, de statistikkerne viser en betydelig overrepresentation i forhold til den samlede befolkning.

Alle grønlændere er alkoholiske sutter......næh, men tag en tur på Christiania og se dem der hænger ud foran det Grønlandske Hus og der holder sætningen.

Alle fede påstår, at de næsten intet spiser og har et stofskifteproblem! hehe...se lige deres køleskab og indkøbskurv i Netto

Ziggy99

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 19-08-06 14:41

- Pædagoger har alle et par røde gummistøvler, ravkæder og et par fodformede sandaler!

- Alle mænd med trucker-overskæg har små tissemænd!

- Alle mænd med en stor, dyr bil, har små tissemænd!

- Rige mænd ender altid op med storbarmede, smalhoftede og dumme blondiner!

- Folk der samler på frimærker eller mønter, har alle briller og er ikke interessante mennersker!

- Alle tyskere elsker karry-pølser!

- Folk der drikker en morgen-øl er bistandsbumser!

- Kun tabere køber tøj i Føtex, A-Z og Bilka!

- Piger er besatte af sko!

- Folk der har en pengeklips til alle deres sedler er røvhuller!

- Børn spiser biller og regnorme!

- Alle musikere er på stoffer!

- Alle præster er alkoholikere!

- Alle kassedamer har slik under disken...

- Folk der alfabetiserer deres cd-samling har ingen venner!

- Børn er fedtede og lugter!

- Mænd med læderbukser har små tissemænd der lugter!

- Dem der er mest hysteriske over røg, er selv eks-rygere!

- Mænd der hører højt techno-musik i gamle, ramponerede biler, er håndværkere!

- Frisører er dumme!

- Folk fra Esbjerg luger af fisk!

- 99% af alle mandlige udlændinge hedder Mustafa eller Muhammed!

- Alle der hedder Brian, har en plettet straffeattest!

- Alle psykigsksyge, spiser børn til morgenmad!

- Alle morderiske psykopater bor i USA!

- Kommunearbejdere er kronisk dovne!

- Alle de ansatte i Jem & Fix og Silvan, er på tilskud fra kommunen og har været på kurser i at være uforskammede!

Puh... Nu kan jeg snart ikke finde på mere...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-08-06 14:44

Mennesker med fordomme er sølle indivder, der har behov for andres "væren anderledes" for i egne øjne at fremstå som den perfekte skabning.

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 19-08-06 14:45

Var det ikke en fordom Klumme?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-08-06 14:48

LOOOL Jeg har da ingen fordomme Jeg konstaterer bare

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 19-08-06 14:53

Så siger vi det.... Hvis jeg nu siger, at jeg hører musik af genren "Dødsmetal", har du så ikk en ide' om hvordan jeg ser ud?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-08-06 14:57

JUNKIER !!!

Disse egoistiske nasserøve udstyret med en samling dårlige undskyldninger af intergalaktiske dimensioner for deres misbrug af såvel dem selv som andre. Deres Jamenjader; "Jeg er syg" og ka' jeg ik' lig låne? Har du ik' en 20'er du ka' undvære? (...ellers stjæler jeg den sgu bare når du vender ryggen til )

Behandlingkrævende narhoveder, plattenslagere og klaphatte alle til hobe

En hån mod alle deres gode medmennesker !

Aaaarhhhh... Dét lettede !!!

TAK creamygirl </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-08-06 14:58

Jeg kan ikke fordrage alle dem som holder fast i den middelalderlige kultur, her i et oplyst samfund.
Kvindeundertrykkere og deres medløbere (undertrykte kvinder) burde skrubbe af.
Hvad folk så end bekender sig til af religion, må de selv om.
Der er så vidt jeg ved ingen trosretning som undertrykker kvinder.
Eyvind.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 19-08-06 15:02

CJAAB...Du er nok "heksedyrker" med sorte øjenbryn og negle....med MASSE af metalgenstande hængende....

Jeg har været medlem Danmarks Kommuniste Parti. Hvordan er MIN "uniform" så?

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 19-08-06 15:04

Er det virkelig jeres egne fordomme, I lufter her??? Eller har I én fælles fordom, -nemlig fordommen om hvad andre har af fordomme? -nå, ja nogen af jer...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-08-06 15:06

Alkoholikere !!!

Dét er sgu bare noget de kalder sig for at få 'afvendingferie' betalt af deres arbejdsgiver

De har jo råd til at drikke og er derfor drankere ...ligesom alle os andre fattigrøve

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dortehou

Dato : 19-08-06 15:10

Cjaab - du er af hunkøn, æææælsker at gå i lyserødt, gerne med små hjerter på. Du er den lykkelige indehaver af en lille hvid puddel som ALTID har sløjfe på hovedet.

Yearhouse - her på en ganske alm. lørdag har du selvfølgelig den nålestribede habit på. Da det er lidt lummert er slipset nog blevet løsnet en anelse.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-08-06 15:10

DF'ere er mindre... for ik' at sige dårligt begavede

http://player.radikale.dk/denandenvej/DRV_STATSMINISTER_320.mpg

</RADIKAL>

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 19-08-06 15:10

Ja, det skulle man tro ikke? Skal så lige sige (inden jeg bliver dømt af fordomme hæhæ!) at jeg hører al slags musik. Fra swingmusik til død-smadder...

Du må jo så rende rundt med en islandsk sweater og have et eksemplar af Karl Marx'es Das Kapital limet til hånden... Og har sikkert en hjemmestrikket hue med en enorm kvast på toppen!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-08-06 15:30

Vis mig jeres profilbillede på Kandu ...og jeg skal fortælle jer, hvem i er

</ http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=81351 >

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-08-06 15:42

ØØVV Klumme altså...du stjal lige min replik

Citat
LOOOL Jeg har da ingen fordomme Jeg konstaterer bare

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-08-06 15:43

Molokyle

Citat
Vis mig jeres profilbillede på Kandu ...og jeg skal fortælle jer, hvem i er

Så tjek lige mit profilbillede

mvh dova

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 19-08-06 15:48

Folk uden fordomme har ingen selverkendelse....

Grimme mænd med smukke koner har mange penge...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-08-06 15:49

dova -> Det er jo dét jeg si'r

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-08-06 16:44

Du bli'r hvad du spiser...... så pas på med hundemad

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 19-08-06 17:06

Folk der skriver på en chatside er ikke særligt velbegavede.
Hvis man ikke har arbejde idag er man arbejdssky. (ifølge alle officelle kilder)
Jeg ved nu ikke om det er en fordom jeg har, jeg mener at vi er født til at jage, fiske og formere os.
Men det er sådan rent personligt, arbejdsgiverne (slavepiskerne) vil ikke rigtigt anerkende det.

Jes

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-08-06 17:23

Alle arbejdsløse der kan arbejde vil fremover ikke være at få øje på i gadebilledet, da de nu under 'frivillig tvang' arbejder om natten med at dele gratisaviser ud til en sulteløn i stedet for polakkerne:

http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=471721

...så de slipper for at blive snydt: http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=471535

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-08-06 17:23

Sorry Dova, men du ved.... når noget forekommer helt naturligt og rigtigt, så kommer det hurtigt

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 19-08-06 17:24

Så er der vidst lidt flere fordomme på vej...

- Folk der har de der kæder spændt fast på deres punge, har ingen penge i dem alligevel!

- Negre har altid hvidere tænder end alle andre! (Snyd!)

- Hunde slikker ALTID sig selv i skridtet lige inden de kommer hen og slikker DIG i hovedet!

- Når man taber en mad på gulvet, lander den altid med pålægs-siden nedad!

- Mænd bliver blinde af at pille for meget ved deres "lille ven"!

- Alle piger er vilde med heste!

- Alle piger bliver til de onskabsfuldeste væsner når der er udsalg!

- Det gør pensionister også, de bliver endda voldlige og slår!

- Bedstemødre elsker at bage kager!

- Alle britter har dårlige tænder!

- Mænd med motocykler har små tissemænd!

- Alle kvinder er dårlige billister!

- Alle sygeplejesker er genetisk onde!

- Det samme gælder tandlæger!

- Modeller er overfladiske!

- Alle modeller lider af spiseforstyrrelser!

- Man bliver dum af at se fjernsyn!

- Folk med briller er ensomme og irriterende!

- Alle Sweitzere luger af ost og går med knive!

- Alle Australiere er genetisk betingte kriminelle!

- Alle Tyskere har en autocamper!

- Truckere er fede og har til livsopgave at genere alle andre billister på motorvejene!

- Katte er kronisk snobbede!

- Bistandsklienter er dovne!

- Folk der spiller golf, har for mange penge og for meget fritid!

- Ingen kan lide rosenkål!

- Folk der hører technomusik er alle på stoffer og går (stadig) med Buffalo-sko!

- Tyske turister er dumme!

- Det er Britney Spears der er inden i Bamse, for han kan heller ikke synge!

- Karl Mar Møller er lallende åndssvag!

- Mænd kan ikke finde ud af at betjene en vaskemaskine!

- Der er altid beskidt hos singlefyre!

- Pensionerede single-damer har altid mange katte!

- Alle kunstnere går med bløde hatte og hyttesko!

- De voksne mennesker der kører med cykelhjælm, er dem der egentlig har mindst at miste, hvis de endelig skulle vælte og slå hovedet!

- Alle kokke og bagere er sure og tykke!

- Der findes ingen Italienske pizzaria-ejere, de er alle Arabere eller Indere!

- Alle grilbar-ejere er Asiater!

- Polakker er tyveknægte!

- Professionelle sportsfolk er dumme!

Tager lige en pause, skal nok kunne komme på flere!

Kommentar
Fra : Mopseflip

Dato : 19-08-06 17:27

Folk der stemmer på de radikale, er lige så grimme som Marianne Jelved.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-08-06 17:31

Yes Mopseflip, og ikke mindst.... lige så dumme!!!!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-08-06 17:36

Sorry.. det er jo ingen fordom, men bare virkeligheden

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-08-06 17:36

Racister, negre, bøsser, kvinder og børn ryger joints.

RIGTIGE mænd ryger chillum !!!

</BEVAR CHRISTIANIA>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-08-06 17:39

Kvinder klæ'r sig lækkert ....lige til de har fundet sig en kæreste

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 19-08-06 17:40

der er TO slags mennesker, jeg ikke ka´ li´ :

Racister....og negre

Kommentar
Fra : Mopseflip

Dato : 19-08-06 17:41

Molokyle, nu når du er komplet useriøs vil jeg følge dig i et sekund - "det er umandigt ikke at kunne stave" - Molokyle = MolEkyle.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 19-08-06 17:43

Bedre da jeg var "ung": Der var kvinder KVINDER, mænd var MÆND.....og Bøsser var skydevåben

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-08-06 17:44

Hjemløse har jo selv valgt at været det ! (Hører jeg mange sige).

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-08-06 17:47

Jo tykkere bøger man læser, jo klogere bliver man

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 19-08-06 17:50

Vi burde lave en udgave af "Syv sure mænd" hva´?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-08-06 17:50

Da nu Creamygirl har oprettet dette sp. i smalltalk, kan jeg jo godt tillade mig at spørge, hvorfor du Molo ikke skal ud og dele gratisaviser ud? Du har jo i årevis hylet op om, at der ikke var noget atbejde at få og at du var pissetræt af at komme i aktivering til ingen løn. Nu har du mulighden for at tjene 20 - 25.000 ved ærligt reelt arbejde.......

I dyb undren

Kommentar
Fra : Mopseflip

Dato : 19-08-06 17:53

Nåååå Molo er arbejdsløs - det forklarer jo en hel del......

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-08-06 17:59

Jo kvinder er - nej jeg siger ikke mere.
For mange kvinder her.

Kommentar
Fra : Mopseflip

Dato : 19-08-06 18:02

Tøssedreng

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 19-08-06 18:54

Så er der flere på vej!!!!

- Negre-damer har alle store numser!

- Negre-mænd har store pikkemænd!

- Narkomaner er utroværdige!

- Gamle mennesker dyrker ikke sex!

- Bodybuildere har små tissemænd!

- Bodybuildere er uintelligente!

- Alle kvinder er vild med pels!

- Kvinder har mere tøj end mænd!

- Smukke mennesker er dumme!

- Alle piger er vilde med kaniner!

- "Det er ikke størrelsen, men gørelsen det kommer an på" - Yeah Right! Som om!

- Alle gymnasieelever ryger hash!

- Er en aldrene mand sammen med en yngre Asiatisk kvinde, så er kun købt!

- Har man en gammel knallert med en mælkekasse bag på, så er mand arbejdsløs og alkoholiker!

- Rotter er beskidte dyr!

- Folk med pircinger og tatoveringer tager stoffer!

- Alle lægesekreterer er skrankepaver!

- Aller receptionister er også skrankepaver!

- Politifolk er magtsyge og ondsindede!

- Alle Kinersere spiser søde kæledyr!

- Grækere er altid enormt behårede!

- Alle udlændinge kører i BMW'er!

- Alle Amerikanere er fede og selvglade!

- Alle tykke menesker er glade mennesker!

- Michael Jackson er pædofil!

- Mænd læser rapport og M! for artiklernes skyld!

- Alle Englændere er huligans!

- Irlændere drikker kun Whiskey...

- Franske børn drikker ikke vand, kun rødvin!

- Alle Tyrolere går i Leder-hosen!

- Alle pensionister går til Bingo!

- Alle subsistensløde er voldlige!

- Mænd har altid sure tæer!

- Alle religiøse mennesker er"frælste"!

- Kommunister, er fattige mennesker der er dybt misundelige på dem der har mere end dem!

- Der bor kun rige mennesker i Hellerup!

- Der bor kun subsistensløse i Albertslund!

- Alle landMÆND har dyrket sex med deres dyr!

- DF består kun af racister!

- Scientology er ingen religion, men en pengemaskine!

- Alle terrorister er medlem af Al Quida og kender personligt Osama Bin Laden!

Ved ikke om der kommer flere, måske senere...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-08-06 19:00

Ser lige i TV avisen, at ALLE uden smålig skelen til en akademisk uddannelse, skal dele gratisaviser ud, hvis de anvises til dette. Nægter de, standser deres overførselsindkomst.

Det må være surt.... hvis man delte Politikken eller en anden købeavis ud, kunne man få et eksemplar gratis.... Hvad er der ved at få en gratis gratisavis LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-08-06 19:02

cjaab

Lidt imponerende

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 19-08-06 19:07

Jaaaa.... Er lige i stødet idag! Du må da også ligge inde med nogle Klumme?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-08-06 19:12

cjaab
Naaaaajjjjj jeg har jo ingen fordomme hihi..... Betragter bare verden og konstaterer..... som tidligere nævnt

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 19-08-06 19:21

Det tror jeg ikke på! Man må ikke lyyyyyyyve...
Der findes ingen mennesker der er fuldkommen fordomsfri! Der er jo stor forskeld på at være tolerant og fordomsfri... Selvom jeg nu ikke har indtrykket af, at du er så tolerant igen... Der er nogle ret stærke meninger en gang i mellem... Dem må man også gerne have! Det gør folk mere farverige...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-08-06 19:36

Hmmmm er intolerence og fordomme synonymer

Personligt vil jeg beskrive mig som differencieret intolerant. Jeg mener ikke at intolerence nødvendigvis er et negativt ladet ord. Vi har vel alle en eller flere mærkesager, hvor vi absolut ingen tolerence har.... altså intolerence. Det finder jeg okay, og vil egentlig betegne folk uden en sådan eller flere for en gang konfliktsky slingrefisser (det gælder osse hannerne lool)

Intolerence er i mine øjne først negativt, når alt andet end ens egen lille verden er den eneste gyldige.

Nå men det var vist et lille sidespring Og jeg lyver forresten aldrig...... jeg kan i nødstilfælde omforme sandheden en anelse, og dette kun hvis det er absolut nødvendigt, og ikke kan opdages

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-08-06 22:03

http://www.kandu.dk/spg92456.aspx#1005071

Joeh... det ska' jeg sige dig uden al mulig ævl om 12 års slid for kontanthjælpen i div. beskæftigelses-/aktiverings projekter:

Som bekendt røg jeg jo på røven ..på cykel (..hvad ellers?) i en 'ene-ulykke' på (lande-)vej for at besøge the1best ...i fuldt dagslys og i ædru tilstand (= under dobbelt vidneansvar ). Jeg pådrog mig adskillige brud, som efterfølgende er børigt dokumenteret (...på det offentliges regning naturligvis. Det var jo dem som bad den fremskaffet ) !!!

..og fik dermed (..mod min vilje *LOL*) tilkendt/attesteret 6 ugers sygemelding

Derfor:

Skal jeg nu kunne sendes forsvarligt adsted i nattens mulm & mørke?
...på cykel ...med andres ejendom i forvaring?

</FORDOM>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-08-06 22:12

Nååå for pokker. Det var jeg ikke bekendt med..... ønsker dig al mulig god bedring.

Håber dælme ikke, at dette uheld forhindrer dig i at få et godt og velbetalt reelt stykke arbejde.

Morale..... Cykl ALDRIG ædru

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-08-06 22:36

Klumme jeg lover: Jeg cykler ALDRIG ædru mere !!!

For fremtiden ta'r jeg bussen ( ..dog ikke anta-'slagsen' )

..hvis jeg skal bringe aviser ud om natten til 'polske' lønninger?

Ka' man komme op på 4.tv med en cykel?

Ps. I brevet til mig står: ..man skal have sin egen cykel

Dette krav ser jeg mig nu heller ikke i stand at opfylde:
Den jeg kører på til dagligt er min fars ejendom

...men jeg ka' nu lige høre de friske unge mennesker for mig: "Jaar har ængøn sykøel"

Jobkonsulenten: Næehh.... men så er der nok en at hente henne i jobkøen: Værs'go' !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : HoppeLarsen

Dato : 19-08-06 22:49

Personlig har jeg kun fordomme overfor folk der giver mig anledning til det.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-08-06 23:07

Troede jeg var noget nær den eneste herinde, der turde indrømme mine fordomme..
Jeg tog fejl - kan jeg se ... I er ikke et hak bedre end mig..

_______________________________________________

"Brian" typer med sænket bil, alt for stor udstødning, techno i anlægget osv er komplet hjernedøde..

Indvandrerfyre, der råber op om, at alle danske kvinder er billige ludere, gør det fordi de er sure over de ikke selv kan score en lækker dansk tøs..

Unge piger med heftig makeup, alt for hvidt tøj og playboy accessories.... der har jeg en tendens til at tro de er rebelske på den dårlige måde - og har dårlig selvtillid..

Piger som absolut ikke kan gå i toppe, der stopper lige under brysterne, men gør det alligevel - ejer ikke selvkritik..

Folk der går til vinsmagning, køber ting i "Chas.E" i Århus oftere end en gang om ugen. Tja, de er bare opmærksomhedsliderlige..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-08-06 23:24

Citat
Vis mig jeres profilbillede på Kandu ...og jeg skal fortælle jer, hvem i er

Øhhh, hvad kommer du frem til, når du ser mit profilbillede, Molo?!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-08-06 23:28

Rengøringsassistenter er dumme grå høns, som ikke kan andet end at gøre rent...

De tog tit fejl, da jeg var rengøringsassistent på Århus Kommunehospital i firserne.

Der var ikke arbejde som nyuddannet frisør, så jeg søgte op på ÅKH.

En morgen kom jeg gående ned ad gangen,og en læge sagde godmorgen til mig! Ja, det gjorde han sq!

Næste morgen skete det samme - indtil han så min rengøringsvogn. Dér overvejede jeg at skubbe lidt hårdt til vognen med tre spande fulde af vand.

De ku' sq ikke forstå, at man kunne være smart klippet og have make-up på, når man var rengøringsassistent.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-08-06 23:34

Jeg ser ned på folk, som ikke læser bøger

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-08-06 23:50

creamygirl -> Det må blive den samme lirumlarum som til dova: Det er jo dét jeg si'r

Øiiiiiihh... Kvinder ska' ALTID ha' alting at vide og forklaret TO gange

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 19-08-06 23:52

jyder tænker meget langsomt og er sløve.

hunde mennesker er vanvittige.

ikke rygere,er skide fanatiske.

kbh.der siger de ikke stemmer på pia er fuld af løgn.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-08-06 23:59

Venstre er et bondeparti

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-08-06 00:00

Folk med adresse på Standvejen har røven fuld af penge

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-08-06 00:02

Hvis man tror på Gud, opfører sig ordentligt og følger de 10 bud; kommer man i Paradis

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 20-08-06 11:03

G'morn!
Så er jeg vidst klar til en ny omgang fordomme! Nu må vi se hvor mange det bliver...

- Bøsser er altid skabede!

- Bøsser ser altid bedre ud end hetero-mænd!

- Bøsser er ikke monogame og går i swinger-clubs, og så betaler de sikkert heller ikke skat...

- Alle bøsser er enten frisører eller designere!

- Lebber er fede, har karseklippet hår og går med skovmandsskjorter!

- Lebber er heller ikke monogame, går i swinger-clubs og arbejder sikkert sort!

- Alle homoseksuelle har AIDS og andre grimme sygdomme!

- Der findes ingen unge nudister, kun gamle og overvægtige!

- Nudister kan ikke lide almindelige mennesker, fordi de ikke render nøgne rundt og spiller tosset!

- Alle nudister er ville med at spille stangtennis kun iført sandaler og sokker!

- Nudister kan ikke være tryllekunstnere!

- Alle pensionister stemmer på DF, ikke pga. ældrepakken, men fordi de alle er racister!

- Alle bønder lugter grimt!

- Alle der bor i min bygning, er narkomaner og alkoholikere, og helt sikkert kriminælle hele bundtet! (alle undtagen mig selvf.)

- Alle under 20år er egoistiske og drikker hele tiden!

- Små-barmede piger er klogere end de stor-barmede!

- Alle bankmænd og revisorer er kedelige mennesker!

- Folk der ikke læser bøger er uintelligente!

- Folk der har rotter som kæledyr, er ulækre!

- Mænd der har slanger som kæledyr, har dem kun for enten at være interessante, eller for at kompensere for noget...

- Dem der siger at de ikke er bange for edderkopper, LYVER!

- Mænd der tager på ferie i Thailand, kommer der ikke for at se på den smukke natur!

- Alle pædofile bor enten i Tyskland eller Tønder!

- Folk der læser Se og Hør, Billedbladet, Her og Nu, Kig Ind, BT og Ekstrabladet, har en I.Q på højde med en ske eller en græshoppe!

- Alle Svenskere drikker som et hul i jorden og er konstandt fulde!

- Alle bønder er vilde med at spise kål!

- Folk der farver deres hår grønt, er farveblinde!

- Stewardesser ligner alle modeller!

- Toldere er magtsyge og elsker at pine folk!

- Alle læger er narkomaner og deres egne pushere!

- Folk som Betina Aller, der rejser over polerne til fods, har for mange penge og for meget fritid!

- Alle ejendomsmæglere er lystløgnere og har rygrad som et stykke kogt spaghetti!

- Alle Franskmænd går med baskerhuer!

- Alle Normænd er skiindstruktører!

- Alle mænd tænker kun på en ting!

- Folk der har deres egen indkøbspose med, når de tage ud og handler, er nærrige!

Så, var det vidst nok for denne formiddag...

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-08-06 11:32

De Radikale er altid i tvivl..........måske.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-08-06 12:01

Jeg hader mennesker, der siger: "fortsat god dag" ..For hvad i hede hule ved de om min dag indtil da?!

Hader også den/dem der slynger ud: "få dig et liv" – og tænker hver gang, at vedkommende der udtrykker sig sådan – må være særdeles uintelligent og en klaphat..

Gamle mennesker med utilpassede proteser irriterer mig big time. Ja jeg ved godt det er en slem fordom, men sådan er det. Jeg kan bare ikke forholde mig positivt og seriøst til mennesker med flagrende over og undermunde.. Christ, så "sæt dog tænderne fast" ...Altså!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-08-06 12:23

Alle hunde lugter.

Dét gør katte også!

Folk som ikke drikker spiritus er kedelige.

Kvinder som drikker The har enorme mængder hår under armene og lådne ben.

Alle som vil rydde Christiania er facister.

De som vil bevare Christiania er hashvrag.

Kun fattigrøve ruller deres egne cigeretter.

Kvinder som ikke ejer et par højhælede sko er usexede, lesbiske eller begge dele.

Alle bilister er asociale egoister

Cyklister er forfulgte uskyldigheder

Folk som venter på bussen ude på cykelstien er hjernedøde.

Buschaufører er altid pissestive.

Fodboldfans har intet liv.

FrontPage brugere er en pestilens, som burde forbydes adgang til internettet.

Rigtige programmører skriver kode i Notesblok (notepad.exe)

Fynboere ved ikke at stavnsbåndet er ophævet.

Italienere er opblæste, selvfede og lugter af hvidløg.

Amerikanere kan ikke se ud egen næsetip.

Alle Baltere er kriminelle.

Svenske piger er sexede. Svenske mænd er dumme.

Alle nordmænd står på ski.

Ingen som ejer mere end ½ million i værdier er kommet ærligt til dem.

Heste er utilregnelige og ondskabsfulde.

Ludere tjener kassen.

Kioskejere snyder med moms, told og skat.

Det gør grønthandlere også!

Landmænd brokker sig altid over vejret og snyder med landbrugsstøtten.

Fiskere snyder med fiskekvoterne.

Finansfolk skaber hverken reelle værdier eller arbejdspladser.

Iværksættere er naive drømmere.

Kontoransatte laver ikke dagens gode gerning.

Sælgere er utroværdige.

Folk som tror mit nick er molokyle fordi jeg ikke kan stave, er langsomme i optrækket (Mopseflip)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 20-08-06 12:29

Jeg sidder bare og griner....

Det gør dumme mennesker ikke

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-08-06 12:29

..OG: Mærsk er en plathøvl, en værnemager og en landsforædder !!!

De som mener noget andet er røvslikkere

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 20-08-06 12:35

Det irriterer mig når folk siger "jeg hader".....og så hader jeg folk, som bliver irritteret

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 20-08-06 12:42

"Homie, læg den hater ned!..." - Fokl der citerer andre er skrækkelige!
- Folk der ikke kan satve er også træsle!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-08-06 12:42

Kvinder der ser doktor Phil, er mindre begavede og understimulerede..

Singler er miljøsvin..

folk der får for lidt sex, er sure og gnavne - og generelt bare vildt negative..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-08-06 12:44

Og ja, jeg er dybt fordomsfuld overfor folk, der vælger en karriere som professionel soldat. De er inderst inde magtliderlige, egoistiske grænsende til at passe en profil som psykopat. For mig virker det forstyrret, at det skulle være interessant/sjovt, at lære at slå ihjel, og vide, at man måske bliver tvunget til det en dag..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-08-06 12:49

Alle jøder har røven fuld af penge.

Alle med mange penge er jøder.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-08-06 12:51

...eller også er de ansat i Dr eller Tv2, i radion eller ved et af dagbladene

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : calista

Dato : 20-08-06 14:22

- Kvinder iklædt burka eller lignende er enormt undertrykte stakler
- Ludere er altid lykkelige
- Mænd der piller ved deres kugler og dufter til deres hænder, har kronisk kløe eller er bange for, at tingene er faldet af?
- Der er aldrig nogle der rejser sig i bussen for gravide kvinder eller ældre mennesker.
- Hundeejere rydder aldrig op efter deres hund og ligner iøvrigt kræet.
- Alle over 65 er kronisk sure.

Ps til Creamy: Hvad hulan er curlingbørn?? Samme som trofæ- børn?

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 100 point
Dato : 20-08-06 14:24

Bistandsklienter har den fedeste timeløn i Danmark. 1 time mdl. = 13.000..... svarende til en årsindtægt på godt 24,9 mio.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-08-06 14:26

Curling = fejer

Forældre der ikke lader deres børn opleve det skønne ved at være et selvstændigt og tænkende individ..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-08-06 14:27

Svarer lige for Creamygirl. Curlingbørn er børn som typisk forælderne hele tiden rydder foran dem, så de ikke møder modstand.... Lige som i curling, hvor det bare er en sten

Kommentar
Fra : calista

Dato : 20-08-06 14:28

Tak, stakkels unger!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-08-06 14:28

Sorry.... Du plejer ikke at være så hurtig LOOL Men du er jo heller ikke så kvik

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-08-06 14:44

Klumme -> Jeg har nu undersøgt lønnen for omdeling af gratisaviser. Jeg aner ikke hvor du har tallet 20- 25.000kr. om måneden? Det er en 'and'

Jeg har også læst i et dagens læserbreve at andre også har denne fejlagtige oplysning om lønforholdene. En læser undrede sig over at man som ansat i f.eks. ældreplejen (..hvor der også mangles arbejdskraft i såvel dag, som nattetimerne) ikke kunne oparbejdes en løn på over 20.000 pr. måned. Så hvorfor ikke gå med aviser om natten istedet for at tørre røv på de gamle?

Lønnen er ifølge overenskomst på 108kr. i timen for en normal rute (= ca. 1 avis i minuttet) altså 15.120kr. pr. måned før skat. Arbejdstiden er fra kl. 0.00 til kl. 6.30. I dette tidsrum skal man som minimum uddele 450-750 aviser, alt efter om der er tale om villa'er, etagebyggeri (..varierende efter om der er postkasser i 'bunden' eller om man skal hele vejen op/ned fra 5. sal)

Som 'gammel' søndagsudeler ved jeg at 350 aviser i et blandet villa/etageejendomsbyggeri tager 4 timer at omdele ...hvis man rupper neglene og det er godt vejr ...samt 16-26 år og er i god form.

Dette giver en udbetalt løn efter skat på ca. 8.500kr. for en alm. 35 timers uge i al slags vejr (..og NEJ; der er ikke noget som hedder 'vejrlig') ...om natten!

Altså næsten 2.000kr. mere om måneden udbetalt end på kontanthjælp. FLOT

Det var bare dét jeg ville sige ....hej

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-08-06 14:51

Ps. På kontanthjælp får jeg 7.400kr. udbetalt om måneden for en alm. 35-37 timers arbejdsuge, når jeg bestrider en faglært stilling som IT-supporter

Det er sgu da ikke '..den fedeste timeløn i Danmark'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-08-06 14:51

Jeg vil være curlingbarn - mangler bare krøllerne, for barnlig det er jeg.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-08-06 15:22

Ikke blot er lønniveauet en 'and'. det er en 'Gummiand' og lønnen en 'Gummiløn'

Løn
Timelønnen for en omdeler over 18 år i københavnsområdet er ca. 115 kr. for hverdage, for søndage ca. 125 kr. I provinsen er lønnen lidt lavere. Omdelere, der får timeløn og er under 18 år, får en lavere løn.

Avisomdeling er akkordarbejde. De enkelte distrikter er vurderet til et vist antal arbejdstimer. Lønnen sættes efter dette antal og har altså ikke noget at gøre med, hvor lang tid man rent faktisk bruger på turen.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-08-06 15:25

Ps. Læg mærke til at lønangivelserne er CIRKA angivelser

Kan man ikke nå det vurderede antal eksemplarer pr. time, må man ned i løn !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : calista

Dato : 21-08-06 15:29

Fordom:
Alle østeuropæiske kvinder har blondet hår, barberer sig aldrig under armene og lugter af sved og surkål.

Fordom:
Alle sygeplejerske går i gennemsigtige lårkorte kitler, OGSÅ dem der vejer 180 kg og er over 30.

Det var det tråden handlede om, ikk?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-08-06 15:31

Hvis en sagsbehandler ikke når sine normerede antal klienter på en dag, må behandleren da ikke gå ned i løn. Man risikerer højst at blive fyret.

Når man som omdeler ikke når det normerede trækkes man i løn. Man bli'r i hvert fald ikke fyret. For så opnår man ret til understøttelse eller kontanthjælp efter blot 5 ugers karantæne. Siger man selv op? Så mister man retten til kontanthjæp HELT!

..sådan ka' man jo også slippe af med 'de andre nasserøve'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-08-06 15:33

Alle kvinder er dejlige..............

Ps. Må der lyves i denne tråd.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-08-06 15:41

Citat
Altså næsten 2.000kr. mere om måneden udbetalt end på kontanthjælp

Molo.... uanset alle dine beregninger, så er det lige netop den slags bemærkninger der afføder en negativ holdning i dele af befolkningen og giver visse politikere den ide, at bistandshjælpen nok er for høj, da den øjensynligt fjerner incitamentet til frivilligt at tage alm. arbejde.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-08-06 15:47

Citat
Hvis en sagsbehandler ikke når sine normerede antal klienter på en dag, må behandleren da ikke gå ned i løn. Man risikerer højst at blive fyret.

Nå da da da da.... så skal der gang i tudekiksene. Molo.... Det er ikke alle jobs der er sammenlignelige, og du burde burde både være for begavet og holde dig for god til den slags infantile argumentation.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-08-06 16:42

Og alle dem der har en fed hyre uden at lave ret meget..................det er som regel dem der har mest travt med de lavtlønnede.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-08-06 16:49

Diskussionen kontanthjælp versus ordinært arbejde fortsættes her, for ikke at afspore Creamys tråd.

http://www.kandu.dk/QuestionHist.aspx?qid=92566

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-08-06 16:50

Altså hvis nogen vil / tør

Kommentar
Fra : stud-polit

Dato : 22-08-06 07:58

Jeg vil gerne lige rette en ting her:

Citat
folk der får for lidt sex, er sure og gnavne - og generelt bare vildt negative..

Det er ikke en fordom!

men det omvendte er måske?
folk der er sure, er det fordi de ikke får sex nok.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-08-06 09:18

Citat
Diskussionen kontanthjælp versus ordinært arbejde fortsættes her, for ikke at afspore Creamys tråd.

Ja det var egentlig en morsom tråd indtil......................... øh at den gik i stykker.

Tænk en gang.....................jeg syntes at kunne mærke fordoms vibrationer á la fridaflip/ram2

Og så lige en "efterdom"
Folk som peger fingre af andre, undgår selv at blive vurderet.....................måske!!!

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 22-08-06 09:37

Husk.....Når du peger finge af andre, er der altid en tre-stykker, der peger på dig selv...

Det var da eftertænktsomt....ik´?

(tanke)TOM

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-08-06 09:43

Jamen øhhh hvis du mener det EC/Eyvind/Emesen, så lad os da endelig fortsætte.

At du i din "grinagtige" konsekvente holdningsløse konfliktskyhed, konstant spillen smådum, og udstille dig som en farveløs, kageædende Don Johannes, som konstant skal lalle kvalme bemærkninger af til de kvindelige brugere, er jo din egen sag, men skal ikke afholde andre for at kalde en spade for en spade. Forøvrigt er denne tråd en smalltalk tråd, som efter alm. skik på Kandu kan bruges til hvad man måtte ønske.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-08-06 09:47

Det er da rigtigt yearhouse.

Og man falder nemmere på røven når man står på et ben og lukker man det ene øje, så kan man kun se med det andet osv osv. Der er så mange af disse ligegyldige floskler i omløb

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-08-06 09:51

Sjovt øhhh EC..... da jeg skrev indlægget til dig øhhh om dig øhh, opdagede jeg at jeg sad og nynnede Admiralens vise fra Pinafore. Pudsigt Ik? LOOOL

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-08-06 11:13

Jammen så velkommen til bage ram2.....................nu kan jeg tydeligt genkende dig.
Du må føle dig godt presset, når du hopper ud af rollen og falder tilbage til de ramme og personlige udgydelser.
Ak ja - du holdt da ud et stykke tid.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-08-06 12:30

Folk på varig hjælp gider ikke arbejde, fordi det er blevet en bekvemmelig tilværelse, at nasse sig til livets ophold..

Folk på invalide pension er sundere end gennemsnittet af det arbejdende folk..

Og så er paranoide mennesker for sjove..

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-08-06 16:19

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-08-06 16:27

Jamen lille mand..... slå dog fluebenet fra, hvis du keder dig.

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 22-08-06 18:16

Integrationen går meget bedre i Jylland end i København.
Jyderne er jo en slags arabere,,, De taler gebrokkent dansk,,,, elsker sort arbejde,,,, prutter om prisen og gifter sig gerne med deres kusine................

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-08-06 18:25

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-08-06 13:14

Knete ->... og betaler ikke moms

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 23-08-06 13:54

Københavnere er luddovne.

Københavnere er snoppede og kan ikke opdrage deres børn ordentligt.

Sjællændere lever alle som svin og bander som havnearbejdere.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-08-06 13:57

Snoppede staves med 2 b'er..... altså snobbede. Det har jeg fortalt dig før Mango

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 23-08-06 14:08

har du? tak for det..håber ikke det var til for stor besvær?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-08-06 14:12

Nej nej.... det er da altid rart at kunne hjælpe

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 23-08-06 14:22

Ja ikke?

Nu MÅ jeg huske det næste gang...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-08-06 16:31

Københavnerne er elendige til at holde en fed fest.

Dér er jyderne (også) foran.

Og dét ganske vist!

Jeg kender en munter herre, der er københavner med stort K.

Han siger det ovennævnte.

Han æælsker at komme til fest i Jylland, for her forstår vi at feste!

I København skal det hele være så fint og stift.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-08-06 17:23

Jyder er elendige til at holde en fed fest

..de tror ALT vdr. en fest blot drejer sig om at æde (...helst GRATIS)
I københavn holder vi fester for at more os

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-08-06 19:12

Du har nok ikke været til samme fest, som ham jeg kender

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-08-06 21:03

Næeh... men jeg glæder mig allerede MosterMim

...eller også havde han alligevel jydske aner? ...eller en ualmindelig solid appetit?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-08-06 21:55

Jo jo, der var lidt jydsk i hans blod

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 23-08-06 22:35

Tyskere kan feste, ...og der handler det dælme også om at spise..godt nok laver de elendig mad..men der er nok af det.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-08-06 22:41

Jeg vil nu alligevel mene og stædigt fastholde; der er forskel på fest og ædegilde

En fordom mere om jyder: Jyder er altid sultne

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-08-06 22:46

Joh, men efter middagen kaster vi os rundt i vild dans resten af aftenen/natten, så man knapt kan gå dagen efter.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-08-06 23:03

Næeh... det tror pokker med alle de snacks som indtages før, efter og under (mave-)dansen
.. samt den uundværlige natmad ikke at forglemme

Ps. Alle mavedansere er lesbiske.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 23-08-06 23:10

Ja moster...det var dengang

Glæder mig til vi skal feste d. 1.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 23-08-06 23:14

Citat
Ps. Alle mavedansere er lesbiske.

er det sandt MOLO? Det har jeg sgu aldrig hørt før

Kommentar
Fra : gribben1

Dato : 23-08-06 23:26

Så skal i bare se vores fester hernede ved grænsen, der behøver man ikke selv tage drikkelse med.

Sjovt nok skal alle vore gæster lige en tur over, før de lander hos os - det pudsige er at de fleste er "køvenhavnere" såååå mon vi er så forskellige alligevel, når det kommer dertil!
PS: Jeg har boet i i København og på Sjælland i 20 år og har ingen fordomme kun gode minder.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 23-08-06 23:30

uff, jeg har også boet, både på midtsjælland og på Amager..Nej..lad mig komme hjem til jylland..

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-08-06 00:09

Se lige mig til mavedans

......og jeg er altså ikke lesbisk.....

Godkendelse af svar
Fra : creamygirl

Dato : 24-08-06 00:32

Tak for svaret Klumme