/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Reklametip på kandu
Fra : pirt03
Vist : 708 gange
100 point
Dato : 17-08-06 14:29

Jeg er kommet med dette tip:

Citat
Jeg synes, at der er gået reklame i de tip, der skrives.
Kan kandu ikke lave et filter, så de tip der får fx 2 stjerne eller færre, straks fjernes.
De, der skriver tippene, véd jo godt, hvodan de bliver bedømt - men er fuldstændig ligeglade, de står der jo, og bliver læst.
Hvis de straks fjernes mister reklame-tipperne hurtigt interessen.

Men det blev totalt massakreret i bedømmelserne (½ stjerne )

Nu vil jeg godt ofre 100 point på at høre - gerne også fra andre end de der skød forslaget ned - hvorfor ideen er så tåbelig.

Det er da rigtigt at tippene bevæger sig mod reklamer - eller er det mig, der ikke forstår en dyt.??

Kommentar
Fra : disken

Dato : 17-08-06 14:34

Alt herinde kan bruges, mere eller mindre.
Så skulle dette indlæg egentligt også fjernes, eller.

Selvom der bliver lagt reklame ud, er der trods alt nogen der kan bruge det.
Har set tip der har fået dumpekarakter, men som alligevel er brugbare, så den holder ikke.

Citat
De, der skriver tippene, véd jo godt, hvodan de bliver bedømt - men er fuldstændig ligeglade, de står der jo, og bliver læst.

Kan ikke rigtig se hvordan de selv kan vide det.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-08-06 14:37

½ stjerne

Selvfølgelig er det rigtigt at "vi" gerne undgår reklamer, men hvor går grænsen.

ALT er jo reklame.

Kommer man med et tip om et godt program er det jo også reklame.

Tippet er sikkert relevant for den der skriver det (ved godt nogle gør det for point - guderne vide hvorfor) og godt ment, men kommer der et tip om penisforlængelse er det jo ikke sikkert det interesserer peter på 10 - så bliver det skrottet.

Hvis man kunne nå frem til at bedømmerne kun bedømmer tips udfra almen interesse og ikke personlige, ville meget være nået - MEN DET ER ET UTOPISK ØNSKE

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-06 14:38

vrøvl -

stort set alt er jo reklame - opdateringer til dit og dat og hvad ved jeg - kan du ikke lide tipsene kan du jo overse dem eller sørge for ikke at få dem vist

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-06 14:39

hehe davs refi

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-08-06 14:41

Nu kan det jo være sjovt at se hvad du mener er reklame? udfra overskrifterne i de sidste 25 tips kan jeg ikke rigtigt se noget der ligner! Der er ingen viagra, penis extension, frække piger, rolexure, eller tilbud om lån og gratis gaver!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-08-06 14:44

http://www.kandu.dk/spg92331.aspx

Her kan du fjerne reklamer, men ikke tips

Ingen kommentarer "miritdk"

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-06 14:48

refi du kan ganranteret heller ikke svare når din mund er så skæv Har du bidt en en to komponent lim ???

hvem filan gider egentlig tage sig af tips der ikke interesserer èn ????? (bortset fra pirt03)

pirt03... hvordan kan du tro nogen ved hvordan et tip bliver modtaget ?????

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 17-08-06 14:56

det med at give point for edømels af tip skulle afskaffe efter min mening det vil gøre kandu beder

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 17-08-06 14:57

Puha, med min puter vil det tage resten af eftermiddagen at se de sidste 25 tip efter i sømmene - men fx den med juke-boksen med link til udlejer. Det er sågu da reklame.
Jeg forstår godt argumentet om at ALT er reklame, men der er da nogle tip hvor det skriger til himlen. Jeg har forresten ikke specielt meget imod reklamer - men skal et tip ikke være noget med at man siger "aha".

disken: Jeg mener, at hvis du vil lægge en reklame ind som tip - så er du selvfølgelig ligeglad med stjerneantallet. Det vigtigste er, at din "reklame" bliver læst.

miritdk: tonen mirtidk ... tonen

Nu skal I være ordentlige ved mig ... ellers bliver jeg sur

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 17-08-06 15:11

Jeg er enig. Drop de "reklame-tip" Betal for det som alle andre.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Istedet for at tippe om sit produkt, kan man jo støtte kandu.dk ved at købe bannerplads.!!!!!!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-06 15:15

ok ok "AAAAAAAAAAAAA"

jukeboksen er her http://www.kandu.dk/tip14561.aspx... og hvad så - tipperen synes jo det var alletiders og ville bare give det videre -

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 17-08-06 15:21

tip / reklame / henvisning er et spørgsmål om øjnene der ser og hvad man kan bruge at nyttige eller ikke nyttige oplysninger.
Hvis jeg f.eks. skriver et "tip", forklarer lidt om hensigten og så linker til komplet beskrivelse på mit eget website eller microsoft, adobe o.s.v.; er det så et tip eller en reklame, der genererer besøgende hen på mit site, og dermed giver mulighed for reklamepenge

vil da give ret i at hvis der f.eks. laves et tip om et nyt vaskepulver og der så samtidig linkes til producenten, kan det være ren reklame, men der kunne jo også være udviklet et fantastisk nyt middel til at fjerne vin, burgere, cola, kaffe o.s.v. fra min fine nye smoking

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-08-06 15:36

Skægt ikke....

Og når man forsøger at kreere en snedig overlevering af et eller andet trick, man har lært ved en eller anden, hugges dette ned og du får 0 stjerner. Og giver du et hint, som vel egentlig er reklame for et eller andet kan du måske score en flok stjerner. Uanet om du nu har økonomisk vinding af dette eller ej. Men det kan da være lidt træls når man har et fif i ærmet, som man ved andre f. eks. kunne bruge, at der så er kandu'er uden interesse eller forstand på dette emne der "nuller" det. At der er nogle der giver hinanden 0 ved enhver mulig lejlighed - eksempelvis vi giver Arne 0, han giver os 0, uanset indhold - tja det er spillets regler.

Men som oftest høvler man rimelig ubønhørligt ned på "Bent-Brians Fuske-håndværker-service" når han forsøger at snitte sig et par nye kunder og ligeledes diverse unlock buiseness og slige projekter som pyramidespil og den slags vidunderligheder.

LØSNING = fjern poængerne!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-08-06 15:37

Iøvrigt er tips ikke til en skid, idet kandu's søgemaskine er i udu på ottende måned!

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 17-08-06 16:10

He he....

Jeg tror da, at de fleste læser reklamer uden at have interesse eller BEHOV????

Jeg kan da osse godt læse om Viagra og penis-forlængere, uden................ØHHHHHH.....behov...........ØHHHHHH

Nej pyt. Vi skal osse passe på ikke at hænge os i "forbruger-paragaffer"

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 17-08-06 16:18

Hvad er Viagra og penis-forlængere?????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-08-06 16:23

"taliskoko"

Prøv at lave en søgning på ordet i google - jeg tror det er det ord der giver flest træffere af alle

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 17-08-06 18:19

Er det noget for os mænd eller hva`? Eller hvis man ønsker at holde en vis afstand til sin viv under kønslig omgang?? Jeg spørg for jeg aner ikke havd de ord betyder.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-06 20:22

taliskoko !!!! vil du være venlig at gå over på rette forum med dit spørgsmål - for eks andre dyr

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 17-08-06 21:35

pirt03 ->Jeg tvivler på at et 'reklamefilter' lader sig implementere

Alternativet er ren rå MANPOWER i form af en on-line moderator og dét har kandu teamet vist hverken kapacitet, personale eller lyst til at ofre tid/penge på.

Det med alt under 2 stjerner automatisk slettes er en dårlig løsning, som andre har været inde på, så kan der sagtens ligge gode tip til mindre end 2 stjerner. Det afhænger jo af hvem der har bedømt tippet om et 'Super-duber-fjing-fjong-fili-hongkong-kong' Javascript eller 'Sannes mormor' i slægtsforskning

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : pirt03

Dato : 27-08-06 12:25

Tak for svaret molokyle.

Jeg ville nu gerne have mine tip med 2 stjerner eller færre fjernet