/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Stjernevrimmel.....til natten
Fra : e.c
Vist : 705 gange
20 point
Dato : 15-08-06 14:02

Dette er et useriøst spørgsmål, som ikke nøvendivis kræver et seriøst svar. (Så kan alle være med)

Er det rimeligt at Natmaden får alle de stjerner som han gerne vil ha' ?????

Ps. Det lykkedes ikke, at tildele spørgsmålet mindre end 10 point...............endnu.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-08-06 14:05

Selvfølgelig er det da rimeligt, at han får sine stjerner, hva' vil du da ellers gi ham??

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-08-06 14:11

Citat
Ps. Det lykkedes ikke, at tildele spørgsmålet mindre end 10 point...............endnu.

Men det kan jo komme. Men det afhænger jo meget af "dommeren"

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-08-06 15:13

Pssst..... jeg har hørt, at KANDU har specielle regler ifbm e.c & co.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 15-08-06 15:40

Ja gu' har Natmaden fortjent at se stjerner !
Gambrinus

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 15-08-06 16:33

Han kunne da få i stedet for.

Ja Ans - men desværre kan han ikke få mange stjerner og min. af point.

e.c og ko må alt hvad de andre ikke har noget imod.

Go idé - vi gi'r ham en tur i Alfa'en, så stjernene ryster ned.

Ps. undskyld jeg har været fraværende............på en cykletur rundt om Søndersø

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-08-06 17:23

Citat
e.c og ko
øhhh - nej det vil jeg altså ikke skrive - og lad så natmaden se alle de stjerner han lyster

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 15-08-06 17:47

Natmaden har fortjent mange stjerner, han kan nemlig lære brugere (læs mig) at finde rundt i Kandu's muligheder

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-08-06 17:51

Å så er han god udi danske retter

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-08-06 21:48

natmaden er da ikke den eneste der går op i stjerner

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Hvorfor pokker giver du så kun 2 stjerner når du får det du beder om? :-c

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 15-08-06 22:10

Næ - jeg elsker også stjerner.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-08-06 22:24

e.c... her har du et lille udvalg http://images.google.dk/images?q=stjerner&hl=da

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 15-08-06 22:35

Så vil jeg lige høre min kone, hvilken stjerne jeg skal hente.
(det gik ikke så godt med månen)

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 15-08-06 23:02

Moster har du smagt ham?

Natmaden, den skønne ting, sku ha alle de stjerner der fandtes, hvis det stod til mig

Ku do ikke engang få månen ned Emme? Shame on you!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 15-08-06 23:10

jeg glemte det

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-08-06 23:17

godt med eller uden stjerner.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 15-08-06 23:41

nååeh emme..får sgu altid lyst til at gi dig et knus

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-08-06 00:20

Ja, vores allesammens krammedyr

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-08-06 10:49

Alle skal velkomne til selv at forsyne sig med små eller store stjerner hér:

Små) http://www.kandu.dk/App_Themes/Normal/images/stars/small/star50.gif

Store) http://www.kandu.dk/App_Themes/Normal/images/stars/big/star50.gif

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-08-06 10:51

Ps. Men husk lige at stjernerne er kandu's egendom og derfor ikke uden tilladelse må bruges i andre sammenhænge.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-08-06 11:00

molohhh har du nu været der igen......

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-08-06 11:00

næsten he he

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-08-06 14:17

Jeg har spurgt Kandu, om jeg må udlevere stjerner til Natmaden.

Kommentar
Fra : orangepige

Dato : 27-08-06 18:18

det har han men s´tjerner skal han da have

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 20 point
Dato : 28-08-06 15:41

Ihh jeg bli'r jo helt rørt , det jo som at være stjerne for en aften ,
altså sælom klokken kun er 15:15

EC solen er da også en stjerne, en lille en måske , men stadig en stjerne...

månen , den kan du få af mig
taget 13 juli ca kl 3 nat.
http://mitlager.dk/060713-natpic.zip

Godkendelse af svar
Fra : e.c

Dato : 28-08-06 16:52

Tak for svaret natmaden.
Så nu har du både sol og stjerner..........månerne havde du i forvejen.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 28-08-06 17:46

Takker E.C

Jeg har da en permanent måne, jeg meget gerne vil af med

På forhånd god weekend

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-08-06 17:49

Det er sommetider sexet med tyndhårede mænd, at du bare ved det, Gambrinus

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 28-08-06 18:51

Ja det er et sikkert tegn på at der ikke er plads til hårrødderne ,
da grøden indenunder fylder det hele

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-08-06 21:05

natmaden alsså do - det tynde hår skyldes maange mandlige hormoner, såååååh....

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 28-08-06 21:31

ja jaa,,, og så de dersens testoroner, der flytter håret ned på brystet

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-08-06 23:10

Jamen, se dét er jo den helt rigtige kombination

Man skulle nogle gange tro, at håret på issen kravler ned i nakken i stedet. Dér er det ofte en del tættere og kraftigere.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-08-06 06:38

øh hvor langt ned i nakken ?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-08-06 09:05

joh, det kan være svært at få øje på...