/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
perleopskrifter 2. omgang
Fra : miritdk
Vist : 1101 gange
20 point
Dato : 12-08-06 21:27

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=92142 det her er ikke en pæn måde at besvare en forkert oprettet tråd af en ny bruger -

Velkommen til kandu jonna4 - lad dig ikke afskrække - trods alt er der mange der gerne vil forsøge at hjælpe dig

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 20 point
Dato : 12-08-06 23:30

jonna4 - velkommen til!

Man behøver ikke være skør for at være her, men det hjælper

Kode
Vi ' klar' så spør' bar'!

Hanne, moster, moster glad

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 13-08-06 07:01

melder mig til korsangen: velkommen jonna4 blandt den store flok, som både ved en masse og har meget at lære endnu. derfor er vi her.
ind imellem melder der sig en skrappedulle, som ku' ha' godt af et lille kursus i takt og tone, heldigvis er det de færreste. kandu'er, som behøver det.
held og lykke med perlerne og lad dig ikke friste til at kaste dem for .... , men fortsæt herinde.
det er et godt sted, som man nemt bliver afhængig af - det er den største fare.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-08-06 11:36

Nemlig Aase!

Kommentar
Fra : Cirkelinedk

Dato : 13-08-06 16:55

Velkommen til dig jonna4.

Kommentar
Fra : tpjevser

Dato : 13-08-06 19:49

velkommen jonna4! ked af, at du fik en sådan modtagelse.....

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 16-08-06 15:20

Tak for svaret Camillasmoster. Det ser ud til at jonna4 er blevet afskrækket trods alt - det er da synd

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-08-06 18:46

Tak. Ja, tålmodighed er en dyd.....