perleopskrifter
Fra : jonna4
Vist : 753 gange
20 point
Dato : 12-08-06 16:52

hej

Er der nogen der har de sidste nye perleopskrifter fra Stenboden 2006?, vi kunne evt. bytte
hilsen jonna

Fra : bjarneA

Dato : 12-08-06 17:55

Jeg tror du er gået lidt forkert med dit spørgsmål

Fra : jonna4

Dato : 12-08-06 18:57

Hej , jeg ved ikke helt hvad du mener?

Fra : bjarneA

Dato : 12-08-06 21:03

Perl er et programmeringssprog - så der er nok ikke mange her der kan hjælpe dig

Fra : jonna4

Dato : 12-08-06 21:08

okay sorry

Fra : miritdk

Dato : 12-08-06 21:24

velkommen til kandu - det er mere normalt end du tror at komme til at lægge et spørgsmål forkert - lad det ikke gå dig på

Fra : miritdk

Dato : 12-08-06 21:37

jonna4 kig lige ind her
http://www.kandu.dk/spg92151.aspx

Fra : miritdk

Dato : 12-08-06 21:41

et lille ps - du kan forhøre dig om køb eller lign her:

Stenboden Skjern A/S
Svinget 22
6900 Skjern

Tlf. 97 35 17 22
Fax 97 35 06 01

info@stenboden.dk

Fra : miritdk

Dato : 12-08-06 21:44
Fra : jonna4

Dato : 12-08-06 21:44

hej ja jeg ved godt at jeg kan købe dem, men vis der nu var nogen der ville bytte, jeg tror ikke stedet her er noget for mig, det er noget uoverskueligt

Fra : miritdk

Dato : 12-08-06 21:46

vist er det ej - det er bare de første få gange

Fra : miritdk

Dato : 12-08-06 21:53

http://www.rokken.dk/phpBB2/printview.php?t=2953&start=16

måske har du en chance her - det ser ud til at de indbyrdes hjælper hinanden

Og klik så lige ind og sig hej på linket her http://www.kandu.dk/spg92151.aspx

Fra : molokyle

Dato : 13-08-06 11:20

Jeg ved som programmør en smuler om Perl: http://www.comp.leeds.ac.uk/Perl/basic.html

..men som kandu bruger har jeg også deltaget i mange andre emner
Se om du kan finde noget brugbart i denne tråd, hvor en anden bruger spørger til smykkefremstilling og køb af perler: http://www.kandu.dk/Spg91369.aspx

Velkommen på kandu.dk jonna4

</MOLOKYLE>

Fra : miritdk

Dato : 13-08-06 12:19

molo din nød - det er nogle bestemte opskrifter der efterlyses

Fra : molokyle

Dato : 13-08-06 12:23

Sorry...

</MOLOKYLE>