/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Dildoer Batterier Modeller
Fra : natmaden
Vist : 1182 gange
50 point
Dato : 12-08-06 03:19

LI-PO er bedst

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 12-08-06 07:24

Go´morn´ NATMAD

Selvom jeg er en singlegut har jeg ikke det store kendskab til disse "fyr-erstatninger".

Kan man ikke bare bruge en eliktrisk tandbørste??????....altså bare putte den tændt i en termokande?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-08-06 07:53

Guuuud er det morn, ,, nåre ja det er begyndt at blive lyst
Jamen så go´morn til dig osse yearhouse.
Fyr-erstatninger , surogatlem eller hvad hved jeg
Naaaae, det var da bare for at lokke dig til
[tænkesmiley] Troede at singlegutter ville blive mere lokket af modeller

Tænk er klokken virkelig så meget, ihh hvor tiden dog går når man har det sjovt,
ja jeg er jo næsten lige kommet hjem,
har været ude og prøve om en flamingoplade kunne flyde,
(tænkte at det var bedst om natten når ingen så det)
ja så gik natten med det.

Tror altså at denne elastiske tandbørste kan bruges til nå'et.
Men hvis du har løse tænder så er der ikke Li-Po du skal sætte i.
Hvis du ikke har løstænder , så lad hellere vær aligevel.

Elektrisk tandbørste,,, den kan da bruges som drivkraft på sådan et lille skumplade,
Hvilket modelskib det ville blive

Ja Yearhouse, kan du følge med

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 12-08-06 08:01

Tror ikke du er helt vågen Natmad.....eller osse har du indtaget noget, som indeholdt "kvantum"?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-08-06 08:20

næ-næ jeg bygger modeller af skrammel.
Egentlig startede det med en større model af en Do-228 , ja den tager tid og penge sådan en,
Så gik der sport i at bygge af dimser og skrammel, altså så billigt som man nu kan.
Du kan jo selv begynde at øve dig .. http://natmaden.dk/how_to_build_a_fly.jpg
Ps. husk at sætte vingen lige, elles flyver den i cirkler.
Tror forresten at det er sjovere hvis man bygger 8-10 stykker , og slipper dem løs gennem noboens brevkasse

Jeg forstår bare ikke hvordan dette gik til,
ja jeg skulle jo bare lime en lille motor på en skumplade.
http://natmaden.dk/model/forfun/dsc01638a.jpg

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 12-08-06 08:44

Måske skal jeg lige ta´ en lur mere?

Kan ikke liiiiiiiige finde ligheden mellem dildoer, flamingoplader og modelflyvere

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-08-06 09:07

Jamen, det er da batterierne for søren da!!
Nu sidder jeg og overvejer at slagte den elektriske tandbørste,
det blir yderst interresandt,
at se om man kan kontrollere vibrationerne til styring og fremdrift,
og hvor meget strøm den kan tåle
Ser du yearhouse, jeg har både 2 børn og papirløs kone.
Men lige nu holder jeg fri , og da jeg ikke skal ud og bestige venusbjerge,
Ja så må man jo finde på noget, og det blev altså ikke noget med weekend i strikkeklubben

Nææ jeg kan more mig sæl ,

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 12-08-06 09:18

Nåååååå......Så vil du bruge batterierne fra konens Dildo til modelflyveren?????

Så tror jeg osse den kommer op

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-08-06 09:26

Du tager fejl natmaden !!!

Jeg havde sidste week-end besøg af min fars fætter fra Norge. Han påstod også at der ikke fandtes genopladelige baterier som kunne trække hans camera. Med hans Camcorder var det intet problem.
Han er en nørd udaf en elektronikfamilie i Oslo og film B fotograf gennem mange år, så ham skulle ingen belære. Heller ikke den danske tosse: Molokyle, men han gjorde nu alligevel store øjne, kløede sig i nakke og sagde; Kæmpefint, da jeg forærede ham 2 stk. Uniross 1,2V. Ni-MH genopladelige AA'ere på 7h-300mA. 1500Åh og de uden problemer ikke bare trak, men også holdt til en hel Bakketur inkl. affotografering af det meste af Dyrehaven i karet-perspektiv.

Prøv det : http://www.uniross.com/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 12-08-06 09:46
Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-08-06 10:07

molo jeg forstår ikke dine enheder 7h-300mA. 1500Åh

Lige nu køre jeg gp 2700mA størrelse AA ,

De trækker en speed600E motor, startsstrøm ligger på 85A
drift 12A ved 13800 O/min , så det er oppe i den høje klasse !

ja jeg gætter at 7h-300mA står for en belastning på 300mA over 7 timer.
og 1500Åh for max 'drain'

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-08-06 10:09

Jeg købte batterierne her:

Brinck Elektronik
Frederiksborggade
1360 København K
www.brinck.dk

Ring lige, hvis du har tænkt dig at kigge derind. Så ka' vi snuppe en pils ...eller to

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-08-06 10:11

Ps. Godt gættet

Jeg ved ikke hvorfor de er så meget bedre end alle andre type jeg har prøvet? Det er altså bare, men de var også ret kostbare !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-08-06 10:17

fornøjelsen er kort før der skal lades i ca 4timer.

Li-Po baterier kan lades på ca 10-20min. har større strøm og kan tåle et stort drain.
cellerne er mindre vejer mindre har større spændning pr.celle .
Ulempe = pris , de aflader sig selv (14dage) , og de kan blive meget varme.
Men de er mega perfekte til modelbrug (eller startshjælp til den gamle WV)
Ja sæt et par stykker sammen, så kan man elsvejse

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-08-06 10:26

Ja det kunne være hyggeligt, men jeg er selv lidt drainet,
men kommer der jævnligt(går altid fattig derfra).

brinck har AA 2500mAh til 39 kr og kalder dem bare Genopladelige Ni-MH (GP / Uniross / Diverse)

Jeg gav sidst 34kr for 2700mA GP hos http://www.iccom.dk/ og det var inkl. sammenlodning og modulstik til RC/regulator.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-08-06 10:54

info om baterrityper http://www.batterier.dk/
jeg mener at Li-po er stærkere end Li-Ion
Deres priser ligger mellem brinck og iccom,
alt det batteri haløj startede ellers med bygning af en DO-228,
Ja den er tomotores (2*alt = 2*fattig) så jeg droppede det så den er under omkonstruktion af vingen da den nu har fået to 4cc nitromotore,
nu var der jo så lige pludselig to elmotore en regulator og en bateripack i overskud,
og nej de skal ikke ligge og samle støv, tænk et stk flytter en skumplade med 40-50km/t
, nej det gjorde den ikke pladen suger sig sgu fast i vandets overflade, og flytter sig vel 10km/t.
Men de er gode til at klippe græs/fingre og hvis man klipper det ene blad af propellen,
Ja så har man da en dildo der kan klare en hel boligblok i et ryk

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-08-06 10:57

nitorbrændstof er nu sjovt , det sprænger når man slår til det med en hammer

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-08-06 12:20

Det er dét, jeg siger:

Forskellen på mænd og drenge, er prisen på deres legetøj

Men det er skiiide hyg'ligt!

Måske jeg kan bestille en elevator til dukkehuset?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-08-06 12:47

ja moster , gør det , og en rulletrappe , og hvorfor ikke lige have verdens eneste dukkehus
med gulvarme på badeværelset

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-08-06 12:51

Ihh moster du skulle se butikken http://www.model-hobby.dk/ i virkeligheden.
Den har de skønneste ting til dukkehuse !
den ligger lige ved nørreport station , hvis du en dag kommer forbi

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-08-06 14:00

natmaden -> Hvorfor i alverden stiller du et spørgmål du svarer på selv?

Du bygynder sgu snart at ligne mig

..altså bortset fra rumfanget og flydeevnen

Ps. Jeg må hellere slanke mig med lidt atletik ....foran tv'et

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-08-06 14:19

Åhhh, sååååk, dén butik vil jeg fluks tage toget over at se!

Hvornår lukker Tivoli? Bakken?

Jæ vil jæ vil jæ vil

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 12-08-06 14:24

Det lyder af lidt fysik, det hér.

Jeg har erfaret i dén retning...at:
Når man sænker et legeme i vand......ringer telefonen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-08-06 14:27

Camillasmoster -> Du ska' da være evigt velkommen til at campere på min grønne Ikea sofa

</AMA'R>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-08-06 14:30

Eller man snakker med én og det ringer på hoveddøren, bagdøren, fastnet og mobil på samme tid - det kunne også være, når man just har beæret brusenichen sit skjønne korpus og har sæbet sig ind.....

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 12-08-06 14:31

Moster

Har du ikke Telefonbruser?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-08-06 14:34

Kein svein ruft mich an ...keine sau interessiert sich für mich

...men når det skér?

..er jeg ALTID liiiiige faldet i søvn

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-08-06 14:42

Hør selv: Gå ind på: http://www.palastorchester.de/

Glem pop-up'en

Vælg menuen : Musik ..og: 'Hörbeispiele'

..klik så på : Kein Schwein...

Herlig musik: § ¶_¶ ¶ ¶ ¶¶¶ ¶_¶ ¶ ¶¶¶ ¶ ¶¶...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-08-06 14:54

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-08-06 21:51

Citat
natmaden -> Hvorfor i alverden stiller du et spørgmål du svarer på selv..

Gør jeg det ??
Troede slet ikke at jeg havde stillet et !!

Citat
Du bygynder sgu snart at ligne mig
..altså bortset fra rumfanget og flydeevnen

Ja og håret ? (hvor højt kan man skynke)

Citat
Ps. Jeg må hellere slanke mig med lidt atletik ....foran tv'et

Atletik starter da først efter 24:00 på køwenhavnerkanalen.
Og i den sammenhæng, gør som jeg, sæt flimmerkassen op på væggen for enden af sengen.
I løbet af et par år, får du osse denne fantastiske flydeevne.

Moster jeg kan godt forstå at du vil se den butik, det er forresten (vist nok)
Nordens ældste, af slagsen, kun ca 50-60m2 , men en time eller 4 kan man sagtens bruge der.
de har så mange skuffer med minidimser man selv må røre ved, og det vælter med inspiration.

Tivoli... hvad er det ?? Det ligger over for McDonnalds og til højre for Burgerking,
og HC Andersens hus er vist fortrængt af Marios Pizzaria.
Man skal sgu snart til Italien for at finde en pølsevogn der laver danske hotdog med brtale løg

Næe Damhustivoli , lille dejligt menneskelig børnevenligt sted.
Der får børnene en gratis tur hvis der er plads (hellere fulde forlystelser) ,
og så laver de god mad

og Bakken tja jeg har vist ikke været der i 10år.. men det ligger der nok stadig

Citat
Det lyder af lidt fysik, det hér.

Jeg har erfaret i dén retning...at:
Når man sænker et legeme i vand......ringer telefonen

Jeg har erfaret i dén retning...at:
Når man hæver et legeme op af vand...... så stopper den
fysik, jo jeg er mega økonomisk, 2 spande vand i badekaret,
og når jeg sænker mit legeme i det, er det straks fylde op
Damhuskroen,, jo det er lige noget for dig yearhouse, Masser af vaginaer
kunne måske kalde det enkelemsbal

Nå men et af sprøgmålene var:
Hvad er mørkets hastighed ?????
Og da jeg i nat slagter 'konens' eltandbørste sætter den på en tom makraldåse,
for at prøve dens evner som 'bådmotor', nede i den lokale andedam.
Hvordan fjerner man så bedst algesmagen inden mandag ,
altså, så 'konen' ikke opdager det ???

Spændene hv'a , hvem er hurtigst:
1. den induktionsoplade Braun oralB
eller
2. den der'sen 20kr´s made i china Eltandbørste med 2 brunstensbatterier,
der forresten er købt på 10kr´s markede !

Molo jeg når vist ikke atletikken i dag

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-08-06 07:39

Go'morgen

En eltandbørste er et glimrende redskab at røre rundt i morgenkaffen med

..og så får man samtidig fjernet den grimme smag af alger

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 13-08-06 13:28

Ja det havde været en udemærket ide, hvis ikke lige at ænderne var modstander af lysbådssejlads på deres domæne, men nu er bunden af andedamen da renset,
Ja oralb var langsommest, sikkert pga det der 8tals viberationer.
Den billige der bare vrikkede fra side til side klarede lidt over gåfart,
Det kærvede godt nok to tomme markrelldåser for at holde dem flydene,
Men 7-8 sindsyge ænder kunne de ikke bære ,
de var ellers nemme at lave:
2 dåser, en eltandbærste, to spisepinde, 4-6 elastikker eller efter behov, 2-3 cm tape,
og en lille plastikflap

spisepindene lægges tværs over dåserne , (så det ligner en katamaran)
og fæstnes med elastikker,
eltandbørseten lægges oven på spispindene og fæstnes ligeledes med elestikker,
i børstehovedet (som vender nedaf), sættes plastikflappen mellem børstehårene,
(så den kan nå ned i vandet) og fastholdes med tapen.
Start 'motoren' og sæt den forsigtig ned i vandet.

Husk! Ænder er osse sure om natten.

Det var nu sjovere med propel, den havde de sgu respekt for !

Ja molo nu hved jeg ikke en gang om alger virkelig smager grimt

Men jeg hved at der blir ballade i morgen når der mangler 2 eltandbørster

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 13-08-06 13:31

Gad vist om jeg bare kan sige, at Ænderne har taget dem

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 50 point
Dato : 13-08-06 15:48

- dét kan du sikkert godt - hun må da kende dig...

Godkendelse af svar
Fra : natmaden

Dato : 13-08-06 19:10

Nej jeg fik netop nogen af de der letkøbte 10årige unger til at finde dem,
Der var en kasse is til finderen, synd at de var 7 og der kun var 6 is
Ej, Isene var på tilbud så de fik 2 kasser, og andedammen er kun ca40-60 cm dyb.
Og de havde sikker gjort det gratis.
Bare for at kunne gå hjem og sige til deres mor at de havde været på tandbørstejagt ,
for ham den skøre kugle !

Det var den weekend !
I næste uge skal jeg have fat i en lokkeand, splitte den ad og fylde den med en ½hk nitromotor
og et RCanlæg , den kommer nok til at plane over dammen med 70-80kmt.
TAKE THAT STUPID DUCKS !!

Tak for svaret Moster.
Måske husker jeg at tage et par nærbilleder af dukkehusene , næste gang jeg tar til københavn.

Hygge !

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 13-08-06 19:11

Men jeg fandt aldrig ud af hvad mørkets hastighed er

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-08-06 20:59

Man takker for de tildelte stjerner og poængs!

Skøøønt med nogen, man kan dele sin skørhed med