/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
AMD Athlon 64 X2 4200 hotfix
Fra : frederikshavn
Vist : 475 gange
100 point
Dato : 09-08-06 16:43

kæmpe problem,jeg har lige invisteret i overnævnte cpu,men den kører langsommere end min gamle 3500+,fik afvide inde på msi's forum jeg skulle bruge en eller anden hotfix,men den virker kun på et us windows og ikke på et dansk,kan man få denne hotfix på dansk,her er det fra msi's forum:Is it running with both cpu cores , Does 'Task Manager' shows two processors that visually appear to be sharing equal loads.
Have you checked ACPI HAL is ACPI Multiprocessor , and/or reloaded windows or atleast made a repair install .
Have you loaded the X2 dual core driver and patch from AMD , there is also a dual core optimizer and MS hotfix .

Take a look here :
http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=81429
har instal driver+optimizer,please help

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 110 point
Dato : 09-08-06 16:55

Har du været her inde ?
http://www.amd.com/us-en/Processors/TechnicalResources/0,,30_182_871,00.html
Og viser din Jobliste 2 processorer ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 09-08-06 17:00

har været der inde,og dl driver+optimizer,mangler bare den f..... hotfix til et dk windows xp sp2

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-08-06 17:03

ja du er nødt til at fortælle om der vises 2 processoreri joblisten. Hvad har du afprøvet det med. Hvis det er i et spil kan du godt regne med at den ikke virker da der faktisk ikke er nogen spil der er skrevet til dobbeltkerne processorer endnu. men det kommer snart

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 09-08-06 17:11

Til min elektronhjerne skulle jeg ikke ha' noget hotfix eller ekstra drivere.
Bundkort : GigaByte GA-K8NXP-SLI
CPU : AMD Athlon 64 3800+ Dual core
Det kører bare der ud ad.
Og den viser 2 processorer i Joblisten.
Der er simpelt hen 2 grafer.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 09-08-06 17:14

Hva' si'r CPU-Z ?
http://www.cpuid.org/cpuz.php
Gambrinus

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 09-08-06 18:13

der er to processor i joblisten der er i opstarten,altså der hvor win bliver læst ind, da jeg kørte med en 3500+kørten den bar 1.5gange så stod skrivebordet klar,med den nye her kører den 4 gange,

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 07-01-07 23:02

Tak for svaret Gambrinus.