/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Bruger som favorit
Fra : rwo
Vist : 568 gange
20 point
Dato : 08-08-06 18:57

Hvilken virkning har det, at man gør en bruger til "favorit bruger"?

Jeg prøvede at tilføje een idag... men hvad skal det egentlig bruges til, og hvor kan jeg nu se at denne bruger er tilføjet?

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 30 point
Dato : 08-08-06 19:00

Du kan efter min mening ikke bruge det til noget.

Men i "Private indlæg....... skriv indlæg" der finder du den/de brugere, som du har gjort til favoritter

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-08-06 19:28

kan kun give ans ret - kan netop ikke bruges til en disse

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-08-06 19:47

Hvis man vil skrive et privat indlæg er det vel netop meget smart at have en liste over netop sine favoritbrugere som man kan vælge fra. Jeg mener: De brugere som man oftest ønsker at chatte med er vel også sådanne der kunne kaldes favoritbrugere. Så helt uanvendeligt er det da ikke.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-08-06 19:52

Hvis man først har skrevet "privat" med en bruger, er det da ikke nødvendigt at denne står på en liste, da man jo kan se hvem man har skrevet med. Selv afsluttede indlæg er muligt at se.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-08-06 19:54

Jamen arne.....

Du kommer da ikke til at figurere på nogens favoritiste LOOL

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-08-06 19:58

Jo, men hvis man ønsker at starte en ny chat med en af sine favoritbrugere, kan man blot vælge denne fra listen. At det også kan gøres på anden vis er da rigtigt nok, men det er altså så vidt jeg kan se det eneste Favorit Bruger kan bruges til med nogen fornuft.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-08-06 20:07

At starte en ny chat før den udløber af sig selv (efter 60 indlæg) er afprøvet synes jeg er tåbeligt. At lukke en chat efter 3 - 4 indlæg er da også helt hen i vejret med mindre det er en bruger man ikke mere "gider".

Hvorfor samle på "chatter" hvis det kan undgås.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 08-08-06 20:30

Favorit bruger er som nævt til nemmere at kunne en person og sende privat besked.
Favorit i spørgsmål er for nemmere at kunne fine´de et interssant spørgsmål.
Jeg har flere brugerprofiler og vi er alle favoritter undtagen en som er blacklistet.

Det kan jo også være at man favoriserer en bestemt til at skælde ud.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-08-06 20:51

Du er vist en værre een EC LOOL. Og du har sikkert blacklistet dig selv

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-08-06 21:01

Det er forresten helt rart, at arne ikke kommenterer mit indlæg. Han vil jo ikke nedværdige sig til at snakke med Klamme Klumme LOOL, selv om han sidder som om ham har orm, for at komme med et eller andet bavl HEHEHE

Kommentar
Fra : iah

Dato : 08-08-06 21:45

Citat
Det er forresten helt rart, at arne ikke kommenterer mit indlæg. Han vil jo ikke nedværdige sig til at snakke med Klamme Klumme LOOL, selv om han sidder som om ham har orm, for at komme med et eller andet bavl HEHEHE

Fedest griner... hvor får du det fra?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-08-06 21:52

Hi Hi.. aner det ikke... det kommer af sig selv, bare jeg tænker på ham LOOOL

Godkendelse af svar
Fra : rwo

Dato : 31-08-06 10:45

Tak for svaret ans.