/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Hvor køber jeg børnetøj ???
Fra : camilla23mor
Vist : 1055 gange
20 point
Dato : 07-08-06 21:46

Hej alle sammen jeg håber på snarest at kunne takke ja til den butik jeg er brændt varm på,problemet er kun at jeg ikke aner hvor jeg finder en mulig leverandør af børnetøj fra premature størelse 40 og op til 16-18 år jeg tænker mærker som bla Disney,Candy Floss,Little Sister,Exit og pippi men er også åben over for andre kendte som ukendte mærker. På forhånd tak for jeres svar Camilla

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 08-08-06 08:42

Jeg ved det heller ikke, men jeg ville prøve at ringe til "Disney,Candy Floss,Little Sister,Exit og pippi" og høre hvilke grossister de har i Danmark. Det må da kunne lade sig gøre.

Accepteret svar
Fra : kandaikke

Modtaget 20 point
Dato : 08-08-06 09:01

Hejsa

Du skal da ud på modemessen som strater nu på torsdag, der har de en hel hal med leverandøre af børnetøj, her kan du se næste års kollektion og få en snak med leverandøren, eller i det mindste den Danske del af det.

Du kan læse meget mere her www. bellacenter.dk

God fornøjelse.. Kandaikke

Kommentar
Fra : kandaikke

Dato : 08-08-06 09:06

Hov, der var lige et mellemrum som skal slettes

Vi prøver igen www.bellacenter.dk

Kommentar
Fra : camilla23mor

Dato : 08-08-06 20:14

tak for jeres svar,har været på de forskellige hjemmesider og kigge,det var da super ide med en tur i bellacentert

Godkendelse af svar
Fra : camilla23mor

Dato : 08-08-06 20:19

Tak for svaret kandaikke.

Kommentar
Fra : gozimza

Dato : 14-11-08 03:15

nej nej nej du skal da ind og kigge på: www.2coolkids.dk de er for seje derinde og de små og lidt ældre derinde elsker det....hils fra Mikkel så får du mok en pæn lille rabat!!!

Venlig hilsen Mikkel