/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
problemmer med mus
Fra : Harbo21
Vist : 447 gange
200 point
Dato : 22-12-02 14:56

Hejsa...
Jeg håber i kan hjælpe mig, jeg har lige købt en mus som hedder "Wingman force feedback mouse" og det er
til USB port.
Der er driver med men den kan kun kører med windows 98 og jeg har sgu windows xp, håber i kan hjælpe mig med at finde en driver. det er en logitech mus, og jeg har været inde og se om de havede en driver til den så musen kunne kører med Windows XP...

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 22-12-02 15:15

denne her skulle virke til alle mus fra logitech. http://www.logitech.com/index.cfm?page=downloads/software&CRID=320&contentid=6004&countryid=19&languageid=1

prøv den, og bare vælg xp

Kommentar
Fra : xou

Dato : 22-12-02 16:40

hej min mus og tastatur der begger er usb virker ikke hvis jeg ikke har været inde i bios - tryk delete under start - og under menuen INTEGRATED PERIPHERALS sat den der hedder usb controller (neders) til all usb ports - tryk f10 derefter for - save and exit ....håber du fik fat i det ... eller hvis din bios er anderledes finder noget med usb,se evt folder der fuldte med computeren -

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 22-12-02 17:34

Ja xou, det du vejleder om der kommer jo an på hvilken BIOS man har...

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 22-12-02 17:51

Og uanset hvad, så skal man altså ikke gå ind og pille i bios, hvis man
ikke har 100% styr på, hvad man gør.
Så er løsningen at få en sagkyndig person til at hjælpe sig.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 22-12-02 18:08

normalt har xp sine egne driver,så jeg tænkte at problemet lå i bios,men roder man med f.eks hvor hyrtig cpu skal køre kan man ødelægge comp. herfra !! usb hvis det er det er ikke farligt...

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 22-12-02 21:15

Hej Harbo

Husk at opgradere din XP med den service pack 1 ellers virker den sansynligvis ikke, læs her:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q312370

og hent den her:

http://www.microsoft.com/WindowsXP/pro/downloads/servicepacks/sp1/default.asp

mvh srhansen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-12-02 17:39

"Harbo21" <Harbo21.news@kandu.dk> wrote in message
news:4vjN9.11553$Hl6.1283197@news010.worldonline.dk...

> Der er driver med men den kan kun kører med windows 98 og jeg har sgu
> windows xp, håber i kan hjælpe mig med at finde en driver. det er en
> logitech mus, og jeg har været inde og se om de havede en driver til den
> så musen kunne kører med Windows XP...

Prøv at ring til Logitech på 35 44 55 17 så kan de sikkert hjælpe dig...

Jeg kan heller ikke lige umildbart finde nogen drivere på deres side

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 23-12-02 00:02

Har du prøvet fusketricket ??
Nogle gange kan man godt køre med en windows 98 driver, selvom det er windows xp.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 23-12-02 19:02

prøv at tage usb-stikket ud og sat det i en anden usb-port,hvis xp popper op med en besked ved uret ,der er fundet ny hardware - er det ikke i bios der skal sattes om -

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 28-12-02 04:28

Hej Harbo21

Har du fået løst dit problem? Hvis ikke, så prøv her:
http://www.logitech.com/index.cfm?page=downloads/finder&CRID=270&countryid=4&languageid=1

De bedste hilsner
Rellom