/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Afspilning af DVDere
Fra : meiland
Vist : 500 gange
75 point
Dato : 04-08-06 22:34

Hej Alle !

Jeg vil lige om andre er stødt på det samme problem.

Jeg har problemer med at afspille DVD film på pc'en. DVD drevet kan simpelthen ikke finde skiven. Der er ingen fedtfingre og heller ingen ridser (af betydning).

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 04-08-06 22:37

Prøv en anden afspiller.
Sommetider kan Real player spille skiver, som media player ikke kan klare.
Kan Stifinder heller ikke "se" dvd'en?

Kommentar
Fra : Crypton

Dato : 05-08-06 12:27

Er det en brændt DVD, for i så fald er det sikkert der fejlen ligger.
Visse DVD afspillere (normalt ikke DVD brændere) kan ikke "se" alle DVD skiver.

Kommentar
Fra : meiland

Dato : 05-08-06 17:46

Stifinder kan ikke se dvd'en, som er en original DVD film. Ingen kopi.

Jeg fik dog løst problemet ved at opdatere flashen på drevet.

Tak for kommentarerne.