/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook Ekspres
Fra : sdam
Vist : 547 gange
200 point
Dato : 30-07-06 11:06

Min Outlook Ekspres er pludselig blevet erstattet af den alm. Outlook - hvordan dælen kan det ske - da jeg ikke selv har påvirket noget i maskinen?
Når jeg så laver opsætningen om til Outlook Ekspres igen er hele adressekartoteket forsvundet! Hvor finder jeg den igen..?

Kommentar
Fra : dior

Dato : 30-07-06 11:10

Måske kan det hjælpe at køre SYSTEMGENDANNELSE?
Venlig hilsen fra dior

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 30-07-06 11:11

har du indstaleret noget fra officepakken , for så vil den bruge outlook
i ekspress kan du under menyen øverst finde et punkt der heder noget med importer adressekartotek >> importer fra andet ...

længe siden jeg har brugt ekspress , men det er noget i den retrning

Accepteret svar
Fra : pirt03

Modtaget 210 point
Dato : 30-07-06 11:20

Åbn Explorer
vælg funktioner
vælg internetindtilliner
vælg programmer
vælg outlook express

Lyder mærkeligt at adressekartoteket er "væk", men som bredker skriver - du kan importere det igen.

Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 30-07-06 11:23

Tak for svaret pirt03.

Kommentar
Fra : jesperp04

Dato : 30-07-06 11:33

Hej sdam!
Prøv, at klikke på hjælp inde på Outlook Ekspres og for det andet kør musen ned på Microsoft på World Wide Web og for det treje klik på Ofte stillede spørgsmål og til sidst find Kontakt Teknisk Support ude i sidens højre side.
Mvh. Jesper