/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvordan i alverden kom I her?
Fra : Camillasmoster
Vist : 1237 gange
100 point
Dato : 27-07-06 18:52

Hvem, hvad, hvor gjorde, at I hver især dumpede ind i dette forum, og mere eller mindre blev hængende?

Jeg selv kan ikke huske, hvordan jeg landede her

Moster Hanne

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 27-07-06 19:00

Jeg ville blot finde nogle oplysninger om mit gamle klenodie, AMiga 600.
dET ER SQ KULT...Men ville gerne have fat i amiga-disketter, da jeg squtte kan finde ud af at bruge emulator.....Men det kan jeg vist godt glemme?..

Men så ER der så mange søde mennesker hér

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-07-06 19:10

Nabokonen sagde at man kunne få hjælp her på Kandu.
Så den hjælp søger jeg stadig.

Kommentar
Fra : dortehou

Dato : 27-07-06 19:15

Jeg sad og rodede på nettet efter nogle oplysninger til mit arbejde. Helt tilfældigt var der en kandu´er der tidligere havde haft samme spørgsmål. For at se svaret, der jo var låst, var jeg nød til at registreres.
Nu tjekker jeg lige Kandu dagligt - og er egentligt blevet ret facineret af alle de mange forskelligartede spørgsmål der stilles. Nogle gange kan jeg hjælpe, andre gange lærer jeg selv noget.

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 27-07-06 19:34

Hej Hanne
Det var fordi jeg fik at vide at der var en meget sød person som hed Camillasmoster her på Kandu
Derfor kom jeg her på Kandu

IPM

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-07-06 19:43

IPM

Fedte fedte fedte

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 27-07-06 20:23

Jeg søgte på Google efter et eller andet - fandt svaret på Kandu, men kunne jo ikke se det, hvis jeg ikke tilmeldte mig... Første gang sprang jeg over, anden gang meldte jeg mig til.... Resultatet er jo nærmest et helt afhængighedsforhold....

................Men det er faktisk første gang fire dage, FIRE!!!, at jeg har logget på... Meget usædvanligt!!!

Ha det godt i varmen!!

Vaxen

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 27-07-06 20:24

Jeg husker ikke hvordan jeg kom her ind, men det har helt sikkert været for at få hjælp til noget med computer.
At jeg så er blevet hængene og er inde og kikke hver dag er nok fordi der er mange forskellige spørgsmål og svar og ikke kun com. og så følerjeg efterhånden at man begynder at kende folk, på den måde de skriver, i alt fald nogle af dem, man begynder også at fantasere hvad det er for typer, meget sjov syntes jeg

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-07-06 20:26

Linie tre holder lige ved døren.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-07-06 20:28

Teil - skynd dig at starte blæseren igen.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 100 point
Dato : 27-07-06 20:30

Jeg blev født her!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-07-06 20:33

Jeg har kun én blæser, så hvem skal reddes CPU eller en kogende altzheimer ramt hjerne?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-07-06 20:35

Hvordan tedd - fortæl fortæl

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-07-06 20:35

IPM - mangler du poænger?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-07-06 20:38

Jeg udfyldte denne side http://www.kandu.dk/newuser.aspx det kan jeg da stadig huske

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-07-06 20:39

Min ihukom er HELT blank!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-07-06 20:39

Egenligt blev jeg vist fundet i en kurv uden for Kandus dør!

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 27-07-06 20:40

Har lige nu fået en sms fra min kone som er på ferie i Grønland, HUN behøver ikke nogen blæser da hun i dag har været på en udflugt til indlands isen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-07-06 20:41

Hov monsen - hvad blev der af den fest, vi skulle have???

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 27-07-06 20:41

Ja Hanne
Det gør jeg, det varmer så dejligt med de poænger.
Så skal du nok få det dobbelte tilbage, så jeg kan få bagte vafler når vi ses.
For så vinder du i denne måned

IPM

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-07-06 20:41

Tænk, en naturpark bestående af isterninger til drinken.

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 27-07-06 20:43

Ja det vil jeg også godt have en forklaring på Hanne om den fest
Har siddet klar hele Juli

IPM

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-07-06 20:45

Ohhhh suuuk - men læg mærke til om føje måneder jamrer vi alle over kulden..

Hvis jeg vinder cd-presseren i denne måned er I alle sammen inviteret til varme vafler og travetur i smukke efterårsskove!

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 27-07-06 20:50

Nu skal I høre
hun kommer hjem søndag nat, vil så lige spørge hvordan hun skal arbejde, hun arbejder hver 3. weekend. Og så vil jeg straks der efter prøve at finde en lørdag som det jo nok helst skal være.

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 27-07-06 20:51

Her er opskriften på at du vinder Hanne
Jeg laver lige nogle indlæg med meget sværer spørgsmål, sender svaret til dig på din post.
Så vinder du.
Det er der ikke en kæft her på Kandu der kan finde ud af vi snyder vel.

IPM

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-07-06 20:53

Alle fortæller hvordan de kom ind.....................men ingen ved hvordan man kommer ud igen.

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 27-07-06 20:55

IPM der blev ikke noget i juli fordi Mangorossa ikke kunne, og hun skal da med

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-07-06 20:57

Er du i familie med Storm P, emesen?

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 27-07-06 20:57

Ok Monsen1234

IPM

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-07-06 21:00

Hvis IPM stiller et svært spørgsmål, så ved vi straks at der er noget galt.
Og når Moster Hanne svarer helt perfekt -
så aner vi ikke uråd.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-07-06 21:04

Nej Tedd - men han boede i opgangen ved siden af.

Lige efter at Tedd blev født her inde på Kandu kaldte de ham lille Ted.
Senere var han nødt til at bruge et "d" mere.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 27-07-06 21:07

Jeg har begået mange fejl i mit liv.
Men at tilmelde mig kandu har nok været den værste.
Jeg må ha' haft et svagt øjeblik.
KRISEHJÆLP ! HER NU !
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 27-07-06 21:10

Citat
Jeg udfyldte denne side http://www.kandu.dk/newuser.aspx det kan jeg da stadig huske

Var det gratis at blive tilmeldt den gang ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-07-06 23:39

Gambrin-pus - ja, du skal sq ikke melde dig ud nu, for så kommer du aldrig ind igen!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-07-06 23:59

Hej moster, det er kun 844 dage siden, og så kan du ikke huske det, har du fået stik jeg kan da stadig huske hvordan jeg dumpede ind

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-07-06 01:15

Er der ikke nogen, der kan huske, hvordan jeg kom drønende eller gled jeg bare lige så stille ind på siden?

Tænk at jeg ikke kan huske 844 dage tilbage.....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-07-06 01:52

Tja lige som lidt tidsfordriv, ville jeg gøre det grove arbejde for dig men hold da op, for en aktiv du blander dig da i alt mulig så lige frem "stille gled ind" kan man vist ikke kalde det men her er så det der sandsynligvis var dit allerførste indlæg: http://www.kandu.dk/Spg37103.aspx jeg er er af de beskedne brugere hvis du vil vide hvordan jeg kom igang ? Jeg var som så ofte inde på www.arlet.dk der skriver han om sig selv, at han er på www.eksperten.dk den kendte jeg godt, var før dumpet derind når jeg søgte noget, men der var og nævn noget med en placering i sikkerhed på www.kandu.dk, nysgerrig som jeg er, måtte jeg ind for at se hvad det var for noget, læste nogle spørgsmål, og fandt ud af, at meget af det der blev spurgt om var ganske almindelige ting som kan berøre os alle, der var også et spørgmål jeg kunne give et bud på men jeg skulle oprette mig som bruger for at skrive, og har nu opdaget at Kandu er frygtelig vanedannende

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 28-07-06 07:27

Jeg blev anbefalet siden af en arbejdskollega og siden er jeg blevet afhængig

Syntes dog at det gamle Kandu virkede bedre og her tænker jeg på søgefunktionen. Idag får jeg næsten ingen hits når jeg søger

mvh timeglas

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-07-06 11:02

Det med dårlig søgning på det nye KANDU, giver jeg dig ret i, timeglas!

Kommentar
Fra : Seipe

Dato : 28-07-06 11:24

Jeg kom her første gang ved, i lighed med o.v.n., at jeg på et andet site, kan ikke huske
hvilket, havde stillet et spørgsmål, og af en af svarerne blev anbefalet at prøve på
Kandu.dk, og har næsten dagligt siden lige været "indenfor"

Seipe

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-07-06 12:29

Moster - søg på google...............så kommer resultaterne fra Kandu.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 28-07-06 13:07

Vanedannende?.........måske, men det er da både oplysende, lærerigt Og Underholdende.

Måske skal vi kalde det en form for: KANDUISME????

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-07-06 13:21

Så er der osse dem der er i samfundstjeneste på Kandu!

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 28-07-06 13:32

TEDD
Det er da et fornemt job....skal vi være Kandis????

Og MOSTER...Jeg har lagt billede på nu ikke særlig kønt....MEN det ligner

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-07-06 15:30

Bare vi ikke skal HØRE på Kandis!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-07-06 15:33

Apropos dis og dus -

I'ern står ved et stoppested og en ældre dame spør': "Kan De sige mig, hvad klokken er?"

I'ern fristes til at spørge denne nydelige dame om, hvornår vi er blevet Dis.

Jeg føler mig sq da gammel, når man siger De til mig i stedet for du.

Sådan kan det gå begge veje.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 28-07-06 15:44

Tør blot Deres små øjne, Moster

Vi har aldrig været så gamle, som vi ér nu

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-07-06 15:50

Jeg skulle hjælpe sønnen med at finde ud af hvordan han kunne få unlocked sin mobiltlf, så jeg søgte og som andre også skriver, måtte jeg registreres for at få svaret. Tænk knægten har stadig den samme mobil, vist temmelig usædvanligt efter et år??

Yearhouse, det hjalp at få lys på billedet

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-07-06 15:53

Ak ja .................pigerne smiled altid når jeg holdt døren.
De smiler stadig ...................når de holder døren.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-07-06 16:56

HA! Her vimser jeg glad og opløftet ud af butikken, fordi 'en herre' har åbnet døren for mig.

Så var det bare fordi, hans jakke hang fast i døren

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 28-07-06 18:11

....Og jeg piftede engang efter en pige..........så kom der en taxa

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-07-06 18:19

Så chaufføren godt ud?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-07-06 18:20

Yearhouse - du ser da ligefrem menneskelig ud

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 28-07-06 20:56

Ja, jeg fandt det via mind husbond, han var på google for at søge et eller andet..og så dukkede Kandu op...så var jeg afhængig

Men, tak fordi i er så skønne *MØØØØØØØZ*

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 29-07-06 01:44

Tak tak Moster......det sker osse at jeg føler mig som menneske

Kommentar
Fra : gribben1

Dato : 11-08-06 14:09

Jeg fik lyst til at blande mig i dette gode selskab, da der endelig er noget jeg kan svare på, men jeg kender ikke jer alle så godt, men det lyder til at i er gamle venner?

jeg læste om Kandu i "ALt OM DATA" for længe siden og måtte prøve - og blev hængende.

Kan man komme ind i varmen?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-08-06 14:43

Man kommer vist ind i varmen ved at tage et par træsko på og så bare vade ind.
Gamle venner - tja, der er vist mange gamle her inde, for her kan man nå at følge med.
Hilsen en af de yngre.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 11-08-06 17:38

Osse én af de små

HA! e.c blæremås....

gribben1 - du skal da wære så welkommen til at deltage i dette og hint.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 11-08-06 18:11

Jeg vil da osse ha´ lov at sige velkommen

Vogt dig for E.C.´s type.....Han kan blive skyldig i udbredt ungdomskriminalitet

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-08-06 18:20

Ja ja - men nu har jeg ikke tid mere, for det er tid at komme ind til kødbyen og danse jitterbug.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 11-08-06 18:34

Hvis du møder "kød", der har en søster, kontakter du mig lige E.C.....ik´?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 11-08-06 20:44

Hov hov, hvad med os?

Lidt ungt kød er jo ikke at sie skie til

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-08-06 20:48

Hvad nu det for et kryb det jitterbug? Og angriber det ungt kød?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-08-06 20:52

Ungt kød - næ næ ................ det er de samme som var der i 50 - 60 'erne.
Det er nu mærkelig som alle de andre ser lidt gamle ud..............nå det er sikkert bare mine briller der skal pudses.
Hilsen den unge

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 11-08-06 20:56

Jeg kan se det for mig........ ka' I ikke oss'?

e.c med pomadehår og sort kam i baglommen kaster rundt med damerne...

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-08-06 21:00

Tedd - her er det der sære kryb.
http://www.jitterbug.dk/
Læg mærke til hvor snildt han vasker gulv samtidig.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-08-06 21:05

Jow moster - lige netop, men det var nu en stålkam, som også kunne åbne cocacola.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-08-06 21:15

Åh ja! stålkamstrickset!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-08-06 21:16

Var det til jitterbug du mødte ans, ec?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-08-06 21:18

Man kunne hente hele indholdet af cigaretautomaterne med en stålkam! Øh har jeg hørt!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-08-06 21:21

Jeg har ikke mødt Ans endnu.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-08-06 21:25

Kan nu heller ikke forestille mig ans er typen man kaster rundt med! Øh i overført betydning! Ikke pga vægten den kender jeg ikke!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-08-06 22:11

Det bedste ved dans er simpelthen at damerne lader sig føre, uden at kny.
Er de for genstridige så glemmer man bare at gribe når de snurrer rundt.
- altså hvis jeg bare turde.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 11-08-06 22:41

Jam, hvor blev kastene af?

Citat
Det bedste ved dans er simpelthen at damerne lader sig føre, uden at kny.

Det kunne sq også se kønt ud, hvis manden ikke var et mandfolk - så skal han ihvertfald ikke gå til jitterbug!

Jeg har prøvet at slæbe rundt på en mandsperson, på dansegulvet. De kunne ligeså godt have givet mig en klippeblok...

Nåh ja, stålkam - arrrr, sagde den tidligere frisør! Men god til at lave bølger i herrenes hår med.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-08-06 23:59

Nej vel -

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-08-06 00:02

Men helt seriøst - så er der en del damemennesker som ikke lader sig føre .............før man har vredet dem et par gange, så de er lige ved at falde.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-08-06 00:04

Jeg er bedre til lambada!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-08-06 00:18

Jeg var engang til en fest, hvor en af mændene var suveræn til at danse.

Han havde sine egne variationer til vals, tango, cha cha cha mv.

Men jeg fulgte bare med, for han var super til at føre.

Aldrig har jeg danset SÅ meget.

Jeg glemmer det aldrig!

Det kunne jeg godt tænke mig at prøve igen...

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-08-06 00:18

Så så rolig Tedd....................nu ikke for vild.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-08-06 00:38

"Alt hvad hun ville var at danse

natten ung og smuk og usandsynlig

gemt i sin elskedes arme

tæt på ligeved og næsten fri"

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-08-06 00:55

Øhhh, dyrker I telepati?

Kommentar
Fra : gribben1

Dato : 12-08-06 01:25

Citat
[B]Jeg var engang til en fest, hvor en af mændene var suveræn til at danse. [/B]

Den oplevelse har jeg haft flere gange for mange år siden, hvor blev de mænd af?

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 12-08-06 07:27

LIMBO er fandeme skægt....

Bare ikke når man har spist for meget Viagra

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-08-06 10:00

Jamen, de mænd er slidt helt op.... slidt helt ned - alså slidt op eller ned af at danse med alle os, der får julelys i øjnene, når en mand kan danse quik og step og alt det der...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-08-06 10:03

Prøv liige at se mit tidspunkt for, hvornår jeg skulle have skrevet ovenstående indlæg - 10.00 og klokken er ikke engang 10 endnu....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-08-06 10:25

.................en rigtig Aarhusiansk pralehistorie.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-08-06 11:11

Jammen mille Moster da - ved du ikke, at hele tidsregningen er forrykket i Jylland så alle kan nå at være med.
Man skal jo stå tidligt op, for at følge med en Sjælænder, ved du nok.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-08-06 12:23

Nå, hmmm, men...øh, over til vejret

Det regner i Århus

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-08-06 12:24

Hæææi, yearhouse, jeg har brug for et stærkt mandfolk til at hjælpe med at bære ting fra loftet ned i kælderen.....

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 12-08-06 12:26

Yeps
Bare det regner, har bondemanden sit på det tørre

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 12-08-06 12:37

Det er bare i orden, Moster......

må jeg osse bruge hænderne???

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-08-06 14:15

SÅ! stopper du dette er en anstændig tråd

Du SKAL bruge hænder, medmindre du er en abe....

Min overbo og jeg har slået os sammen om flytningen - hun skaffede 2 mand - nu siger hun, at de kommer alle otte fra den familie.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 12-08-06 14:28

Sødde moster........Jeg er da altid anstændig

Den flytning klarer du da nemt. Du véd jo altid hvor skabet skal stå....ik´?...ik´?...ik`?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-08-06 14:31

Jam, sødde, det er alt andet end skabe...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-08-06 14:31

Man må sige at tråden udvikler sig!

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 12-08-06 14:35

Ja da Sødde

ægteskab og svangerskab....De er bare tungere at "danse med"

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-08-06 14:50

Ja, vi bevæger os vist lidt udenfor emnet - måske det er tid at få lukket af...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-08-06 15:22

Så god arbejdslyst moster Meyer, jeg misunder dig ikke

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 12-08-06 15:25

ja....Det hedder jo SmallTalk...Så dénne udvikling er vel uundgåelig?

Men det kan godt blive svært at overbevise andre om, at man faktisk er et meget seriøst individ
Jeg har osse en opvask, der kalder på mig..

Take care alle
TOM

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-08-06 15:38

Og det regner stadigvæk! Tror jeg sætter en vask over og når den er færdig skinner solen når tøjet skal hænges ud !

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-08-06 15:39

Tror det hedder omvendt psykologi!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-08-06 16:27

Hvad uanstændigt er der i at flytte med transportseler - det kan da gøres uden at bruge hænder.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-08-06 17:05

Åkæ åkæ e.c - dét var et godt argument

Hva så, skal vi lade tråden rende lidt endnu?

Som før nævnt - det ér jo smal snak, æ ou...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-08-06 17:19

Jada! Nu det holdt op med at regne her! So far so good!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-08-06 17:28

Jeg kan ikke se ret meget ud af mine vinduer, for vi har stillads på begge sider - i minimum 5 mdr.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-08-06 17:30

Så må I kunne hejse det fra loftet ned i kælderen? Stakkels dig!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-08-06 17:30

Tja her i smørum er det ikke til at skaffe en smule solcreme - alt bliver revet væk.
Måske man skulle futte over vandet hvor der ikke bruges så meget solcreme.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-08-06 17:33

Det smørum nederen ec!!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-08-06 23:22

Jamen, de har fjernet elevatoren igen. Havde ellers aftalt det med stilladsarbejderen. Men håndværkere har det lidt svært med tidsrammer.....

Godkendelse af svar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-09-06 00:21

Fantastiskt!