/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Preben ?
Fra : trol413
Vist : 612 gange
200 point
Dato : 24-07-06 21:12

Jeg søger en gammel skolekammerat som hedder Preben,(født i1953) eftenavnet kan jeg desværre ikke huske.
Preben gik i skole i Vester Åby Skole i 1963. Ham og hans forældre boede først i "Teglværkshuset" og da arbejde hans far på Brændegaard, senere flyttede til "Lundehusene" ved Pejrupvejen og da arbejde hans far på Nakkebølle Avlsgaard. Begge steder er Vester Åby Kommune, dengang.
Jeg regner med at samle alle mine gamle skolekammerater i år 2007, da det er 40 år siden vi gik ud af skolen, men jeg mangler Preben.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 24-07-06 21:29
Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-07-06 21:32

Er der ikke en af de andre, du gik i klasse med, der kan huske noget mere om Preben, evt efternavn.

Har du prøvet at kontakte skolen, de har måske en klasseliste fra den gang. Så kan du få hans efternavn og den adresse, han var tilmeldt på på daværende tidspunkt.

Derefter retter du henvendelse til folkeregistret, det koster ca. 55 kr. De kan så gi' dig oplysninger om Preben.

Nu ved jeg ikke om det er denne skole du har gået på

http://www.service.uvm.dk/InstReg/instreg2.nsf/0/e3ce06ff47fb53dec1256f1500377c22?OpenDocument

Hvis det er, så kontakt dem, men der er jo nok sommerferie på nuværende tidspunkt.

Håber da at du finder Preben

Kommentar
Fra : dior

Dato : 24-07-06 23:02

Hejsa.
Du kan evt. prøve at gå ind på www.mingler.dk
Dérinde er der en del forskellige grupper,bl.a. én der hedder "efterlysninger"
Måske har du heldet med dig derinde,for www.dgs.dk har du sikkert prøvet.
Held og lykke med det.
hej fra dior