/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
HASTER PLEASE -----
Fra : k_m_s
Vist : 546 gange
200 point
Dato : 23-07-06 20:49

Jeg har lige købt et musiknr. fra itunes. Jeg fik den ned som en m4p fil. MEN bare dette ene nr. skal jeg har over som en alm. waw fil på en cd til afspilning i alm. cd-afspillere. itunes siger at filen ikke må converteres og jeg kan ikke på nogen måde få det gjort. Det skulle gerne være klkart i morgen tidligt men hvis ikke her er en med et lille fif tror jeg jeg har et stort problem. SÅ PLEASE hjælp hvis der er en snedig måde.

K_M_S

Undskyld overskriften på spørgsmålet.

Kommentar
Fra : peque

Dato : 23-07-06 21:02

Jeg ved ikke om det kan gøre det ....

Men hvis du har Nero brænerprogram.
Ville jeg åbne en dialog dtil CDbrænding. HVis du åbner Nero til dette vil den selv konverterer det om (Det plejer den at gøre med MP3 og andre formater ) ved ikke med MP4 -- MEN det SKAL være Brænd_EN_CD dialogen!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 23-07-06 21:04

Undskyld forsnkelsen.
Jeg snakkede lige i telefon med min lillesøster.
Hvor stor er filen ? Kan du sende den med E-mail ?
Hvis du vil, kan du sende mig et privat besked med din E-mail adresse,
så skal jeg se, om jeg kan få den til at makke ret.
Gambrinus

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 23-07-06 21:10

Dette program skulle kunne gøre det

http://www.topshareware.com/tunebite-download-18460.htm

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 23-07-06 21:16

Den går heller ikke med Nero.

Gambrinus. Den fylder 7,8 MB. Jeg vil gerne prøve at sende den til dig.

kim

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 23-07-06 21:27

Hvis du skal sende så stor en fil til Gambrinus, så send den via www.yousendit.com det er både hurtigt - og gratis.

Ole P. Bielefeldt
www.familytreemaker.dk

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 23-07-06 21:36

Nåååå.... Jeg havde helt glemt, at jeg har en gmail-adresse stående i min profil.
Nu har jeg endda fundet ud af, hvilket password jeg i sin tid gav den.
Så jeg er logget på den nu. Send til du bli'r grøn i hovedet.
Gambrinus
Håber det er musik jeg ka' li'.

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 23-07-06 21:39

Nu er den halvvejs igennem

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 23-07-06 21:45

tak for linket Bille1948, det gik jo som smurt.

Nu er den færdig med at sende her Gambrinus.

kim

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 23-07-06 21:47

Og nu har jeg modtaget.
Jep ! Godt link Bille. Det havde jeg glemt.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 23-07-06 22:07

Når/hvis I finder en løsning, hører jeg meget gerne, da jeg har noget af det samme problem.

Ole P. Bielefeldt
www.familytreemaker.dk

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 23-07-06 22:11

Jeg sender. Tror jeg nok.
Kom til at sende den både som alm. e-mail og med YouSendIt.
Gambrinus

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 23-07-06 22:24

Det er bare så utroligt fantastisk lækkert. Mange Mange tak og nu har jeg lavet den til waw. Så den er hjemme.

Kim

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 23-07-06 22:25

Enten har jeg lavet kuk i den eller også sidder k_m_s med et 56k modem.
Gambrinus

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 200 point
Dato : 23-07-06 22:28

Det mulige klare vi med det samme.
Det umulige ta'r lidt længere tid.
Gambrinus

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 23-07-06 22:33

Og så er den oven i købet blevet blevet 2 sek. længere.

kim

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 23-07-06 22:34

Det koster ikke ekstra.
Gambrinus

Godkendelse af svar
Fra : k_m_s

Dato : 23-07-06 22:39

Mange Tak for svaret Gambrinus.
Helt flov over jeg kun satte den til 200 point, for da reddede du da mig for mange timer.
Nu er aften jo ung endnu.

Hilsen
Kim

Kommentar
Fra : k_m_s