/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Sikke noget lort LOOOL
Fra : Klumme
Vist : 1454 gange
100 point
Dato : 23-07-06 16:19

http://ekstrabladet.dk/vrangen/article211024.ece

Hmmmm.... Gu ved om det er en tilfaeldighed, at Mr. Allah dukker op via en kloak, eller er der lidt symbolik i det LOOOL.

Fandt lige en PC-cafe med AC......For sat... her er varmt, men det er der jo osse i DK

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-07-06 16:37

Jaja, øjet ser det øjet vil se

Hmhmhm... "rusten Bogartstemme" : Long time no see....Klumme

mvh dova

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-07-06 16:37

..hvad Søren. Der har vi jo feriebarnet Klumme, som tilsyneladende har savnet sit EkstraBlad

Varmt... ? Nøeeh.. det er kun 25 grader her på Ama'r

Med jævne mellemrum kommer den slags ammestuehistorier frem i pressen under agurketiden. Jeg husker at Jomfru Maria på et restet toastbrød blev solgt for en mindre formue på Ebay sidste år.

Æget kommer vel også til at gå til verdens dyreste omelet ...eller ophøjet til relikvie i en eller anden bedehule

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-07-06 16:53

Det er da en gammel nyhed du der finder frem

Håber da at du har det godt i det græske øhav.

Citat
Er der noget mere hjernedødt end at se en flok middelmådigt begavede mænd på en cykel fise rundt i røven af hinanden med snot om munden og lange prutter i bleen, for se hvem der kommer først...... Vor Herre på lokum

Den bemærkning har jeg grint meget af

Der er meget at finde i en kloak. Selv når Vor Herre har været på lokum.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 23-07-06 16:58

Er man så i chania, lige overfor retsauranten som ligger i en flere etager's ruin.
For det var da Kreta ikk.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-07-06 13:44

Hey Klumme.

Og undskyld jeg ikke har svaret på din lille hilsen

Jeg knokler pt. på jobbet med masser af ekstra vagter - og har derfor ikke så meget tid til kandu, og andet sjov.

Desuden har jeg et problem med TDC (som du vil elske at tage dig af LOOOOOOOOL)
Jeg ringede til dem lørdag for at berette, at mit fastnet er i komplet udu.

"ja det kan jeg se".... sagde damen

"Jamen hvornår får I rettet op på det"....spurgte jeg.

"Det ved jeg virkelig ikke. Det kan sagtens tage flere dage, for VI HAR MEGET TRAVLT" ...Sagde damen

"Aha, jamen det er faktisk rigtigt noget skidt, for mit internet går gennem telefonkablet og jeg har en del arbejde der ligger og flyder, fordi jeg ikke kan komme på nettet. Kan du give et fingerpeg, om der er tale om 2 dage, eller 2 uger"?!... sagde jeg.

"Det er da alt for godt vejr til at sidde indendøre på nettet"...sagde damen.

"Øhh, excuse me, men hvad fanden blander du dig i det for?! ...Og giver du samme flabede svar til firmaer, der laver det halve af deres arbejde via nettet"...sagde jeg.

STILHED!!

"nå men tak for snakken, og den elendige service" ..sagde jeg. "Vil du lige være sød, at stille mig om til en medarbejder, der kan tage imod en opsigelse af mit telefonabonnement"

"Nej hør nu her. Skal vi ille lige tage og bla bla bla" ...sagde damen.

"Nix, du behøver ikke gøre dig umage. Ha' en fortsat god dag, jeg finder selv ud af at opsige mit abonnement hos jer, farvel og tak for ingenting" ...sagde jeg!

IDIOTER....

PS... Kommer du da ikke snart hjem LOOOL....Du har jo været væk i en evighed, og jeg har nyt at dele med dig

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-07-06 17:42

Heysa. Det er en kanon lille airconditioneret netcafe de har banket ned her. Godt jeg foerst fandt den nu LOOL

Nej da EC... Jeg er paa Rhodos, naermere betegnet 3 km. syd for Faliraki pa et STILLE OG ROLIGT hotel ved en bugt der hedder Ladiko. Faliraki er ligesom at bo paa Dyrehavsbakken.... Gud fader i skuret. Vi tog fra Athen, og videre med bad til Paros. Det blaeste en halv pelikan, saa de fleste af passagerne viste frem hvad de havde aedt det sidste doegn. Men soemand som man er, var det jo ikek noget problem for mig. Bare tanken om braek, kan faa mig til at holde igen. 3 dage paa Paros paa et okay lille hotel med 32 vaerelser... drevet som familiehotel af far, mor og boern hotel. Lejede en bil og koerte lidt rundt og fandt en fuldstaendig fantastisk lille bitte taverna langt ude paa Lars tyndsk.... marker. Han kunne lave Seftalika, saa taarerne biblede frem i ojenkrogen. Seftalika er en cyoriotisk ret af hakket krydret lammekoed formet som aflange boller og stegt/bagt i ovn (Ikke som Keftedes) dertol selvfoelgelig Tzartiki, french fried(de kan ikke andet) salat og syltede peberfrugter. K A N O N.

Dessert..... Is paa husets regning..... Et bjerg af floedeis beklaedt med hoejrehandsslynget Rhodesisk bjerg-timianhonning......noedder.... og fandeme osse de soede graeske kager Baklava, og graeks kaffe..... metrio. Jeg tog 2 kilo paa.

Videre til Santorini, eller Thira som den osse hedder. Her tilbragte jeg 3 doegn med den mest spektakulaere, storslaeede, fantastiske og uefterlignelige udsigt jeg ever har oplevet. Vaerelset var boret ind i klippen, og hvor balkonen sluttede, var der et lodret fald paa 400 m. ned til den bugt, som opstod, efter vulkanudbruddet fandt sted...... det som menes at vaere arsagen til at det sagnomspundne Atlantis sank i havet. At sidde der om aftenen og kigge ud og forestille sig Atlantis synke i havet........ i dyyyyyb stilhed (det er altsaa mig der sidder i dyb stilhed lool) Der er IKKE en lyd, og naar der endelig kommer en lyd, fra et forbisejlende skib eksempelvis, kan man naesten hoere hvad de siger ombord.

Men men.... saa kommer det ubehagelige. Selve byen Oia (Ia) ligger fandme osse boltet fast paa den samme bjergside, saa alt transport i byen foregaar bedst hvis man er konstrueret som en bjergged. SHIT hvor alting bare gaar opad. Klokken 19.30 lokal tid valfarter en menneskehob..... mest japanere med deres skide kameraerer, af gader med en bredde paa omkring 1,5 m. ud til et udsigtspunkt hvor de staar som sild i en toende for at se solnedgang. Gider I lige???????? En solnedgang....... den kan man sgu da se i Taastrup eller ved Boevlingbjerg hos Creamy i Vestjylland. Jeg gad hvert tilfaelde ikke blive mast af de kameramongoler for at se solen gaa ned.

Derefter en laaang rejse tll Karpathos. Var noed til at tage en taxi ned paa havnen kl 24 om natten for at vaere sikker paa at kunne vaere der kl. 04.40 - hvor skibet vi skulle til Karpathos med ankom. Derefter 12 timers sejlads i fint vejr..... lagde til 2 steder paa Kreta og paa en lille o der hed Passos.... tror jeg nok, og derefter til Karpathos.

3 dage der, og saa videre med det soedeste lille Olympic Airways fly - 2 motors propelfly - til Rhodos - Det tog bare 25 min. Her blir vi saa til d. 31 ds. hvor vi flyver til Athen, og omlaesser til Koebenhavn. Det var saa den maned.

Kan vaere jeg senere lige smider en traad med mine bedrifter og heltegerninger undervejs paa denne Odysse'. Har vel osse en loegnehistorie eller 2 til jer LOOOL

Creamy...... LOOL Det der skodfirma TDC.... De faaar lige en gang boellebank. De er DUMMERE end krydsfiner.

Naa men kan i have det saa rart... jeg vil lige toeffe ud og faa mig en (af gangen) Ouzo (megalo) for at skaerpe apetitten..... skal jo spise om 2 1/2 time- altsaa ved 21 tiden lokal tid

En varm hilsen fra Klumme.................

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-07-06 18:37

Så er jeg på nettet igen .. Jeg "knurrede" lidt af en TDC medarbejder igår, og så skal jeg ellers love, at de kunne få fingeren ud.. Det er så fedt at have et sind som en pitt bull terrier. Det skaber respekt - i hvert fald af elektronisk vej, hvor det ikke er muligt for en dum TDC mand, at se jeg mest af alt minder om en Cocker Spaniel *LOL*

Citat
Men men.... saa kommer det ubehagelige. Selve byen Oia (Ia) ligger fandme osse boltet fast paa den samme bjergside, saa alt transport i byen foregaar bedst hvis man er konstrueret som en bjergged.

Betyder det så, at du har udviklet hård hud under dine pusselanker?! LOOOOL....Det er da også for dumt, at du drog helt til Grækenland uden din BMW med aircondition

Klumme min ven. Nu du er på Rhodos, må jeg så ikke foreslå dig, at du slår et smut forbi Marmaris?!

Få dig et Tyrkisk bad med massage, peeling og hele svineriet. Efter din føjten rundt, er du garanteret både møgbeskidt, langskægget og har bumser i røven

Jeg lover dig, at du kommer ud derfra som en nyfødt, helt nypeelet og har tabt dig de 2 kilo, som du tog på forleden..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-07-06 19:11

creamygirl ->....ja og så har massørerne og pedicurefolket også fået noget at more sig over de næste mange måneder

AAAaaav... Av.. av av av... AAAAHRRRVVV for den i HEDE HULE SOCIALDEMOKRATISKE HELVEDE

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-07-06 20:44

Hej igen. den lille fikse cafe her, er sgu da vanedannende. Hende hollandske Nina er daelme osse soed hehe.

Det anede mig creamy, at du lige kunne banke den TDC- fnatmide paa plads. Jeg ved ikke hvad de taenker paa, men de er sgu ik for knoewe.

Sagde du haard hud underpusselankerne??? Jeg har traeben fra knaene og opefter. Og ja, en Bimmer med AC ved man hvad er LOOL.

Lidt skaegt du naevner det..... jeg tog faktisk meget mod min overbevisning og fyldt med fordomme til Marmaris her til morgen. Jeg kedede mig lidt og de unge var jo derovre paa en 2 dages udflugt. Saa jeg ringede og spurgte om det ville forstyrre for meget, hvis jeg kiggede forbi. Nej da sagde de... det var helt okay. Tror sgu det er fordi jeg har flere penge end de har LOOL. Og selvfoelgelig skulle jeg i tyrkisk bad, men da jeg fik at vide at det ville tage dem 3 timer at komme hele vejen rundt pa mig, saa blev jeg pissesur og sagde at jeg oejeblikkelig ville gaa hjem og lave 5 muhammedtegninger med bumser i roeven. Hae hae... saa fik de den.

Jeg fes ind til en barbershop og sagde barberes Maestro.... Han kiggede lige et kvart sekund, saa sagde han .. "Daws min ven.... du er dansk, og jeg ha mange venner i Silkeborg. Fuck dig din asiatiske bjergged, og barber mig. Det blev jeg saa...... med naensom haand og med efterfoelgende afbraending af oerene, og ansigts og nakkemassage. Han afsluttede seancen med et manipulatorknaek i min nakke. Saa taenkte jeg.. nu er du lam fra halsen og nedefter.... men naeee det var yderst behageligt. Jeg bad om et kontoudtog og blev afkraevet 8 Lira.... Ca. 32 kr. Jeg stak ham paa bedste kolonialherrevis en tier, og sagde bare laes videre min soen.....

De er rablende sindsyge i den by. Man kan ikke gaa 5 skridt uden at en eller anden boevet koebmand tar fat i een og vil ha een med ind i forretningen..... man skal ikke koebe noget.. Godaw min bare.... bare hoere om alle hans venner i Danmark LOOOL Jeg gaar HELT i sort over saa aggresiven fremfaerd, saa jeg koebte ikke en skid ud over den barbering.... jaa og saa en taske til min svigerdatter.... en aegte Gucchi.. altsaa tasken. LOOL

Saa nu mangler jeg bare Monolithos, Lindos, Sydspidsen af oeen, jetski, og faldskaerm efter en speedbaad, saa er jeg osse godt og grundigt paa roeven. Maa nok tage hul paa min boerneopsparing

Og dig molo.. Du kan faa et par radikale flade..... selvom du nok er for rundkindet til flade LOOOL

Hyg jer.......
Klumme

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-07-06 21:02

Er du nu sikker på den er ægte

Citat
en aegte Gucchi.

Herlig rejsebeskrivelse og fortsat god ferie

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-06 09:15

ans -> Tænk at du ka' finde på at spør' om så no'et? Selvfølgelig er den da ægte

...præcis som det ægte Rolex Klumme sikkert har købt, som afløser for det ægte Omega han købte da han var der sidst for et års tid siden ...men som har han sikkert også har måtte bøde mindst 24 træpenge for. Og Klumme; du ska' ikke smide Omegaen ud. Dét vil jeg gerne arve
Jeg skal nok betale for den overvægt det måtte adstedkomme i flyveren

...Øeh. Jeg vil da også gerne spørge om noget intelligent: Smager græsk øl godt?

Det lyder nemlig som om der er et par steder dernede jeg ku' finde på at gæste ...næste gang kommunen vil sende mig i aktivering

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 26-07-06 09:28

Molokyle -
Her er det Græske øl som jeg drikker derude.
http://www.mythosbrewery.gr/index.asp?c=11
Der står på Græsk at det er en dejlig øl som skal nydes kold.
Og så kan du lige skylle efter med lidt Raki.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-06 09:35

Ja e.c det er tilsyneladende så godt øl, ingen har fundet det nødvendig at skrive noget om det:
Citat
Products / Mythos

No articles were found in this category

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 26-07-06 09:41
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-06 09:47

Nåeh... det er noget de har scoret fra tyskerne: http://www.myhenninger.de/cms/startordner/514.html

Så er jeg mere rolig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-07-06 16:02

Her har du en artikel du vil fryde dig over Klumme

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-4567582.html?forside

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 27-07-06 16:28

Har ikke fuldt med i denne tråd.
Men karatepigens forklaring holdt ikke.
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-4568796.html
Gambrinus

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-07-06 16:58

What?! ..Sådan en dum tøs ...Undrede mig også en smule. Forstået på den måde, at jeg har svært ved at forestille mig, at en 14 årig piges fysik overhovedet er konkurrence dygtig med en voksen mands..

Men det lød sq da cool *LOL*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-07-06 16:20

Altsaa de toeser LOOL Men okay cool, hvis............

Rigtigt EC. Den Mythos oel er bare i orden, og i en tilpas stoerrelse. Fik en i gaar aftes til min stegte lever. De havde sgu grilstegt kalvelever med bacon og bloede loeg, og saa noget ligegyldigt graesk gemyse paa en lokal taverna LOOOL Har vist lidt gastronomisk hjemve.

Var i Rhodos by i dag, og har faeet ekspertforedrag om svampe... altsaa dem man vasker sig med. Hold da kaeft der er meget junk i mellem det osse, og turisterne blir bare taget i hoved og roev LOOL Men ik' maj he he....... Koebte osse lidt guld til beholdningen....... (Klummeblaereroev)

Fejrer foroevrigt i dag, at junior, som en af 180 er blevet optaget paa CBS ud af ialt 568 ansoegere paa studiet HA JUR. Saa om 5 - 15 aar kan jeg kalde ham Cand. merc. jur LOOOL

Hyg jer.......
Klumme

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-07-06 16:29

Wohoo, CBS er det ikke et filmstudio, eller nowet?!

Uanset hvad det er, så tillykke til Junior

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-07-06 16:33

CBS..... LOOL Jo han har faeet hovedrollen i en tegnefilm

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-07-06 16:36

Findes Knold og Tot som tegnefilm?! ...I så fald er der en chance for, at du kan blive hans makker Klumme..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-07-06 16:39

Du mener Goeg og Gokke Ik???? LOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-07-06 16:40

Jo

Hvornår kommer du hjem?!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-07-06 16:41

Jeg smutter igen.

Sidder sgu da og blegner her i cybermoerket

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-07-06 16:41

Sludder - han skal være prøvesnakker her:

http://www.cbs.com/

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-07-06 16:46

Heeee hehehe EC din Smoerumbonde LOOL

CBS = Copenhagen business scool = Handelshoejskolen

CU all

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-07-06 16:48

Creamygirl........Jeg lander i Kastrup mandag eftermiddag hvis Olympic airways, Sterling, og Gudrun vil det.......

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-07-06 16:50

Handelshøjskolen!! ..Gud hvor kedeligt *L*

Jeps, hyg dig - og hils sønnike

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-07-06 16:55

Når du kommer hjem Klumme!

Citat
Er der noget mere hjernedødt end at se en flok middelmådigt begavede mænd på en cykel fise rundt i røven af hinanden med snot om munden og lange prutter i bleen, for se hvem der kommer først...... Vor Herre på lokum

Vil jeg gerne vide, hvad du mener med lange prutter i bleen?! .... Mener du at cykelryttere småpøller i cykelbukserne, eller hva?!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-07-06 19:42

CBS ? Det betyder kun lidt over 8 i snit:
Citat
HA(jur.) 8.2

http://www.cbs.dk/uddannelser/bachelor/optagelse/menu/kvotienter_studiepladser/kvotienter_studiepladser

</DOVENLARS>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-07-06 14:43

Ja Ja Molo.....Du er saa kvik, men udled nu ikke noget fra en forudfattet opfattelse. 8.2 jo et minimumskrav (adgangskvotienten er forresten forhoejet til 8.3 for 2006) Men i oevrigt er det skide ligemeget... der var stadig kun 180 der kom ind ud af 568..... og jeg er OVENUD lykkelig for at han var een af dem......8.2 eller ej..... (Bonderoev)

Creamygirl....... Lange prutter i bleen... Det ved jeg da ikke, jeg har aldrig cyklet mere end 10 km i "Klummetempo", men det kunne jeg da forestille mig. Jeg kunne jo paa TV se hvordan eksempelvis Bjarne Dompap Riis faar" "epileptisk" fraade om munden, naar han traeder med hele sin hjerne i pedalerne saa mon ikke osse rumpen skummer lidt BVADRRRRR Altsammen for at komme foerst LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL Idioter.....

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-07-06 01:07

Citat
Fra : molokyle Dato : 28-07-06 19:42

Det betyder kun lidt over 8 i snit:

KUN lidt over 8 i snit!!

Det var da noget mærkeligt noget at skrive, synes jeg. I øvrigt kan jeg slet ikke forstå, hvorfor du går op i adgangskvotienter. Mig bekendt er der nemlig ikke noget adgangskrav til det du selv går rundt og foretager dig..

Adgangskvotient 2006

HA(jur.)....................8.2
Tung i arbejde...........00

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-07-06 07:59

Misforstå mig mu ikke. Jeg ønsker skam kun sønnike al mulig held og lykke
Jeg forstår da også godt at farmand er stolt, men rent personligt synes jeg det er et røvsygt studie.
Lovstof i forbindelse med handel og erhvervsøkonomi er bare så gaaaaaaaaaaaaaaaaaaab !

Med hensyn til hvad der kræves for at bestride mit 'arbejde' skyder du helt ved siden af creamygirl

..ulønnet eller ej

Sjovt som folk ser ned på en, når det arbejde man udfører ikke kaster en ordentlig pose guld af sig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-07-06 21:38

Århhh...Hold da op med at skabe dig!

Hvis det er mig du hentyder til, der ser ned på dig og dit job (som jeg for øvrigt ikke aner hvad er), så er det ingen lunde tilfældet. Jeg er så hamrende ligeglad med, hvad folk laver, og hvad de tjener, for så længe de er tilfreds, er stillingsbetegnelsen og lønnen nok nær det mest ligegyldige i denne verden.

Jeg anså (og anser stadig) din bemærkning med KUN 8 i snit, som fuldkommen malplaceret.

At du så forsøger at få det til at se ud som om, at bemærkningen faldt grundet at du finder HA (jur) uddannelsen gabende kedelig gør ikke bemærkningen mindre uheldig. For ærlig talt Molo, så kan det jo være flintrende ligegyldigt om du synes uddannelsen er røvsyg. Med mindre at bemærkningen var udledt af, at du ser dig selv så klog, at en uddannelse der KUN kræver 8,3 i snit pr. automatik er røvsyg.

Sorry "Champ" - men jeg læser din bemærkning, som at du føler dig langt overlegen et uddannelsesforløb, hvor adgangskravet KUN er på på 8,3 - og det giver mig seriøst kvalme

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-07-06 10:24

Nåeh... man ser ikke ned på nogen, vis aktiverings-/praktik forløb omtales som 'Tung i arbejde', hvortil der kræves et snit på 0,0?

Hmmm... ja, men så ved jeg da dét

Hvad du og andre selvfølgelig ikke kan vide er, at jeg har haft en kæreste engang (Junta'en; Overkommandoen fra Nørrebro), som med sin bachelor i markedsøkonomi, følte sig højt hævet over alt og alle med sit snit på 8,4 erhvervet på lidt kissemisse med lærerne og sin 'fine' familie. Det var nu hende jeg havde i tankerne da jeg læste om CBS ...så du har ret i, det ikke blev nogen særlig velvalgt kommentar creamygirl

...og det vil jeg da undskylde over for Klumme & søn

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-08-06 08:56

Citat
CBS ? Det betyder kun lidt over 8 i snit:

Der er såmænd ikke noget at undskylde. Creamygirl har på glimrende vis fortalt hvad jeg selv mener om den sag. Men molo.... jag fatter stadig ikke en bøjet femøre af, hvad bemærkningen skulle føre til, eller hvad det skide gennemsnitstal har med historien at gøre.

Som du, synes jeg osse, at det er et et røvsygt studium........ som du skrev, men nu er det jo hverken dig eller mig der skal læse HA jur. Den unge mand ønskede at blive optaget på netop det studium, og der er vel ingen grund til at læse til jordmor, medicin, audiologi, persisk filologi, teologi you name it, fordi man har gennemsnittet til at komme ind på studiet.

Så.... end of story.... Han kom ind på præcis det studium han ønskede - 8,2 - 3 eller ej - , og jeg er glad på hans vegne. That's it. Slut prut du......

Er hjemme igen. Skal lige finde mig selv. Ikke sikkert det blir en succes, men det skal da prøves når jeg har voldædt noget af den danske gastronomi, som jeg afgjort kom til at savne.

Grækere kan IKKE lave mad.......Basta. De har 5 hovedretter, og de smager ens hele bundtet

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-06 09:46

Må jeg gætte på rugbrød med fedt og gammelost, løg, sky, karse og en smule rom?

..eller taler vi lune deller og kartoffelsalat, subsidiært flæskesteg med rødkål og surt?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-08-06 09:49

Hele lortet........ + Remo LOOOL

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-08-06 09:57

og tzaiki

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-08-06 10:00

Tzatiki....... Glem det. Jeg har konsumeret 31 kg...... tror jeg, så min kvote er opbrugt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-08-06 10:04

Skulle forresten hilse at sige, at der er møghamrende dyrt i Grækenland. 1 Myrtho øl min. 2 Euro..... en skide kop græsk kaffe... min. 1,80 Euro. Et virkelig godt stykke kød..... en bøf koster min. 17 Euro osv osv.....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-08-06 10:06

Her hos os spiser vi gedeost i små firkanter og drikker kold Retsina til.
Og slutter lige af med en raki eller to.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-08-06 10:11

EC..... dit hyggedyr hi hi.

Retsina....... hmmmmm Mærkeligt, for tidligere kunne jeg virkelig li det, men NU jeg kan ikke få det ned. En eller anden nød foreslog at jeg blandede det med Cola, men så syns jeg lissom det er blevet for meget Anders And.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-06 14:19

Føjta ost i tern kommer da fra Danmark e.c?

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 100 point
Dato : 01-08-06 16:16

Velkommen hjem Klumme

Er du blevet dejlig solbrun?! ... Og hvor mange branderter har du opnået at skulle sove ud i løbet af din laaaange ferie?!

Og du svarer ærligt, uden en masse udenoms snak

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-08-06 16:28

Fra en ende af...... Tak for velkomsten

Dejlig var jeg inden jeg tog afsted, thi hi..... men jeg er blevet ret brun.

Branderter.... øhhh rigtige mænd kan holde måde LOOL Jeg er røvkedelig hvad det angår - Jeg har vist ikke fået en genstand om dagen i gennemsnit. Jeg har ikke en skid lyst til alkohol i den varme. Jeg glæder mig til det blir glögg tid

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-08-06 16:37

Vi spiser firkantet gedeost fra Grækenland.............ikke den fra Arla.
Det varer ikke så længe, før vi smutter derned..................det skal lige være lidt køligere.
Jeg sætter cameraet på auto, så vi bagefter kan se hvor vi har været.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-08-06 17:10

Og jeg gider ikke spise pizza efter at den iranske præsident har besluttet, at dyret kal kaldes for et
elastisk brød. Sq da noget underligt noget sådan at beslutte

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-08-06 17:11

Citat
Jeg sætter cameraet på auto, så vi bagefter kan se hvor vi har været.

Knold

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-08-06 17:19

Nu er det altså maaaaange år siden at en pizza var en pizza. Den oprindelige pizza var "bagt" i en firkantet bradepande, og derefter skåret ud i parallellgrammer og omviklet et stykke papir af tvivlsom oprindelse. De runde pizzaer man får i dag, med de 2000 forskellige ting man putter på er vist af amerikansk oprindelse.

Lidt sjovt at denne præsident indfører disse sproglige nationaliseringer.... Det er set tidligere LOOL Var det ikke Mr. One Eight LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-08-06 17:22

Øhhhhhh sorry.... der skulle stå parallelogrammer. Skide svært at omstille sig, når man ellers taler græsk til hverdag

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-08-06 10:24

Græsk? Jamen ordet parallel kommer jo netop af græsk: parallelos

Mere korrekt ville det være at kalde stykkerne: rektangulære. Andre parallelogrammer som f.eks. rhomber er sværere at pakke pænt ind.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-08-06 11:00

Nej Molo.....

Stykkerne var ikke bare rektangulære.... de var lige som Ruder i kortspil..... parallellogrammer - Et rektangel der er væltet lidt. Slet ikke en rhombe...... *GG*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-08-06 11:05

Hmmmm jeg roder vist lidt rundt i alle de firkanter... Det er nok en rhombe alligevel. Pis.... Det er meget nemmere med de runde....En firkant er mange ting, men en cirkel er sgu da en cirkel LOOOL.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-08-06 11:35

Klumme -> En rhombe:
Citat
En rhombe er et parallellogram, hvori alle fire sider er lige lange (en ruder).

Jeg tror du tænkt på en trapez:
Citat
Et trapez er en firkant, hvor ét par modstående sider er parallelle. De behøver ikke at være lige lange, og det andet par sider behøver ikke engang at være parallelle.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-08-06 11:54

Najjjjj ikke en trapez hehehe

Se figur 7 på følgende link:http://www2.mat.dtu.dk/people/V.L.Hansen/kvadrathist.pdf

Sån en kal' på den spidse ende beviklet med Giornale de Sicilia. Sådan så et originalt pizzasegment ud, da jeg var en lille sød dreng. *SS*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-08-06 12:02

Fra græsk LOOOL Ja tak.... det tror de sgu at alt gør. Har du set filmen: My big fat greek wedding..... den er ret sjov. Faderen i flmen mener, at der findes 2 slags mennesker... De som ER græske, og de som ønskede de var det LOOOOL

Øllen Mythos har en fed reklame i Athens lufthavn. Et stort lækkert billede af øllen, og så teksten: "Grækerne har leveret 51658 ord til verden uden for grækenland, men eet har vi beholdt for os selv..... MYTHOS"

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-08-06 12:02

Nå smutter et par timer eller så....... CU.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-08-06 15:25

LØGN i deres mund ...i den lufthavn !

MYTHOS -> Direkte afledt.. og på dansk?

Myte/-r

'Vor Herre' bevare os: Skal øl nu også skabe myter?

Dén klarer jeg (..og ligesindede) fint selv

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-08-06 15:35

Tjaeee Molo..... Det kan du da ha ret i.... ordet bruges da på dansk "Mytologi / Mytomani" - men okay... der mangler et h

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-08-06 10:14

Denne feriegæst fik en klemmelus, som han sent vil glemme

http://ekstrabladet.dk/vrangen/article215998.ece

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-08-06 10:28

Havde kroaten spillet tennis i stedet for at svømme kunne han jo bare have henvendt sig til dommeren med anmodningen:

New balls?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-08-06 10:34

LOOOL avavav

Kommentar
Fra : eskild8720

Dato : 16-08-06 11:48

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 08-09-06 05:14

Tak for svaret creamygirl.