/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Fujitsu Simens Loox N520
Fra : ruffi
Vist : 366 gange
205 point
Dato : 15-07-06 07:43

Kan nogen fortælle hvad typebetegnelsen er på det stik der skal bruges til ekstra antennen bag på en Fujitsu Simens Loox N520 hedder. Stikket sidder naturligvis på extra antennen som man kan købe til den, men jeg har en combi antenne til bilen og mangler en mellemledning.
Hverken Simens eller forhandleren kan fortælle det (eller vil ikke)

Ruffi

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 15-07-06 08:45

tag den med til en elektronikforretning , så kan du jo prøve dig frem til du finder den der passer i stikket

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-07-06 10:51

Jeg kan ikke umiddelbart finde ud af det det er en god ide som ovenfor foreslået.

Her er der lidt om den.

http://www.eu-computer.dk/images/LooxN.pdf

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-07-06 10:53

Her er der beskrevet hvilke udgange der er på Pdaen

http://www.proshop.dk/ShowProduct.aspx?uid=60015&prodid=76063

Kommentar
Fra : ruffi

Dato : 15-07-06 13:15

Desværre kære venner, intet af det i sender hjælper, Fujitsu Simens hjemmesider fortæller ikke noget om antennestikket ej heller Proshop's hjemmeside.
I øvrigt kan der på den Russiske hjemmeside www.pinouts.ru findes meget mere end Fujitsu selv skriver ( og vil oplyse i telefonen), håber på flere svar.

ruffi

Kommentar
Fra : ruffi

Dato : 18-07-06 00:34

Har fundet flg. ledning, ligner noget der kan bruges, kan nogen genkende det sorte stik (type) ledningen koster 495,- det er lige lovligt dyrt for sådan en stumpe så hvis stikket kan købes løst vil det være godt.

http://tele-online.dk/product.asp?product=14076

ruffi

Annuller spørgsmålet
Fra : ruffi

Dato : 05-09-06 23:31

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
Jeg har måtte bide i det sure æble og har købt en extern antenne, klippet antennen af og påsat et stik det passede på autoantennen.
ruffi