/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hjælp til Tomtom 910
Fra : 888
Vist : 460 gange
300 point
Dato : 14-07-06 23:40

Har lagt nogle nye stemmer på min Tomtom 910, men problemet er at de ikke er der ret længe...det vil sige at når den har været sat til min pc så er de på den bagefter også selvom jeg slukker og tænder igen....men lige så snart den kommer i holderen/laderen i bilen så er der kun den valgte stemme tilbage på den Så skal jeg ind og sætte den til pc'en igen.....og så'n kan jeg så blive ved..... Hvordan får jeg dem til at blive liggende på Tomtom'en??

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-07-06 10:44

Der må være et sted du skal gemme de ting du hat lagt ind. Jeg ved ikke lige hvordan det funker, men prøv lige at kigge i manualen, jeg ved godt at det er det sidste sted man søger hjælp. :0D