/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Express-kortplads
Fra : e.c
Vist : 510 gange
50 point
Dato : 14-07-06 12:10

Fra dette link: http://www1.euro.dell.com/content/products/productdetails.aspx/inspn_1300?c=dk&l=da&s=bsd&cs=dkbsdt1

Citat
Express-kortplads: Dette system anvender et ExpressCard-slot, som ikke understøtter noget kort, der er tilgængeligt til PC Card

men hvad er >>Express-kortplads<<
Og har denne Dell så ikke noget alm. pcmcia-kort

Det er i forbindelse med dette spørgsmål:
http://www.kandu.dk/spg90809.aspx
Så hop venligst der over.

Accepteret svar
Fra : noltus55

Modtaget 60 point
Dato : 14-07-06 12:23

Det er det samme som på nyere bundkort til stationære pc'er,pci-express,det er en ny standart der gør overførelser fra pci hurtigere og en masse andet,det er pci-express for bærbar

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 14-07-06 12:27

lidt til,nej der er ikke muligt at bruge pcmcia i den

Noltus

Godkendelse af svar
Fra : e.c

Dato : 14-07-06 12:37

Tak for svaret noltus55.