/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Refleks i Photoshop Elements 2
Fra : olelyster
Vist : 559 gange
100 point
Dato : 13-07-06 16:30

Findes der en nem måde i Photoshop Elements 2 til at lave en refleks, der får mit billede af et guldhjerte til at gnistre? Gerne stjernefacon.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 13-07-06 22:43

Hej Ole Lyster.
Desværre tror jeg ikke at det kan lade sig gøre i dette program.Jeg har selv en hel del billedbehandlingsprogrammer,og endnu har jeg ikke fundet nogle af dem der kan lave den slags animationer
Jeg har en del animationer på min pc,men det hjælper dig jo ikke meget.Hvis jeg kendte dig,kunne jeg jo sende nogle til dig.
Jeg håber du får hjælp til dit problem,jeg vil i al fald følge de næste svar med stor interesse.Er selv vild med at lege med den slags
Held og lykke med det.
Mange hilsener fra Dior.

Kommentar
Fra : olelyster

Dato : 14-07-06 08:55

Hvis det nu ikke skal animeres, men bare være et stillfoto?

Kommentar
Fra : dior

Dato : 14-07-06 09:46

Citat
Hvis det nu ikke skal animeres, men bare være et stillfoto?
Jeg forstår ikke rigtig hvad du mener med at få det til at gnistre?Jeg har hæftet der hedder Photoshop Elements 2,og dér kan ikke ikke finde noget om emnet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-07-06 10:50

du kan indsætte lyseffekter - hvis du for eks laver små prikker eller stjerner som du skriver vil det give den gnisteffekt du efterlyser - det kan laves i stort set alle grafikprogrammer. Forestil dig hvordan det skal være og læg lysere farver i nuancen.

Hvis du kan uploade billedet så det kan ses er det lettere at forstå hvad du ønsker btw

Hvis du vil animere kan du hente en gratis gifanimator og bruge samme fremgangsmåde - så kommer der virkelig gnister på