/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Bærbar skærm i stykker!
Fra : epidedymittis
Vist : 1111 gange
450 point
Dato : 12-07-06 22:47

Jeg har en acer travelmate bærbar PC, som under en transport, åbenbart har fået et slag eller et stød af en slags. Det har resulteret i en revne hele vejen fra bunden, til toppen af skærmen. Udover dette, er der begyndt at løbe blæk så "stregen" / revnen bliver endnu tydeligere, endnu tykkere og endnu mere irriterende!

Er der noget jeg kan gøre? Er det noget der kan repareres? - Hvad vil det eventuelt koste?

På forhånd tak!

Epidedymittis.

Accepteret svar
Fra : peet49

Modtaget 460 point
Dato : 12-07-06 22:54

ring på tlf.38487342 (acer), de kan sikkert fortælle prisen på rep.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-07-06 00:07

hvis den stadig har garanti og forsikring så må det kunne gøres uden de helt store omkostninger - forsikringsmæssigt er det vel et hændeligt uheld ??

surt for den da - har set en der startede med en revne og pludselig var det hele skærmen så gør noget ved det

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 13-07-06 00:33

Du kan spørge på værkstedet til forhandleren om de har nogle defekte travelmate som der ikke lønner sig at reparere. Da kan du muligens købe en skærm billig af en af de defekte pcer.Har gjort det med et bundkort en gang.
alimak

Godkendelse af svar
Fra : epidedymittis

Dato : 26-07-06 23:08

Det koster næsten det samme som en ny..

Tak for svaret alligevel!

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 27-07-06 08:40

Selv tak.