/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
udskifte en PSU
Fra : steffan88
Vist : 497 gange
52 point
Dato : 11-07-06 21:35

Hej. Jeg har en computer med en gammel (dårlig) 250W PSU. Jeg har tænkt mig at udskifte den med en ny 350W PSU, men er løbet ind i et lille problem. Da jeg skulle afmontere den gamle PSU, kunne jeg ikke få strømkablerne på bundkortet og CPU blæseren ud. Skal der bare bruges vold, eller er der en form for låsemekanime? Det største problem er dog CPU blæseren.. Jeg kan sQ ikke lige se hvordan man skulle kunne fjærne strømforsyningen til den.. nogen der kan hjælpe

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-07-06 21:39

Kig efter nogle små tappe på siden af stikkene der enter kan trykkes ned eller lige løftes med en negl

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 11-07-06 21:39

de skal bare ligeså stille lirkes af og der plejer ikke at være en form for lås. Bare vrik lidt frem og tilbage samtidig med at du hiver let i kablerne

Kommentar
Fra : steffan88

Dato : 11-07-06 22:10

ok, så er de taget af, men mangler stadig blæseren på min CPU. Hvis det kan hjælpe, er der her et billede af blæseren: http://www.hardavenue.com/reviews/medion80082.shtml

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-07-06 00:11

Ganske almindeligt trebenet strømstik! Det må kunne lirkes af men kig lige om der er en plasticlåsepal på en af siderne!

Kommentar
Fra : DKBaya

Dato : 26-07-06 14:25

Efter hvad jeg kan se så ligner den også en jeg har i min computer. Der sidder en lille lås på siden som ska trykkes ind og så skal der eller bare vrikkes og hives lidt.

Held og lykke.