/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Piller giver større bryster?
Fra : bittenE
Vist : 1539 gange
20 point
Dato : 11-07-06 15:48

Er der nogen der har prøvet at tage de der piller, der skulle give større bryster?

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 11-07-06 16:15

Nogle p-piller giver større bryster, men vist kun fordi man tager lidt på af dem.

Vil du have større bryster findes der kun 2 måder:

Tag på
Implantater

Piller og cremer virker ikke.

Ellers var der jo ikke nogen, der ville have implantater

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-07-06 16:52

Man kan altså ikke få piller der bare sådan lige får brysterne til at vokse, jeg ved ikke hvilke piller du mener, men gætter næsten på, det er nogen der sælges ligesom mange af de "mirakelslankepiller" der fås, og som nogen er naive nok til at tro der virker.

P-piller og andre hormonpræparater, kan til en vis grad øge bryststørrelsen, men det kræver lægebesøg, og at man har brug for de piller af anden årsag, og de er receptpligtige.

mvh dova

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 11-07-06 17:36

Jeg må vist have spist sådan nogler for igennem årene er jeg begyndt at få små "bryster". Det siger min kone ihvertfald de er snart større end hendes.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-07-06 17:54

Citat
Jeg må vist have spist sådan nogler for igennem årene er jeg begyndt at få små "bryster". Det siger min kone ihvertfald de er snart større end hendes

Så er det nok ikke kun brysterne der er vokset.

Men derimod hele kadaveret, for det er jo et velkendt fænomen, at overvægtige (læs fede ) mænd, udvikler bryster

mvh dova

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 12-07-06 08:33

Det er nok de der piller, der blev solgt fra et Nørresundby firma (husker ikke navnet). Salget blev stoppet bla. pga. manglene beviser på at det overhovedet havde en effekt!!!!

Du kan ligeså godt bruge dette råd:
Tag et stykke toiletpapir og kør det op og ned mellem brysterne!!
Hjælper det med at få størrere bryster???
Ja, prøv bare at se hvor stor din røv er blevet!!!

MVH

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 12-07-06 09:31

Firmaet hedder Firm ´n Gro

http://www.netspiren.dk/Details.aspx?ID=2437

........og de virker siger min nabo selv men pas på...se resultatet

http://hjem.get2net.dk/phk/imageps/6-storebryster.gif

Ziggy99

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 12-07-06 09:37

Hov hov - synes i bliver lige grove nok.

Vi ved jo ikke hvorfor bittenE spørger, måske har hun et problem, der virkelig går hende på, måske er det bare ren nysgerrighed, måske er det bare en mere, der vil ligne en plastikdukke... Det ved vi jo ikke.

Kender da selv en, der næsten skulle bruge minus-AAA. Det gik hende faktisk ikke på. Men hun havde også en mand, der fortalte hende, at han synes hun var hammerdejlig og kanonlækker. Det gør meget.

Kære mænd, i burde vide, hvor stor indflydelse jeres meninger har på især unge kvinder.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-07-06 21:43

ja og kære kvinder i burde vide hvor lidt vi mænd i virkeligheden går op i om i ser ud på enten den ene eller anden måde. Det er jo kun pinup pigerne der behøver at se fuldstændig perfekte ud.

Kommentar
Fra : jesperp04

Dato : 15-07-06 21:35

Hej Ziggy99!
Jeg tror det er billedmanipulation på dette link http://hjem.get2net.dk/phk/imageps/6-storebryster.gif fordi kvinden/kvinderne på billedet smiler.
Hilsen jesperp04

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-07-06 13:36

Tillykke i er med i et TV2 program.

Kommentar
Fra : marie20

Dato : 23-07-06 23:44

Kære mænd! Kom ikke og sig at udseendet ( særligt bryster og røv) ikke har betydning.
Det er muligt i er søde over for kæresten når hun stiller et "skat, ser min røv stor ud i de her bukser"-spørgsmål, men alligevel hænger tungen bemærkelsesværdigt ud af munden mens savlen drypper ned på t-shirten hver gang i ser en pige på gaden.
I tror måske ikke at hverken kæresten eller den lækre kvinde ser det, men sandheden er at fucking hele gågadens befolkning ser det! -Forstil jer så hvor fedt det er at være pigen som holder jer i hånden!

Ang firm and gro har jeg i et af alle kvindebaldende læst om en flok som prøvede dem.
Så vidt jeg husker mente 1-2 af de 6-8 kvinder at de kunne mærke/se en lille forskel.
-Men personligt tror jeg ikke på det.

Håber i øvrigt du vil få svar fra nogle som har prøvet dem.
Held og lykke

Kommentar
Fra : Mayeen

Dato : 18-08-06 11:44

Jeg håber virkelig ikke du har brugt/vil bruge penge på de piller! De har ingen dokumenteret virkning. Hormonpiller som f.eks. p-piller giver større bryster, men så følge resten af kroppen desværre også med. Træning af brystmusklerne kan også få brysterne til at se større ud, men jeg kender ikke nogen der har haft held med denne metode.

Brug hellere dine penge på en lækker push-up-BH eller tøj som fremhæver andre dele af dig krop. Dér får man i det mindste noget for pengene. Hvis din bryststørrelse giver dig store bekymringer eller selvtillidsproblemer, vil jeg nok hellere anbefale dig at spare pengene sammen til en brystforstørrende operation...

Men altså, de dér piller har absolut ingen dokumenteret virkning og er spild af dine penge! Og tro mig; den dag hvor en sådan pille bliver udviklet, kan du ikke undgå at høre om det!!!

Mayeen.